BMW 5 serijos E61 iššūkiai ir privalumai

Kita karta po E39 modelio turėjo būti geriausia viskuo – būtent su tokia užduotimi susidūrė bavarų inžinieriai. Nenuostabu, kad gamintojas daugiausia dėmesio skyrė komfortui, dinamikai ir sutelkė dėmesį į sportinį komponentą. Rezultatas – visiškai naujas automobilis, pasižymintis nauju įrangos lygiu, nauju valdymo ir komforto lygiu. Be to, priekinė kėbulo dalis yra aliumininė.

Važiuoklė bmw e60

Kėbulas BMW 5 E60 Dinamiškas BMW 5 serijos E60 kėbulo siluetas patiko daugeliui. Kėbulo metalas tapo tvirtesnis, jis patikimai apsaugotas antikoroziniais junginiais, panaudotas aliuminis ir patvarus plastikas. Tačiau iš aliuminio pagaminti ne tik išoriniai kėbulo skydai: pradedant variklio skydu, stipinais, posparniais, posparniais, stiklais, išoriniais elementais – visi jie pagaminti iš lengvojo lydinio. Tokia naujovė turi stiprių privalumų – galimybę montuoti sunkius V formos variklius, neprarandant vairo aštrumo. Didelis trūkumas – kėbulo atkūrimo po avarijos kaina, nes aliuminio originalios dalys nėra pigios, o analogų montavimas gerokai pablogins eksploatacines savybes. Aliuminis taip pat yra linkęs į koroziją, ir jei vairas stuksena gerai vairuojant, reikia ieškoti susilpnėjusių galios rėmo vietų, paveiktų rūdžių.

Važinėjant duobėse su 5 serijos E60 BMW, dalis aliuminio laikiklių nulūžta, būna, kad įtrūksta priekinis stiklas. Tai ypač būdinga tiems, kurie dar labiau suspaudė pakabą ir sumontavo didesnio spindulio ratus. Keista, bet plieninė kėbulo dalis geriau priešinasi korozijai, todėl tinkamai prižiūrint 15 metų senumo automobilį korozijos gali ir nebūti. 5 serijos E60 BMW interjeras ir elektros instaliacija Dėl kokybiško interjero dešimtmečiai gali atrodyti kaip nauji, žinoma, tinkamai ir laiku juos prižiūrint. Apie daugiau nei 200 000 km ridą byloja gana nusitrynęs vairas, mygtukai ir kitos nuolatinio kontakto su rankomis vietos. Elektronika gali sugesti: „iDrive” sistema atsakinga už daugelį funkcijų, o stabilus jos veikimas priklauso nuo temperatūros jutiklių, vairo kolonėlės modulio ir laidų būklės. Kasmet reikia atnaujinti programinę įrangą, antraip rizikuojate susidurti su daugybe įmontuotų valdymo blokų gedimų. Pakaba ir vairo mechanizmas BMW 5 E60 Nepaisant skeptiško požiūrio į aliumininę pakabą,

BMW E61 ir bmw e60

BMW E60 su resursu viskas gerai. Su sąlyga, kad automobilis eksploatuojamas mieste, gerais keliais, standartiniais diskais, pagrindiniai blokai nuvažiuoja apie 100 000 km. Stabilizatoriaus įvorės statramsčius teks keisti kas 50 tūkst. km. Dynamic Drive sistema numato aktyvaus stabilizatoriaus buvimą, kuris proceso metu pradeda pratekėti ir veikia netinkamai. Iki šiol šiuos stabilizatorius mokėta taisyti. Jei stabilizatoriaus pavara sugenda, naujai originaliai daliai teks skirti iki 90 000 rublių. Dynamic Drive pakabos amortizatoriai taip pat yra trumpalaikiai ir brangūs – apie 25 000 rublių už originalų stabilizatorių, nors analogų galima rasti už 5-7 tūkst. rublių.

Tikru galvos skausmu gali tapti 5 serijos E60 BMW aktyvioji vairo kolonėlė, kuri pradeda bakstelėti tik nuvažiavus 20 000 km. Originali bėgis kainuoja gerokai daugiau nei 3000 dolerių, o savininkai pereina prie įprasto bėgio su ZF hidrauliniu stiprintuvu, kurio kaina neviršija 600 ye, o resurso užtenka 150 000 km. BMW 5 serijos E60 variklių apžvalga BMW 5 E60 variklių linija sutampa su X5 E53 visureigio ir 3 serijos E90 modelio varikliais. Prieš atnaujinant modelį buvo montuojami paskutiniai sėkmingi BMW serijos varikliai: M54, kurių tūris – 2,2, 2,5 ir 3 litrai. Iki 350 000 kilometrų su stūmoklių grupe problemų nekyla, nors galima atsekti tam tikrą apetitą alyvai. Po 2005 m. atlikto restilingo po variklio dangčiu buvo sumontuota nauja N52 variklių serija. Tūris nuo 2,5 iki 3 litrų. Šiuos agregatus „dusina” nauji CO2 emisijos standartai, jie pasižymi dideliu apetitu alyvai, o jų priežiūra ir remontas yra daug brangesni nei jų pirmtakų. Jei laiku atliksite techninę priežiūrą, negailėdami lėšų, variklis tarnaus iki 300 000 km. 2007 m. jėgos agregatų linija pasipildė eiliniais šešių cilindrų N53 varikliais.

Dėtales bmw

Degalų sistema dabar su aukšto slėgio degalų siurbliu ( tiesioginis įpurškimas ), techninė priežiūra ir remontas tapo brangesni, o aptarnavimo intervalas trumpesnis. Varikliai labai jautrūs vandens smūgiams, kurių nesunku gauti – jei purkštukas pradeda perpilti, iš karto pasireiškia vandens smūgis. Dar daugiau problemų kelia N62 V8 varikliai. Čia be alyvos apetito, variklio veikimo kritinėje temperatūroje, naudojama „Valvetronic” sistema. Ji pati yra elektroninis variklis, kuris keičia fazes, priklausomai nuo variklio apkrovos laipsnio. Dėl aukštos darbinės temperatūros tenka dažniau keisti sandariklius ir tarpiklius, kurie anksti pradeda pratekėti. Pavarų dėžės problemos Dažniausiai montuojama automatinė pavarų dėžė. Problemų su mechanika praktiškai nekyla, išskyrus tai, kad dviejų masių smagračio keitimas kainuoja.

Automatinės pavarų dėžės ZF 6HP19 veikia su eiliniais „šešetukais”, o 6HP26 – su V8. Šios pavarų dėžės pasižymi patikimumu, tačiau joms būdinga padidėjusi veleno vibracija ir nepakankamas alyvos slėgis. Todėl kyla tam tikrų problemų: pavaros persijungia vėluodamos ir trūkčiodamos, alyva užsiteršia greičiau nei daugelyje kitų automobilių, greitai mažėja darbo resursas. Tinkamai prižiūrint, pasirodo, iki kapitalinio remonto reikia palikti 200 000 km , po to reikia pakeisti sankabos paketą, solenoidus ir išplauti vožtuvų korpusą. Apibendrinimas BMW e61 oro pagalves 5 serijos E60 yra brangus automobilis. Net ir esant nedideliam amžiui ir ridai, gali atsirasti daug niuansų, lemiančių brangų remontą. O kuo brangesnė įranga, tuo brangesnis jos remontas. Geriausias pasirinkimas – BMW 5 E60 modelis iki 2005 m. su įprasta pakaba ir M52 serijos varikliu. Apskritai į E60 pasirinkimą reikia žiūrėti atsargiai: dauguma automobilių pradeda „eiti iš rankų į rankas”, kai tik savininkas susiduria su brangiu remontu.
Šaltinis: https://autoexpert174.ru/bmw-5-series-e60/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Kaip žaisti „Counter-Strike 1.6

Counter-Strike 1.6“ (toliau – „CS 1.6“) yra legendinis kompiuterinis šaudyklės žaidimas, kuris išlieka vienas iš populiariausių pasirinkimų tarp žaidėjų visame pasaulyje. Šis straipsnis bus skirtas pradedantiesiems, norintiems sužinoti, kaip žaisti „CS 1.6“, ir paaiškinti, kodėl Cybersports.lt yra puiki vieta atsisiųsti šį žaidimą. Kaip žaisti „CS 1.6“ 1. Žaidimo įdiegimas Pirmiausia turite įsidiegti žaidimą. Tai galite […]

Read More
Patarimai

Aplinkos Įrengimas: Kaip Sukurti Funkcionalią ir Estetiškai Patrauklią Aplinką

Aplinkos irengimas, kurioje gyvename ir dirbame, turi didelę įtaką mūsų nuotaikai, darbingumui ir bendram gyvenimo komfortui. Kaip galime sukurti aplinką, kuri būtų ne tik funkcionali, bet ir estetiškai patraukli? Šiame straipsnyje išnagrinėsime svarbiausius elementus, kurie leis jums sukurti harmoningą ir malonią aplinką, tinkančią jūsų poreikiams. 1. Planavimas ir Dizainas Siekiant sukurti funkcionalią ir estetiškai patrauklią […]

Read More
Patarimai

Gedulingių Pietų Kaina: Vertinimo ir Kokybės Santykis

Šiandien vis daugiau žmonių ieško ne tik skania, bet ir sveiką bei aukštos kokybės maistą, ypač pietums. Gedulingi pietūs tampa ne tik kasdienybe, bet ir tam tikra gyvenimo kokybės dalimi. Tačiau, su didėjančiomis gyvenimo išlaidomis, kyla svarbus klausimas: kiek verta mokėti už gedulingus pietus ir kokį vaidmenį vaidina maisto vertinimas bei kokybė? Gedulingų Pietų Kaina: […]

Read More