Kaip rasti geriausius įmanomus reklamuojamus filialus

Kalbant apie „Clickbank“ filialų rinkodarą, svarbiausias žingsnis yra tinkamo „Clickbank“ produkto pasirinkimas! Neturint gero produkto, jūsų kampanija žlugs nuo pat pradžių, ir jūs arba nesudarysite jokių „Clickbank“ pardavimų, arba prarasite komisinius už grąžinimus.

Šiame straipsnyje / vaizdo įraše sužinosite, kaip „Clickbank super“ filialai randa geriausius „Clickbank“ produktus ir ko jie ieško bandydami rasti reklamuojamą produktą.

Atminkite, kad šie rodikliai taip pat gali būti naudojami bet kuriam filialų tinklui ir nėra skirti tik CB.

Prieš pradėdami, nepamirškite perskaityti išsamaus CB milijonieriaus išsamaus „Clickbank“ vadovo, jei vis dar stengiatės generuoti pardavimus, arba jums reikia patikimos strategijos, kaip išplėsti savo CB verslą.

Norėdami pradėti, žiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą:

Dabar, kai žinote pagrindinius geriausių įmanomų produktų paieškos pagrindus, šiek tiek suskaidykime kiekvieną iš jų:

1: Dedikuoti filialų vadovai

Atsidavęs filialų vadovas yra puikus ženklas.

Pirma, tai rodo, kad produkto savininkai rimtai vertina produktą. Tai taip pat parodo konkretaus produkto veikimo dydį, kuris yra labai didelis.

Tai taip pat suteikia galimybę daug greičiau gauti pagalbą, kai to reikia. Specialus filialų valdytojas sutaupys jūsų laiko, nes jums nereikės susisiekti su palaikymo tarnyba ir laukti, kol jie išsiaiškins jūsų problemą.

Jie žino savo verslą ir dažniausiai atsako labai greitai. Filialų valdytojai taip pat dirba pagal filialų uždirbtus komisinius, todėl jie turi paskatą padėti jums ir įsitikinti, kad uždirbate komisinius!

Filialų valdytojai paprastai turi savo el. Pašto adresus, todėl ieškodami jų informacijos būtinai to ieškokite. Tokie el. Laiškai kaip [email protected] yra dažniausi požymiai.

# 2: Peržiūrėkite prieigą

Turėdami prieigą prie jūsų parduodamo produkto, galėsite geriau jį suprasti, sugeneruoti daugiau medžiagų ir išteklių bei parduoti užtikrintiau, o tai padidins pardavimą.

Geriausias būdas gauti prieigą prie apžvalgos yra siųsti el. Paštu savo filialo vadybininkui (todėl reikia pasirinkti produktą, kuriame yra filialų valdytojas). Nors ne kiekvienas produkto savininkas suteiks jums prieigą prie apžvalgos, nėra bloga idėja padaryti viską, kad ją gautumėte.

Kaip filialų tinklo savininkas, mes nesuteikiame nemokamos prieigos visiems. Štai kodėl aš pasidalysiu efektyviausiu požiūriu, kad galėtumėte jį lengvai pasiekti.

Paaiškinkite, kodėl norite reklamuoti šį produktą. Pirmas dalykas, kurį norite pasakyti savo el. Laiške, yra pasakyti jiems, kodėl jums patinka šis produktas. Dalykai, kuriuos girdėjote, kodėl, jūsų manymu, jų produktas nusipelno jūsų dėmesio ir visų kitų dalykų.

Paaiškinkite savo planą. Tai dar vienas svarbus aspektas, nes jis parodys, kad jūs žinote, ką darote, ir tai parodys, kad viską paruošėte ir nesate atsitiktinis mėgėjų filialas.

Paprašykite ribotos prieigos. Vienas iš didžiausių rūpesčių, kai reikia suteikti nemokamą prieigą kaip produkto savininko požiūrį, yra tai, kad jūs suteikiate kam nors savo produktą nemokamai! Taigi nebūk godus ir prašyk ribotas priėjimas. Tokiu būdu jūs parodote jiems, kad nesate čia norėdami gauti nemokamą produktą ir pabėgti, ir planuojate su tuo ką nors padaryti.

Pasakykite jiems, kad bandote kurti turinį ir turite jį pamatyti bei kurti vaizdo įrašus ir turinį, kad geriau reklamuotumėte produktą.

3: kelios „Affiliate Sales“ puslapio versijos

Kita svarbi kokybė, į kurią reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad yra keletas jų pardavimo puslapių versijų ir net skirtingi kanalai.

Tai leis jums išbandyti skirtingus puslapius ir pamatyti, kuris iš jų geriau tinka jūsų reklamos strategijai ir kanalui. Tai taip pat yra dar vienas rodiklis, rodantis, kad produkto savininkas rimtai vertina tai, ką siūlo, ir dar labiau stengsis padėti savo dukterinėms įmonėms.

# 4: Veiksmingi filialų ištekliai

Filialų ištekliai palengvins jūsų, kaip filialo, gyvenimą ir padidins jūsų kampanijos vystymosi greitį.

Puiki filialų išteklių skiltis taip pat parodo produkto savininko rimtumą ir tai, kiek jie turi žinių ir pasitikėjimo savo produktu.

Visada ieškokite produktų, kuriuose pateikiami įvairiausi partnerių įrankiai, pradedant reklaminiais vaizdo įrašais, skirtingomis nuorodomis į skirtingus pardavimo puslapius, vaizdo įrašus, vaizdus, ​​el. Laiškus ir pan. Kuo daugiau, tuo geriau.

# 5: Atlikta už jus turinys

Galiausiai, svarbus turinio tipas, kuris yra labai retas ir randamas tik aukščiausios klasės filialų programose, tokiose kaip „Aversity“. Atliktas už jus turinys skiriasi nuo išteklių, kuriuos rasite produkto filialo skyriuje.

Už jus padarytas turinys yra dizainas, padedantis generuoti pardavimus, visų pirma paprasčiausiai panaudojant šiuos kanalus.

Nuo puslapių, vaizdo įrašų, iki vaizdo įrašų ir nuorodų bei pasiūlymų. Viskas paruošta naudoti ir naudoti!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Kas yra maniežas ir kam jis reikalingas?

Maniežas – tai specialiai įrengta uždara arba pusiau atvira erdvė, skirta įvairioms sporto, pramogų ar mokomosioms veikloms. Dažniausiai jis siejamas su jojimo sportu, bet taip pat gali būti naudojamas ir kitoms veikloms, pavyzdžiui, šunų dresūrai, vaikų žaidimams ar net automobilių vairavimo treniruotėms. Ši universali erdvė gali būti pritaikyta pagal specifinius poreikius ir aplinkybes. Maniežas leidžia treniruotis ar […]

Read More
Patarimai

Ofiso interjeras dizainas: kaip sukurti produktyvią ir stilingą darbo aplinką

Šiuolaikinis ofiso interjeras dizainas neapsiriboja tik estetiniais sprendimais – jis taip pat turi užtikrinti patogumą, funkcionalumą ir skatinti darbuotojų produktyvumą. Gerai suplanuota darbo erdvė gali turėti tiesioginį poveikį darbuotojų motyvacijai, nuotaikai bei bendram komandos efektyvumui. Pagrindiniai ofiso interjero dizaino principai 1. Ergonomiškas darbo vietų išdėstymas Darbo aplinkoje svarbu užtikrinti tinkamą baldų ir įrangos išdėstymą. Ergonomiški […]

Read More
Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More