Rašymas Ryano tinklaraštyje apie tinklaraštį yra svajonės išsipildymas, kad galėtumėte įsivaizduoti, kokį malonumą jaučiu nuo tada, kai sulaukiau kvietimo. Tai buvo trumpa ir miela, kaip ir daugelis Ryano pamokymų ir įkvėpimų tinklaraštininkams visame pasaulyje!
Taigi čia eina; Esu tikrai dėkinga už galimybę kalbėtis su jumis.
Tinklaraščių rašymas yra labai svarbus norint prasmingai dalytis turiniu su auditorija. Tačiau tai, kas ją įprasmina, skiriasi daugeliu būdų.
The tipo sukurto turinio yra vienas iš pavyzdžių.
Kaip ir Ryanas, aš kuriu ir palaikau idėją pasiūlyti daug išteklių turinčią mišrią mediją.
Pozicija kaip leidykla yra raktas į skaitmeninę verslą per jūsų sukurtą tinklaraščio turinį. Turinio kūrimas yra sutelktas ir užmegztas ryšys su žmonėmis.
Tačiau kai kurie tinklaraštininkai tai neteisingai supranta.
Lengva pamiršti, kai nuleidžiame galvą, neriame gilyn į savo darbus tinklaraščio turinys turi būti didesnės strategijos dalis. Ir ypač tam, kad užsitikrintum verslo turinį. Žinote, kokios sąveikos daro įtaką jūsų gaunamiems rinkodaros rezultatams ir jūsų galimybėms plėtoti verslą.
Jūsų tinklaraščio turinys (nepaisant terpės, į kurią sutelkiate dėmesį) yra turinio strategijoje. Turinio strategija yra turinio rinkodaros plano dalis ir visa tai yra verslo rinkodaros dalis. Laikydamiesi savo pagrindinių temų ir laikydamiesi tikslingo požiūrio, judate į priekį.
Problema ta, kad verslo rinkodaros peizažas keičiasi žaibišku greičiu. Sunku neatsilikti.
Eik su širdimi
Aš savo versle nuo pat pradžių esu širdimi paremtos rinkodaros šalininkas. Ryanas rašo tinklaraščius su aistra ir noru tarnauti, padėdamas kitiems tapti sėkmingais.
Kartais galvoju, kad mažesnės įmonės, kaip mes abu, tai suprato jau seniai. Kai užsiimi verslu su aistra ir meile, tai šviečia. Verslo operacijose, komunikacijose ir viskuo, ką darote versle, žmonės patirtis tai.
Tęsti mokymąsi padeda pažvelgti į rinkodaros aplinką už mūsų ribų. Labai svarbu suprasti, kaip skaitmeninis amžius nuolat keičia tinklaraščių rašymą, rinkodarą ir ryšius.
Verslo rinkodaros ir socialinių klausimų maišymas
Laikytis pozicijos kaip prekės ženklo reiškia savo vertybes ir reputaciją. Nors kai kurios socialinės ir politinės problemos poliarizuojasi, tai, ko nenorite daryti, yra sukurti gilesnę takoskyrą.
Gillette žymos skelbimas „geriausia, ką žmogus gali gauti“Atnaujintame sukime į„geriausias žmogus gali būti“Kviečia vyrus, kurie yra perversmai, priekabiautojai, smurtaujantys ir pan., Ir sako, kad vyrai gali geriau.
Tai dar vienas atvejis, kai prekės ženklai derinasi prie socialinių problemų ir bendrų savo auditorijos / klientų vertybių. Arba bent jau bandymas.
Taigi, kodėl Gillette kampanijos pradžia buvo tokia nerami?
Jei esate vyras ir nesate nė vienas iš tų dalykų, kodėl negalėtumėte atsistoti už šių vertybių? Ar nekenčiantys (daugiausia) vaikinai taip nuožmiai neša kaltę ar pan. Hmm.
Gal nenorite žvilgtelėti į veidrodį. Bet niekas nėra pakankamai kvailas, kad manytų, jog rodomi bruožai tinka visam vyrui, tiesa? Gee, iš to, ką matau socialiniame tinkle, aš nežinau.
Bet kokiu atveju, kaip rinkodaros koncepcija, įmonė, be abejo, atidžiai tyrinėjo ir tikslingai kūrė šią kampaniją. Markas Schaeferis yra žinomas ir jį čia parašo.
Drąsūs žingsniai įkvepia naują gyvenimą besikeičiančiose rinkose, atgaivindami nusistovėjusius prekių ženklus. Įmonės turi kreiptis į šiandienos klientus ir atnaujinti savo rinkodarą, tinklaraštį ir kurti savo prekės ženklą.
Užimti prekės ženklo poziciją
Vis dėlto prekės ženklo suderinimas su reikšmingomis socialinėmis problemomis ir bendromis vertybėmis nėra naujiena. Tikėtina, kad „Nike“ vis dar galvoja apie poliarizuojančią poziciją, kurios jie laikėsi socialinio teisingumo požiūriu, ir mes matėme, kaip ji išlaisvino prieštaringai vertinamų pašarų audrą. Aš kalbėjau apie „Nike“ ir tai, kaip prekės ženklai užima poziciją šiame naujausiame įraše, vėl įtraukdamas Marko įžvalgas.
Netikiu, kad bet kuri žiniasklaida yra gera PR. Be to, Markas analizuoja kampaniją iš verslo ir rinkodaros objektyvo. Ir tai turi prasmę.
Pavyzdžiui, galbūt moterys yra tikslinė pirkėja, neatsižvelgiant į produkto vartotojo vyriškumą. Galbūt daugiau moterų dabar perka skustuvus iš „Gillette“, net jei pirktų vyrui. Ką daryti, jei Gillette nori pritraukti naujų moterų pirkėjų ir joms nerūpi niekas, kuriam jie nepatraukia šios kampanijos pranešime.
Kitas dalykas, kurį ten reikia išmesti, kai kuriems gali paaiškinti tikrąją praleidimą –įskaitant tą didelę pasipiktinusių vyrų grupę, kuri, atrodo, jaučiasi apkaltinta tuo, ką galiu pasakyti—Ir gali ne apskritai apie pranešimą.
Ką daryti, jei praleisti čia iš tikrųjų yra dėl kūrybinio vykdymo, kuris, atrodo, yra perspektyvus, apgalvotas jausmas ir teigiamos bendros vyrų ir moterų vertybės?
Ar įmanoma, kad tai tiesiog blogai išreikšta? Hmm.
Štai ką apie tai sako „MarketingWeek.com“:
„Užuot įkvėpusi ir siekusi, ji (režisierius Kim Gehrig) pateikia trumpametražį filmą, kuris jaučiasi kerštingas ir kaltinantis. Mums nėra rodomas geresnis kelias, mums sakoma, kad visi esame neteisingi ir turime nedelsdami pakeisti kursą. Vyrai kalti. Tu, taip tu. Tai prastas būdas parduoti skustuvus. Po velnių, tai prastas būdas bet ką parduoti “. ~ Markas Ritsonas už „MarketingWeek“
Pozicija sprendimu
Rinkodaroje poliarizuojančios koncepcijos naudojimas yra ne diskusija apie teisingą ir neteisingą, o sprendimas.
Pavyzdžiui, Dougo Kesslerio genijus pasakoja, kaip padidindami tai, ko nedarote, ar nurodydami pagrindines silpnybes, galite sustiprinti jūsų sugebėjimą rasti tinkamiausią tinkamumą. Tinkamumas ir žinia, tai yra, norint gauti kvalifikuotų potencialių klientų ir pirkti klientus.
Be to, priešingai nei paplitęs įsitikinimas, tai nėra kova prieš vyrus ir moteris. Jei esate protingas ir mąstantis žmogus, sutinkate, kad smurtas, seksizmas ir patyčios yra neteisingi. Paprasta.
Galų gale, šis požiūris atspindi visą prekės ženklo rinkodaros koncepcijos posūkį ir kliento vaidmenį, perimant kontrolę. Be abejo, socialinių tinklų sprogimas dėl Gillette aiškiai parodo galią.
Anksčiau atkreipiau dėmesį į tai, kaip „Twitter“ šiais laikais labai dažnai skelbia naujienas.
Prekės ženklai turi integruoti savo komunikacijos poveikį į mūsų socialinės kultūros tikrovę, imdamiesi daugialypės priemonės. Laimės įmonės, kurios nuoširdžiai rūpinasi ir demonstruoja (ne tik tuščiai kalba) savo sąžiningumą ir žmogiškumą žmonėms.
Ir tai sukelia kitą tokio pobūdžio kampanijų kritiką: skandalas ar tikras? Mano galva, atsakymas į šį klausimą ir tolesni rezultatai yra susiję. Laikykitės tiesos; jis visada išeina. Be to, prekės ženklo kūrimas yra pasitikėjimo stiprinimas, tad kaip galite suklysti?
Stebint rinkodaros raidą, kurios imasi didžiosios kompanijos, suteikiamas vertingas taškas eksperimentuoti ir tobulinti rinkodaros strategiją.
Koks tavo požiūris?