Ar norite sužinoti, kurios svetainės nukreipia daugiausia srauto į jūsų svetainę? Ar nežinote, kuri rinkodaros strategija jums tinka geriausiai?
„Google Analytics“ galite lengvai sužinoti srauto šaltinius, nukreipiančius lankytojus į jūsų puslapius, kartu su įvairiais kitais veiksniais, pvz., Kiek laiko jie praleidžia jūsų svetainėje, atmetimo rodikliu ir pan. Ši informacija jums bus naudinga analizuojant pažangą vykstančias rinkodaros kampanijas ir prireikus atlikti būtinus pakeitimus.
Skirtingos eismo rūšys
„Google Analytics“ suskirsto srautą į 6 skirtingas skiltis.
Natūrali paieška: Srautas, gaunamas iš paieškos sistemų
Socialinis: Srautas, gaunamas iš socialinių tinklų svetainių
Tiesioginis: Srautas, kuris ateina tiesiogiai. Norėdami atidaryti puslapius, vartotojas adreso juostoje įveda jūsų svetainės URL.
Persiuntimai: Srautas, gaunamas iš naudotojų paspaudimų, gautų iš kitų svetainių
El: Srautas, gaunamas el. Paštu
Kiti: Srautas, gaunamas iš RSS sklaidos kanalų, internetinių bendruomenių ir kt.
Kaip patikrinti savo svetainės srautą programoje „WordPress“
Daugiau nei 35% viso pasaulio svetainių veikia „WordPress“ platformoje. Apie 15% jų yra pirmaujančios prekės ženklų ir naujienų svetainės. Lengvas naudojimas ir tūkstančiai susijusių produktų (temos ir papildiniai) yra pagrindinės „WordPress“ populiarumo priežastys. Tai dar labiau patraukliau yra ekspertų paslaugos, kurios gali padėti rasti bet kokios problemos sprendimą, taip pat neribotos pamokos ir vadovai.
Nuo puslapio kūrimo iki lankytojų stebėjimo „WordPress“ papildiniai yra prieinami beveik bet kokiems tikslams. Jie leidžia lengvai valdyti susijusias užduotis, nesukuriant žinių ar samdant ekspertą.
Leiskite mums patikrinti, kaip sekti savo svetainės lankytojus sistemoje „WordPress“ naudojant „Google Analytics“.
Atskleidimas: jūsų palaikymas padeda išlaikyti svetainės veikimą! Mes uždirbame referencinį mokestį už kai kurias šiame puslapyje rekomenduojamas paslaugas (jums papildomai nemokant).
Kas yra „MonsterInsights“?
„MonsterInsights“ yra „Google Analytics“ papildinys, skirtas „WordPress“. Tai lengva naudoti ir pradėti sekti lankytojus nuo kito diegimo momento. Į temos failus nereikia įterpti jokio stebėjimo kodo. Tiesiog sekite jo sąrankos vedlį, kad susietumėte „Google Analytics“, o papildinys atliks visa kita.
Tai gali stebėti beveik viską „WordPress“, įskaitant vartotojų paspaudimus, siunčiamas nuorodas, skaitmeninius atsisiuntimus ir daugelį kitų. „MonsterInsights“ pateikia duomenis iš jūsų „Google Analytics“ paskyros ir juos realiuoju laiku pateikia naudodamas informacijos suvestinės valdiklį. Taigi jums nereikia kiekvieną kartą apsilankyti „Analytics“ informacijos suvestinėje, kad galėtumėte stebėti srautą.
„MonsterInsights“ yra būtina priemonė įmonėms, elektroninės prekybos parduotuvėms ir tinklaraščiams gauti tikslią informaciją apie lankytojus ir srauto šaltinius. Tai jums pasakys, kuris yra populiariausias tinklaraščio įrašas jūsų svetainėje, kuris produktas yra labiausiai parduodamas ir kuris persiuntimo kanalas jums labiausiai tinka. Naudodamiesi šia išsamia informacija, galite sukurti naują atitinkamą turinį ir pritaikyti rinkodaros strategijas, kad augtumėte verslą.
Paspauskite čia apsilankyti „MonsterInsights“ ir pasirinkti prenumeratos planą su 50% nuolaida kainoms (riboto laikotarpio pasiūlymas + 14 dienų pinigų grąžinimo garantija)
„MonsterInsights“ pateikia kelias ataskaitas, kad gautumėte išsamią informaciją apie savo svetainės lankytojus.
Jie yra,
- Apžvalgos ataskaita
- „Search Console“ ataskaita
- el. prekybos ataskaita
Patikrinkime, kuo jie skiriasi.
Apžvalgos ataskaita
Kairėje šoninėje juostoje apsilankykite „Įžvalgos“, tada – „Ataskaitos ir apžvalga“. Ji apima informaciją apie jūsų auditorijos įrenginių tipus, jų amžiaus grupę, lytį ir kitus.
Jei sulaukiate daugiau lankytojų mobiliuosiuose įrenginiuose ir didelis atmetimo rodiklis, gali kilti tam tikrų puslapio įkėlimo problemų. Įsitikinkite, kad jūsų tema yra pritaikyta mobiliesiems ir sklandžiai įkeliama į mobiliuosius įrenginius. Kitu atveju apsvarstykite galimybę pereiti prie mobiliesiems optimizuotos svetainės temos.
Patikrinkite savo svetainę naudodami internetinius greičio tikrinimo įrankius, pvz., „GTMetrix“. Jei įkelti reikia daug laiko, vadovaukitės šiuo vadovu ir pritaikykite pataisymus, kad padidintumėte puslapio greitį ir srautą.
Slinkite žemyn, norėdami rasti populiariausias šalis, nukreipiančias srautą į jūsų puslapius.
Spustelėkite „Peržiūrėti šalių ataskaitą“, jei norite sužinoti daugiau šalių iš sąrašo. Analizuokite šią ataskaitą, kad paruoštumėte daugiau geografinio turinio ir rinkodaros kampanijų, kad padidintumėte natūralų srautą.
Tada pamatysite 10 populiariausių persiuntimų ataskaitą.
Tai rodo populiariausias svetaines, pritraukiančias srautą į jūsų puslapius. Stiprinkite savo santykius su šiomis svetainėmis ir pasiūlykite joms išskirtinių pranašumų, kad galėtumėte nukreipti daugiau klientų.
„Search Console“ ataskaita
Ar norite sužinoti, kokie raktiniai žodžiai nukreipia didžiausią srautą į jūsų svetainę? Perjunkite į „Search Console“ ataskaitą („Insights“> „Reports“) ir gausite tokį ekraną,
Jame rodomi 50 populiariausių „Google“ paieškos terminų, kuriuos lankytojai naudojo norėdami pasiekti jūsų turinį, kartu su parodymų skaičiumi, paspaudimais, paieškos reitingo pozicija ir PR. Raskite susijusių raktinių žodžių, kad optimizuotumėte esamus įrašus, arba paruoškite naujus straipsnius, kad padidintumėte savo paieškos variklių buvimą ir padidintumėte paspaudimų skaičių.
el. prekybos ataskaita
Ar turite el. Prekybos parduotuvę? Jei taip, turėtumėte žinoti, kokie šaltiniai jums geriausiai tinka norint padidinti pardavimą.
Tai rodo populiariausias svetaines, kurios srautą paverčia jūsų internetinės parduotuvės pardavimais. Taip pat nurodys apsilankymų skaičių ir pajamas, gautas iš kiekvieno šaltinio.
Realaus laiko ataskaita
Realaus laiko metu raskite, kas yra jūsų svetainėje. Apsilankykite realiojo laiko ataskaitoje („Insights> Reports“) ir joje bus rodomi tokie skaičiai:
Tai rodo jūsų lankytojus realiuoju laiku, jų vietą ir persiuntimo šaltinius. Stebėkite statistiką, kad išanalizuotumėte savo naujos rinkodaros kampanijos ar neseniai paskelbto tinklaraščio įrašo augimą.
Spustelėkite čia norėdami nusipirkti „MonsterInsights“ ir sekti savo svetainės lankytojus kaip profesionalai (50% nuolaida + 14 dienų pinigų grąžinimo garantija)
Kaip stebėti svetainės srautą „Google Analytics“
Pirmiausia prisijunkite prie „Google Analytics“ paskyros.
Pasirinkite „Analytics“ nuosavybę, kuriai norite gauti srauto persiuntimus.
Pasirinkite Įsigijimas tada iš kairės srities Visas srautas. Išplėskite skirtuką, kad atidarytumėte antrinį meniu.
Pasirinkite Šaltinis / terpė nustatyti pagrindinius srauto šaltinius.
Šioje ekrano kopijoje rodoma „BloggingTriggers“ analizės ypatybė. Joje sakoma, kad „Google“ natūrali paieška yra pagrindinis srauto šaltinis, po kurio seka tiesioginiai lankytojai ir nukreipimai.
Eiti į Persiuntimai įsigilinti į savo persiuntimo kanalus.
Dabar bus rodomos visos svetainės, nukreipiančios lankytojus į jūsų puslapius. Skaičiuose nurodomas bendras išsiųstų lankytojų skaičius, nauji vartotojai, seansų skaičius, atmetimo rodiklis, puslapių / seanso skaičius ir vidutinė seanso trukmė.
Ar norite pamatyti eismo persiuntimus kitam laikotarpiui? Viršutiniame dešiniajame ekrano kampe pasirinkite laiką ir paspauskite Taikyti, kad gautumėte rezultatų.