
Siurbia, ar ne?
Jūs žinote, kokie svarbūs yra jūsų kaiščiai.
Jūs atiduodate viską, išspaudžiate savo kūrybines sultis ir sutvarkote kaiščius ir lentas.
Heck, jūs netgi reguliariai dalyvaujate grupinėse lentose!
Panašu, kad jūsų kaiščiai tiesiog sėdi ir renka dulkes.
Ką darai ne taip?
Arba, tiksliau, ko jūs nedarote?
Na, yra tikimybė, kad niekas nemato jūsų smeigtukų.
Jei norite susisiekti su savo auditorija, turėsite įsitikinti, kad auditorija juos mato.
Vartotojai, pastebėję jūsų smeigtukus, greičiausiai taps klientais ir galiausiai padės jums skleisti žinią.
Tai apima kūrybinius smeigtukus, įdėmiai apgalvotą turinį ir laiką.
Taip, laikas.
Jei norite įsitikinti, kad žmonės mato jūsų smeigtukus, turite įsitikinti, kad jūsų laikas yra tobulas ir kad jūs prisegate pačiu efektyviausiu metu.
* Atskleidimas: Jei norite pasirinkti pirkti spustelėję, bet kurios partnerių nuorodos uždirba man komisinį mokestį (be jokių papildomų išlaidų jums).
Galite manyti, kad visos jūsų pastangos yra įdėtos, tačiau yra tikimybė, kad pamiršite vieną svarbų dalyką – geriausias laikas prisegti savo „Pinterest“.
Tai skiriasi pagal prekės ženklą ir gali būti keli idealūs laikai per dieną. Čia atsiranda dėmesys savo pasekėjams.
Leisk man paaiškinti…
Stebėkite savo „Pinterest“ veiklą
Yra kelios „Pinterest“ funkcijos, kurios gali padėti stebėti auditorijos aktyvumą.
Visų pirmą. Raudonas burbulas jūsų puslapio viršutiniame dešiniajame kampe nurodo, kiek naujos veiklos gaunate.
- Patikrinkite, ar nėra pranešimų apie naujus stebėtojus, pakartojimus, komentarus ir kvietimus į grupės lentas.
- Stebėkite šių įspėjimų elgesį visą savaitę, tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais
- Kiekvieną dieną tikrinkite skaičius ir atkreipkite dėmesį, kai skaičiai išaugs.
Kai pamatysite, kad jis eksponentiškai kyla, padarykite užrašą. Po savaitės stebėjimo įvertinkite modelį. Tai turėtų pasakyti aktyviausią jūsų „Pinterest“ stebėtojų laiką ir dienas.
Mano mentorė Elna Cain siūlo, kad pirmąsias 30 dienų turėtumėte būti „Pinterest“ kasdien, kad galėtumėte nustatyti, kada jūsų auditorija yra „Pinterest“. Tai taip pat padės pritraukti sekėjus ir idealią auditoriją.
Išskirtinis bonusas: Atsisiųskite nuoseklų kontrolinį sąrašą, kuris padės sekti, ką turėtumėte daryti kasdien, kad masiškai padidintumėte savo svetainės lankomumą „Pinterest“.
Pažink savo auditoriją
Padarykite pauzę ir pagalvokite apie savo auditoriją tokią, kokia ją pažįstate. Užduokite sau šiuos klausimus, kurie padės juos sužinoti daugiau:
- Kur gyvena dauguma jų?
- Kokia laiko juosta gyvena dauguma jūsų auditorijos?
Laimei, naudodamiesi „Pinterest Audience Insights“, galite peržiūrėti įsitraukusios auditorijos vietas.
Kaip matote, didžioji mano auditorijos dalis yra iš JAV. Kadangi gyvenu čia, Filipinuose, tai man sako, kad turėčiau daugiau prisisegti Rytų standartiniu laiku.
Kadangi strategijos skiriasi nuo vieno prekės ženklo, taip pat turėsite susieti savo prekės ženklo tipą su savo planavimu. Užduokite sau šiuos klausimus:
- Ar sezoninis?
- Ar tai susiję su verslu?
- Ar tai susiję su gyvenimo būdu?
Visa tai paveiks jūsų laiką.
Verslo pranešimus gali būti geriausia planuoti darbo dienomis, kol jūsų auditorija dirba. Kita vertus, gyvenimo būdo turinį geriausiai galima planuoti savaitgaliais, kai žmonės atostogauja.
Naršykite savo sekėjus ir įsigilinkite į modelius bei elgesį, kuriuos galite naudoti.
Patikrinkite savo svetainės veiklą
Iš tikrųjų jūsų svetainėje yra tam tikra statistika, kuri gali suteikti jums keletą patarimų, kada galite gauti daugiausiai rezultatų iš savo smeigtukų.
„Google Analytics“ yra ne tik esminis įrankis ieškant geriausio turinio paskelbimo laiko. Tai taip pat gali suteikti jums geriausią laiką, kai jūsų auditorija yra jūsų tinklaraštyje.
„Google Analytics“ pagrindiniame puslapyje pamatysite įprastą laiką, kai auditorija lankosi jūsų svetainėje. Norėdami pasirinkti, naudokite šią statistiką geriausias laikas prisegti „Pinterest“.
Kaip matote, ekrano kopija rodo, kad dauguma mano auditorijos peržiūrėjo mano tinklaraštį Pirmadienį nuo 6 iki 12 val. Tai man sako, kad tikriausiai turėčiau suplanuoti daugiau smeigtukų pirmadieniais.
Atminkite, kad laikas nuo laiko tai keisis, todėl būtinai stebėkite savo „Google Analytics“ ir kas savaitę ar mėnesį įvertinti savo statistiką.
Kaip nuorodą naudokite geriausią laiko statistiką
Remiantis kuruotais tyrimais Tvarkaraštis, šie laikai gali būti tvirtos gairės
- 20–23 val., Piko metu – 21 val
- 2–4 val. Ir 14–16 val
- 13–15 val
- Penktadieniai ir šeštadieniai gali būti geriausi laikai. Tai prasminga, nes žmonės dažnai naudoja „Pinterest“ planuodami projektus (o savaitgaliai yra tinkamas laikas planuoti ateinančias savaites).

Naudokite „Tailwind“
Geriausia gyventi skaitmeniniame amžiuje yra tai, kad niekada neprarandame įrankių ir įsilaužimų.
Galinis vėjas turi funkciją, vadinamą „Išmanusis planavimas“ kuris tiesiogine to žodžio prasme padeda paskelbti geriausiais laikais, kai jūsų auditorija iš tikrųjų yra internete. Nors galite pasirinkti, kurį laiką skelbti, Galinis vėjas teikia rekomendacijas, konkrečiai pagrįstas jūsų paskyros veikla.

Išbandykite
Šią užduotį traktuokite kaip eksperimentą. Jums reikės ne tik rinkti duomenis, bet ir atlikti bandymus. Nėra protinga planavimo strategiją grįsti vien savo tyrimais.
Prisiminkite šiuos dalykus:
- Visada turėtumėte išbandyti, ar tai veiksminga, ar ne.
- Rezultatai gali skirtis priklausomai nuo kiekvienos situacijos, todėl bandymai suteiks jums idėją, kuri kuri veikia.
- Atlikite testus kelis kartus, kad patvirtintumėte rezultatus ir įsitikintumėte, jog rezultatai nėra tik sutapimai.
- Išbandykite kuo daugiau kintamųjų per metus ir visada atminkite, kad socialinės žiniasklaidos algoritmas visada keičiasi.
Geriausio laiko pasirinkimas „Pinterest“ pritvirtinti nėra tikslus mokslas, tačiau atlikę šiuos paprastus veiksmus galite padidinti savo galimybes rasti tai, kas tinka jūsų prekės ženklui.
Būkite atsidavę ir būkite atkaklūs. Jūsų pastangos atsipirks.