Kaip rasti pelningą produktą parduoti FBA

Galiausiai geriausiu metu gali būti baisu paspausti gaiduką ir užsisakyti daugybę atsargų išsiųsti į „Amazon“. Kaip tikrai žinoti, kad tai, ką užsisakei, iš tikrųjų veiks ir bus parduota FBA?

Ar tikrai žinote, kad apžvelgėte visus įmanomus nišos aspektus ir įsitikinote, kad nepraleidote subtilaus užuominos apie tai, ar iš tikrųjų galėsite viską parduoti?

Pradžioje daugybė naujokų pradeda užsakyti savo inventorių ir kartais praleidžia tuos keletą subtilių užuominų, galėjusių perspėti apie didesnes galimas problemas.

Bonus: Spustelėkite čia norėdami atsisiųsti mūsų slaptų 200 produktų idėjų sąrašą jūsų naujam FBA verslui. Tai visiškai NEMOKAMA!

Šiame vadove aš jus apžiūrėsiu produkto suradimo ir tiekimo procesas kad jūs žinote, kad jis parduos ne tik tada, kai bus įtrauktas į „Amazon“, bet ir tai, kad jis bus gerai parduodamas ir iš tikrųjų gaus pelną.

Šis žingsnis po žingsnio padės jums išsiaiškinti subtilius įkalčius, kuriuos pradedantiesiems paprastai sunku pastebėti, ir padės jums gauti nuolatines pajamas kiekvieną mėnesį.

Kaip pasirinkti produktą, kurį norite parduoti?

Kai reikia rinktis pelningą produktą, galite pasirinkti du skirtingus kelius, kad pamatytumėte sėkmę, priklausomai nuo to, kokį didelį pradinį biudžetą turite dirbti.

  • 1 kelias – didelės „produkto nišos“ pasirinkimas.
  • 2 kelias – pasirinkti vieną „produktą“, kuris jau yra gerai parduodamas.

Nors kelias Nr. 1 gali privesti prie rimtų pinigų kelyje, pradedantiesiems visada patariama pradėti nuo mažų sumetimų ir stengtis sukurti inventorių, apimančią bendrą „nišą“. Leiskite man paaiškinti skirtumą.


Kaip pasirinkti produktą FBA

Rinkdamiesi nišą, galite sugalvoti parduoti viską, kas susiję su vonios kambariu. Daiktai, tokie kaip rankšluosčiai, rankšluosčių laikikliai, kriauklių ir dušo kabinos, stalčių dėtuvės, rūkui atsparūs veidrodžiai ir ant jų, ir viskas, ko paprastai rasite kieno nors vonios kambaryje.

Kaip pradedantysis, tai prarasite daug pinigų, kai bandysite įvairius produktus, kad sužinotumėte, kuris iš jų bus geriausias. Nors visi produktai gali patekti į mūsų kontrolinį sąrašą, leidžiantį parduoti gerą produktą FBA, turėdami tiek daug skirtingų galimybių, apribosite laiką ir išteklius, kuriuos galite skirti kiekvienam, kad jie pradėtų gerai parduoti.

Tai reiškia, kad vieno produkto pasirinkimas bus geriausias pasirinkimas, nesvarbu, ar jūs tiesiog norite surinkti mažas šalutines pajamas, ar norėtumėte tapti kitu FBA milijonieriumi. Dėmesys vienai produktų linijai leidžia visas pastangas skirti pelningumui įvertinti, prieš pereinant prie kitos linijos.

Pastaba – jei galvojate rinktis produktą iš sveikatos, grožio ar maisto prekių kategorijų, būtinai perskaitykite mūsų išsamų vadovą, kaip išsivaduoti.

Taigi, kas iš tikrųjų yra geras produktas, kurį galima parduoti „Amazon“?

Čia yra pagrindinis sąrašas, kuris padės jums pradėti.

Kad galėtume tiksliai suprasti, apie ką kalbame, suskirstykime tą sąrašą po vieną.

1 sritis – Vidutinė produkto pardavimo kaina nuo 10 iki 50 USD.

Norėdami nustatyti produkto gyvybingumą, prieš pateikdami užsakymą per savo tiekėją, turite žinoti, kiek uždirbsite. Mūsų patirtis rodo, kad produktai, kurių kainos etiketė yra nuo 10 iki 50 USD, turi didžiausią galimybę parduoti dideliu kiekiu dėl impulsinio pirkimo.

Esant tokiai kainų kategorijai, klientas neketina valandų valandas tyrinėti, norėdamas rasti geriausią produktą. Kol jie mano, kad tavo tinka, jie ketina jį įsigyti, du kartus negalvodami apie sprendimą.

Pagalvokite apie tai sekundę. Pirkdami didelį daiktą, pvz., Televizorių, praleisite nemažai laiko palygindami skirtingus modelius ir įsitikinę, kad televizorius, kurį ketinate įsigyti, iš tikrųjų yra tas modelis, kuris darys tai, ko ieškote ir trunka ilgai, tiesa? Kada paskutinį kartą atlikote tokį produkto tyrimą, kuris jums kainavo 25 USD?

Kita svarbi priežastis, kodėl šios kainos diapazono produktai parduodami taip gerai, yra tai, kad jie paprastai yra gana paprasto pobūdžio. Nėra daug judančių dalių, kurias būtų galima lengvai sulaužyti, ir tai naudinga ilgalaikiam jūsų verslo gyvybingumui.

Galiausiai, produktai, kurių gamyba kainuoja mažiau, suteikia mažesnę kliūtį patekti nei brangesni produktai, o tai reiškia, kad radę nugalėtoją galite greitai padidinti perkamų atsargų kiekį ir nuspręsti daugiau lėšų skirti kampanijai .

Pažvelkime į du skirtingus pavyzdžius, kad parodytume, ką turime omenyje.

  • Example #1 pardavimo kaina yra 25 USD ir ją galite gauti iš Kinijos už 5 USD už vienetą. Užsakius 500 vienetų, bendra kaina būtų 2 500 USD. Ne taip sunku pradėti, tiesa?
  • E2 pavyzdys pardavimo kaina yra 250 USD ir kainuoja 50 USD už vienetą, jei įsigijote iš Kinijos. Jei užsakėte 500 vienetų, jūsų bendra kaina būtų 25 000 USD. Gerokai didesnės pradinės išlaidos!

Šis pavyzdys parodo, kodėl geriausias pasirinkimas yra produkto pasirinkimas nuo 10 iki 50 USD, nes pradėti bus daug pigiau, o pardavus – daug pigiau. Pradedantiesiems, kurie neturi didelių biudžetų išleisti pradiniam inventoriui, tai leidžia lengvai pradėti.

Pasirenkant kainą kainų diapazone prieinamą produktą, norint pradėti, labai svarbu sulaukti sėkmės, kai būsite pasirengę jį išsiųsti į „Amazon“.

2 sritis – Lengvi gaminiai, mažiausiai 5 svarai.

Geriausioje situacijoje jūsų produktas būtų lengvas kaip popierius ir jo pristatymas beveik nieko nekainuotų. Tačiau ne visada taip būna, kai reikia parduoti produktus FBA.

Paprastai, didėjant jūsų gaminio dydžiui, didėja ir jūsų produkto svoris. Padidėjus dydžiui ir svoriui, suma, kurią mokėsite už gabenimą, dramatiškai padidės – sumažės jūsų bendros pelno maržos.


rinkitės lengvus produktus

Kai reikia išsiaiškinti gabenimo svorį, turite žinoti bendrą dėžutės, kurią gabens „Amazon“, svorį, įskaitant prekės svorį, pakuotę ir lapelius bei pačios dėžutės svorį.

Kol nepasirinkote produktų, kuriuos ketinate parduoti, beveik neįmanoma gauti tikslaus kiekvienos pakuotės svorio. Tai reiškia, kad turėsite šiek tiek kasti „Amazon“, kad sužinotumėte, kokie kiti pardavėjai nurodo savo produktų siuntimo svorį.

Norėdami padėti susidaryti idėją, pažvelkime į jau gerai parduodamą produktą – vyriškas pinigines. Pažvelkite į paveikslėlį žemiau, atkreipdami dėmesį į „Siuntimo svoris:“. Galite pastebėti, kad piniginės pristatymas yra tik 4 uncijos – arba neįtikėtinai prieinamas.



Labai svarbu žinoti, koks bus sunkus produktas, nes tai leidžia žinoti, kiek brangios bus siuntimo išlaidos, norint gauti produktus iš Kinijos tiekėjo į „Amazon“ sandėlius. Kai nesumažinsite siuntimo išlaidų, galite lengvai padidinti savo pelno maržą.

„Amazon“ taip pat ima mokesčius, atsižvelgiant į produkto sunkumą. Pradedantiesiems turėsite sumokėti maždaug 2 USD už paketus iki 2 svarų. Už kiekvieną svarą po to jūsų siuntimo tarifas padidins papildomus 39 centus.

Tai reiškia, kad jei jūsų produktas sveria 10 svarų, jūsų tvarkymo mokesčiai kainuos 5,12 USD. Kartu su tvarkymo mokesčiais taip pat galite sumažinti daugybę kitų mokesčių, nes sumažinsite bendrą pakuotės dydį ir svorį. Norėdami pamatyti daugiau, patikrinkite „Amazon“ FBA mokesčių tvarkaraštį spustelėdami čia.

Dienos pabaigoje, kuo lengviau galėsite laikyti savo gaminius, tuo geresnės bus jūsų pelno maržos, nes jūs nešvaistysite pinigų per dideliems siuntimo ir tvarkymo mokesčiams.

3 sritis Panašių produktų pagrindinė kategorija yra 5000 BSR ar aukštesnė.

Tiksliai nustatyti patikimą metodą, norint išsiaiškinti, kaip dažnai tam tikri produktai parduodami „Amazon“, yra gana sunku. Viena geriausių metrikų, kurių galite laikytis, yra „Geriausių pardavėjų reitingas“ arba BSR.

„Amazon“ BSR nurodo, kaip gerai produktas veikia konkrečioje kategorijoje. Pvz., Jei produktas yra geriausio pirkėjo reitingas, lygus 10 000, jis bus parduodamas daug rečiau nei produktas, kurio geriausio pardavėjo reitingas yra 500. Žemesnis BSR visada yra geresnis, ypač kai jis yra didelėje Kategorija.

Išsiaiškinus BJR bus lengviau nustatyti, ar produktas bus parduodamas gerai ir dažnai. Paskutinis dalykas, kurį norite padaryti, yra išsirinkti produktą, kuris parduos tik kelis vienetus per dieną, kai pateksite į aukščiausias savo kategorijos vietas.

Yra keletas kitų būdų, kaip nustatyti norimų parduoti produktų rinkodaros paklausą, tačiau „Best Seller“ reitingas yra pats greičiausias ir paprasčiausias būdas gauti duomenis tiesiai iš žirgo burnos.

Pasirinkdami produktą, kurį pradėsite įsigyti, norite įsitikinti, kad pirmieji 3–5 kategorijoje esantys produktai turi geriausių pardavėjų reitingą, kuris yra bent 5000 ar geresnis. Kuo daugiau produktų, kurių BSR yra 5000 ar mažesnis, tuo didesnė tikimybė parduoti daug.

Turėdami žemą reitingą, parodysite, kad galėsite perkelti daugybę produktų, jei sugebėsite patekti į tą pačią padėtį, kurią jau turi esami produktai.

Panagrinėkime pavyzdį, kurį anksčiau naudojome apskaičiuodami gabenimo svorį. Šį kartą norėsite pažvelgti į „Amazon“ geriausių pardavėjų reitingą.



Galite pastebėti, kad piniginė iš tikrųjų yra „270“ kategorijos „Drabužiai“ geriausiai parduodamas produktas. Kadangi „Drabužiai“ yra tokia didelė kategorija, galite būti garantuoti, kad ši piniginė parduodama gerai – nepaprastai gerai.

Įsitikinę, kad gaminyje, kurį ketinate įsigyti, yra panašių daiktų, kurių BSR yra 5000 arba mažesnis, jūs sužinosite, kad rinkoje galima uždirbti pinigų ir kad jūsų produktai bus parduodami be per daug daug žagsėjimo.

Bonus: Spustelėkite čia norėdami atsisiųsti mūsų slaptų 200 produktų idėjų sąrašą jūsų naujam FBA verslui. Tai visiškai NEMOKAMA!

4 sritis – Jūsų kategorijoje nėra jokių prekės ženklų pavadinimų.

Konkurencija su dideliais prekių ženklais yra viena didžiausių klaidų, kurią galite padaryti, ypač kaip naujas FBA pardavėjas. Užuot bandę priimti didelius šunis pasirinktoje produktų kategorijoje, norite rasti kategoriją, kurioje konkurencija būtų daug silpnesnė.

Prekės ženklo pripažinimas yra didžiulis skatinant pardavimą ir tai, ko neturėsite, kai tik pradedate. Tai susiję su pirkėjų psichologija, ir yra keletas skirtingų veiksnių, kurie paskatins klientą pirkti iš didelio prekės ženklo, net jei kaina yra brangesnė nei mažesni konkurentai.



Norėdami pradėti suprasti, ar konkuruosite su dideliais prekių ženklais, ieškokite produktų, kuriuos ketinate įsigyti „Amazon“. Greitai apžvelkite pirmojo puslapio paieškos rezultatus ir stebėkite bet kokius didelius prekių ženklus, kurie gali užimti vietas. Jei pastebėsite didelius prekės ženklus, kurie parduoda tikslius jūsų produktus, pirmiausia turėtumėte apsvarstyti bandymą parduoti.

Peržiūrėdami paieškos rezultatus, jei pirmajame puslapyje pastebite prekės ženklą ar du, tačiau jie nebūtinai parduoda tą patį produktą kaip jūs, galite tiesiogiai su jais nekonkuruoti.

Grįžkime prie savo piniginės pavyzdžio. Paieškos rezultatuose galite pastebėti didelį prekės ženklą – Šveicarijos armiją, šiuo atveju parduodančią paso turėtoją, bet nebūtinai parduodančią piniginę. Tokiu atveju jūs tiesiogiai nekonkuruojate su jais ir vis tiek sugebėsite gerai pasirodyti, jei parduodate pinigines ir priešinatės didesnės įmonės pasų turėtojų sąrašams.

Tobulame pasaulyje paieškos rezultatuose neturėsite jokių didelių prekės ženklų, kai pradėsite ieškoti savo produkto, tačiau tobulame pasaulyje niekas negyvena. Norėdami padidinti savo šansus, įsitikinkite, kad konkuruojate su bendrovėmis, kuriose nėra pavadinimų.

Praleidę laiką ieškodami produkto, kuris tiesiogiai nelieka konkuruojančiu su dideliais prekių ženklais, suteikiama didelė tikimybė ateiti ir parduoti iš pat vartų, nereikalaujant didelio rinkodaros ir optimizavimo.

5 sritis – Paprasti daiktai, kurie nėra lengvai sulaužomi ar sugadinami.

Dar vienas dėlionės elementas, kurį turite sujungti, yra daiktų, kuriuos iš tikrųjų ketinate įsigyti, rūšis. Norite parduoti produktą, kuris yra paprastas, tačiau tuo pačiu ir neturite jaudintis …

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More
Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More
Patarimai

Sklypo Projektavimas: Ką Būtina Žinoti?

Projektuojant sklypą, labai svarbu atsižvelgti į daugybę aspektų – nuo sklypo ypatybių iki asmeninių poreikių. Tai gali būti sudėtingas ir ilgalaikis procesas, tačiau kruopštus planavimas užtikrina, kad sklypas taps patogia ir estetiška erdve. Žemiau apžvelgsime pagrindinius etapus ir veiksnius, kuriuos reikia įvertinti. Pagrindiniai Sklypo Projektavimo Etapai 1. Sklypo Analizė ir Įvertinimas Pirmasis žingsnis yra atlikti […]

Read More