Kaip rasti gerą augimo įsilaužėlį jūsų paleidimui – „StartUpLift“

Ar žinojote, kad 90% viso pasaulio startuolių žlunga prieš pakildami? Ši statistika dar labiau įrodo, kad jūs, kaip verslininkas, labiau žlungate, jei nesate atsargūs.

Kaip tada galite sėkmingai išplėsti savo startuolį?
Ar yra būdas pagerinti savo sėkmės galimybes?
Geriausias startuolio augimo įsilaužėlis gali būti geriausias jūsų sėkmė versle.

Startuoliai turi „nežinomybės“ elementą, dėl kurio tradiciniai rinkodaros metodai tampa neveiksmingi. Jūsų vidutinis tradicinis rinkodaros specialistas sunkiai bandys išsiaiškinti, kas tinka jūsų startuoliui.

Daugeliui pradedančiųjų laikas, pinigai ir duomenys yra riboti ištekliai, tačiau tradiciniams rinkodaros specialistams jų reikia norint gauti rezultatų.

Augimo įsilaužėliai yra unikalūs tuo, kad jie gali masiškai plėtoti verslą, turėdami labai mažai išteklių darbui. Jie yra augimo inžinieriai, kurie gali pateikti prekės ženklo idėjų ir pritaikyti jas būtent jūsų startuoliui.

Tačiau pavadinimas „augimo įsilaužėlis“ nėra toks populiarus kaip kiti karjeros pavadinimai.
Tiesą sakant, „įsilaužimo į augimą“ aspektas rinkoje vis dar yra naujas. Įžymūs augimo įsilaužėliai jau yra imti arba yra brangūs. Dabar jums priklauso surasti ar atrasti naują talentą, kuris nori dirbti su jumis ilgą laiką.

Skaitykite toliau, kad sužinotumėte viską, kaip rasti gerą augimo įsilaužėlį savo paleidimui.


1. Išsiaiškinkite, kokio tipo įsilaužėlių jums reikia jūsų paleisties metu

Augimo įsilaužėlių, kaip ir kitų verslo profesionalų, yra įvairių. Tiesą sakant, asmeninės savybės yra didelis dalykas, kai reikia rasti efektyvų įsilaužėlį.

Jums reikia augimo įsilaužėlio, kuris būtų analitiškas, beprotiškai kūrybingas ir orientuotas į lazerį. Tas, kuris aiškiai supranta, kad startuolio rezultatų pasiekimas nėra pasivaikščiojimas parke. Kažkas, nebijantis naudoti naujų strategijų ir žinantis, kad nesėkmė yra proceso dalis. Mirtis, kuris sustos tik tada, kai bus pasiekta sėkmė.

Be to, turite žinoti apie du pagrindinius įsilaužėlių tipus rinkoje – šią idėją pateikė Melinda Bylerly, „TimeShare CMO“ steigėjas:

Prospektoriai yra „laisvamaniški“ augimo įsilaužėliai. Jie drąsūs ir labiau nori priimti „neaiškius“ iššūkius. Tai yra žmonės, kurių jums reikia, jei jūsų paleidimas yra palyginti naujas ir turite labai mažai duomenų ir informacijos, su kuriais dirbate.

Kalnakasiai yra į duomenis orientuoti augimo įsilaužėliai. Jie ne tokie drąsūs ir jiems reikia kažko „apčiuopiamo“, kad galėtų dirbti (pvz., Jūsų klientas ir rinkos duomenys). Jie pasiūlys sprendimus tik tada, jei pateiksite jiems reikalingą informaciją.

Dabar jūs turite išsiaiškinti, kur yra jūsų paleidimas, kiek tai susiję su turimais ištekliais ir informacija.


2. Nustatykite aiškius trumpalaikius ir ilgalaikius paleidimo tikslus

Kaip aiškių tikslų nustatymas padeda rasti gerą augimo įsilaužėlį jūsų startuoliui?

Ieškodami augimo įsilaužėlio, jie turi žinoti, ko jūs iš jų tikitės. Išklausę jūsų lūkesčių, jie galės jums pasakyti, ar pasitiki savimi ir atitinka užduotį.

Tikslų siekimas taip pat suteiks jums galimybę įvertinti sėkmę augant jūsų startuoliui. Tokiu būdu galėsite įvertinti savo įsilaužėlių efektyvumą.

Pirmiausia nustatykite maždaug 90 dienų trumpalaikius tikslus. Tai galite padaryti pirmiausia nustatydami paleidimo metriką, kurią norite patobulinti. Norėdami tai padaryti, turite žinoti, kur dauguma jūsų klientų yra kliento kelionėje. Vėliau galite pasikonsultuoti su savo augimo įsilaužėliu ir išsiaiškinti, kaip padidinti jų skaičių ir nustumti juos į kitą etapą.

Toliau pateikiami keturi pagrindiniai kliento kelionės etapai ir jų metrikos pavyzdžiai:

  • Sąmoningumo etapas: – straipsnis, svetainės puslapis ar vaizdo įrašų peržiūros.
  • Apsvarstymo ar įtraukimo etapas: – vaizdo įrašų „Patinka“ ir naujienlaiškių prenumerata.
  • Pirkimo ar kliento etapas: – „Checkout“ metrika
  • Išsaugojimo etapas: – Lojalių klientų metrika

Be to, prieš eidami ieškoti įsilaužėlių, įsitikinkite, kad nustatėte ilgalaikius tikslus. Skirtingi augimo įsilaužėliai taiko skirtingas augimo strategijas, kurios duoda skirtingus rezultatus. Žinodami savo ilgalaikius tikslus, galėsite susiaurėti iki gero ir suderinamo augimo įsilaužėlio.

Pavyzdžiui, kai kurie verslininkai savo startuolius augina daugiausia pardavimui (įsigijimui) – Tokiu atveju jums reikia augimo įsilaužėlio, kuris yra orientuotas tik į tai, kad greitai sukurtų startuolio prekės ženklo žinomumą ir klientų bazę, neskirdamas daug dėmesio klientų išlaikymui.

Kita vertus, kai kurie verslininkai ilgam augina savo startuolius- Šiuo atveju jums reikia augimo įsilaužėlio, kuris galėtų sutelkti dėmesį tiek į prekės ženklo plėtrą, tiek į klientų išlaikymą.

Ieškodami įsilaužėlio, nebijokite paklausti, kokias strategijas jis naudoja. Paprašykite palyginti juos su savo tikslais, kad sužinotumėte, ar augimo įsilaužėlis yra tinkamas jūsų paleidimui.


3. Tinkamose vietose ieškokite augimo įsilaužėlių

Kaip minėta anksčiau, įsilaužėlių į augimą nėra lengva rasti. Turėsite naudoti gudrias taktikas, kad galėtumėte jas sėkmingai išmėginti.

a. Pasitarkite su savo draugais ir verslo partneriais

Tai gali būti paprasčiausias būdas susisiekti su augimo įsilaužėliu. Pasitarkite su savo verslininkais, kurių verslas jau veikia. Kadangi terminas „augantis rinkodaros specialistas“ nėra toks populiarus, klauskite jų apie tą „specialų rinkodaros specialistą“, kuris padėjo jiems greitai išplėsti savo prekės ženklą.

Jei jūsų startuolis turi svetainę, nustatykite internetinį pranešimą ir praneškite žmonėms, kad jums reikia augimo rinkodaros specialisto.

b. Naudokite „LinkedIn“

Tai yra mokama alternatyva, kuri padės jums rasti gerą augimo įsilaužėlį. Galite pradėti nustatydami įspėjimus apie darbą naudodami žymas su grotelėmis, pvz., #Growthhacker ir #growthhacking.

Tačiau reikia būti atsargiems, „LinkedIn“ yra daugybė sukčiavimų. Įsitikinkite, kad įsilaužėlis turi įrodymų, kad palaiko savo žodį. Svarbu paprašyti nuorodų ten, kur reikia.

c. Naudokite „Reddit“

Tai yra nemokamas, bet daug laiko reikalaujantis metodas. Aplankykite augimo įsilaužimus, pavyzdžiui, subreddits Augimas įsilaužimas ir sukurti įspėjimo apie darbą postą.

Galite rasti ką nors, kas pažįsta gerą augimo įsilaužėlį. Viskas apie ryšius.

d. Paleisties darbo vietos

Yra daugybė darbo vietų, specialiai pritaikytų pradedantiesiems, ieškantiems darbuotojų.

Geras augimo įsilaužėlis greičiausiai apsilankys šiose svetainėse ieškodamas darbo. Geri pavyzdžiai:

AngelList

Augimo įsilaužėliai

Augimo inžinieriai

Augimo geeksai

e. Persiuntimai iš didelių augimo įsilaužėlių

Didesnio augimo įsilaužėliai greičiausiai bus imtasi arba labai brangiai kainuoja startuoliams. Tačiau kai kurie iš jų gali norėti jus nukreipti pas savo draugus ar mokinius, kurie turi reikiamo talento ir patirties. Nebijokite klausti.


Išvada

Kad galėtumėte rasti gerą savo startuolio augimo įsilaužėlį, pirmiausia turite žinoti, kokie yra jūsų tikslai ir lūkesčiai, žinoti, kokio augimo įsilaužėlio reikia šiems tikslams pasiekti ir kur jo ar jos ieškoti.

Suradę įsilaužėlį, kuris yra įsitikinęs savo sugebėjimais pasiekti jūsų tikslus, nebijokite išbandyti jo galimybių. Pasiteiraukite apie jo strategijas ir metodus, stipriąsias puses, rinkos išmanymą ir, žinoma, naujausias sėkmes.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Xtra Lightening Plus Serum poveikis

Xtra Lightening Plus Serum yra grožio priemonė, kuri pastaruoju metu sulaukia vis didesnio populiarumo. Šis serumas žada padėti kovoti su odos pigmentacija, nelygiu odos tonu ir kitomis odos problemomis. Straipsnyje išsamiai aptarsime Xtra Lightening Plus Serum sudėtį, poveikį ir naudą. Sudėtis Aktyvūs ingredientai Xtra Lightening Plus Serum sudėtyje yra daug aktyvių ingredientų, kurie padeda pasiekti […]

Read More
Patarimai

Noriu Parduoti Butą: Kaip Pasiruošti ir Ką Žinoti?

Parduoti butą gali būti sudėtingas ir laiko reikalaujantis procesas, tačiau tinkamai pasiruošus galima užtikrinti sklandų ir pelningą sandorį. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip pasiruošti buto pardavimui, kokius dokumentus reikės surinkti, kokias rinkodaros strategijas naudoti ir kokių klaidų vengti. Kaip Pasiruošti Buto Pardavimui? 1. Buto Apžiūra ir Paruošimas Prieš parduodant butą, svarbu atlikti išsamią jo apžiūrą: 2. […]

Read More
Patarimai

Sėdmaišiai vaikams: saugumo ir patogumo aspektai

Sėdmaišiai yra populiarūs baldai, mėgstami ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų. Jie suteikia patogumą, yra lengvai pernešami ir pasižymi žaismingu dizainu. Tačiau renkantis sėdmaišį vaikams, labai svarbu atsižvelgti į saugumo ir patogumo aspektus. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius dalykus, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį perkant sėdmaišį mažiesiems. Saugumo aspektai Medžiagos kokybė Renkantis sėdmaišį vaikams, būtina atkreipti […]

Read More