
Suradus paprastą kasdienį namų mokyklos ritmą, mokyklos dienos praeina sklandžiai.

Pirmadienio rytą išėjau iš miegamojo turėdamas galvoje tūkstantį dalykų. O taip, ir nepamirškite mokyti vaikų namuose!
Tada mes pradėjome savo kasdienybę ir mokykla tiesiog įvyko. Tai buvo kuo mažiau pastangų. Kaip tai nutiko?
Matote, mes įpratome kiekvieną dieną lankyti mokyklą, todėl kai 9:00 val. Riedėjome, mes visi įšokome į įprasto traukinio ratą ir tai padarėme. Iš tikrųjų šiaip chaotiška savaitė privertė jaustis normaliai.
Tai kartais vadinama patekęs į mokymosi namuose griovelį arba rasti savo namų mokyklos ritmą.
Ar jau radote savo namų mokyklos ritmą?
Po 25 metų mokymosi namuose mes tapome labiau panašūs į gyvenimo mokinius. Mes visada mokomės, tačiau nuo rugsėjo iki birželio mėn. Šie dalykai padėjo mums įgyti namų mokyklos ritmą.
Kai mokykla taps įprasta jūsų kasdienybės dalimi, reikalinga mažiau protų, kad viskas vyktų. Jūs tik pasirodote ir pradėkite.
Štai keletas dalykų, kurie padėjo mums rasti namų mokyklos ritmą šiais metais:
Paruoškite savo medžiagas. Aš nesu „Pinterest“ karalienė, o mūsų mokyklos sritis yra labiau funkcionali nei graži, tačiau turint savo daiktus pagrįstai sutvarkyta, tai daro didžiulį skirtumą. Valgomojo erdvėje turiu keletą stalčių, kuriuose atliekame didžiąją dalį savo mokyklos, kurioje gyvena mūsų mokyklos medžiaga. Viską išsitraukiu mūsų mokyklos dienos pradžioje ir padėjau atgal, kai baigėme.
Laikyti užrašus. Aš užrašau tai, ką mes padarėme ir ką noriu padaryti, naudodamas pigų spiralinį segtuvą, kuriame telpa pusė mano smegenų. Aš užrašau bibliotekos knygas, kurias noriu užsisakyti, svetaines, kuriose turiu apsilankyti, ir bet kokias kitas šaunias idėjas, kurių man gali kilti, kurių nenoriu pamiršti!
Pradėkite lėtai ir pridėkite palaipsniui. Mes metus pradėjome nuo istorijos (nes tai patinka mano vaikams), matematikos (nes nebaigėme praėjusių metų programos) ir auklėjimo (dėl disleksijos). Po truputį įtraukėme daugiau dalykų. Abu mano jauniausi (10 ir 13 m.) Skaito, todėl daugiausia dėmesio skiriame rašybai (su „Viskas apie rašybą“) ir šiuo metu nepridėjome skaitymo instrukcijų. Šiuo metu negaliu pridėti aiškios skaitymo instrukcijos. Kiekvieną kartą, kai ką nors papildau, skiriu tai savaitei ar dviem, kad tapčiau įprasta ir pažiūrėčiau, ar tai veikia. Pavyzdžiui, mano vaikai taip įsimylėję istoriją, kol kas mokslą dedu ant galinio degiklio. Tokiu tempu mes anksti baigsime savo istorijos programą, kad galėtume vėliau sutelkti dėmesį į mokslus.
Inkarai. Inkarai yra dalykai, kurie vyksta kiekvieną dieną tam tikru laiku. Pavyzdžiui, po pusryčių ir rytinės rutinos mes pradedame savo dieną mankšta, 10:00 val. Mokome internetu, žiūrime „World Watch News“ aktualijas, kol valgome pietus, o dieną baigiame 30 minučių ramiai skaitydami. Aš leidau vaikams nuspręsti, kokia tvarka mes atliekame savo dalykus tarp tų inkarų. Šiuo metu jie visi mėgsta mūsų istorijos istoriją: „Viduramžių laikai“. Net mano vyresni vaikai ateis pasėdėti su mumis, kol aš skaitau. 🙂
Po pietų vienas dalykas. Prieš daugelį metų iš protingos namų mokyklos mamos sužinojau apie mintį padaryti vieną dalyką po pietų – Triciją iš Hodgepodge’o. 🙂 Turėdamas tokią mąstyseną, aš žinosiu, kad turiu tą laiko tarpą, kad galėčiau atlikti paskutinį dalyką.
Mūsų kasdienybė atrodo taip:
9:00 ryto: Biblija ir mankšta
10:00 val .: Proto aprūpinimas (internetinė darbinė atmintis ir pažintiniai mokymai)
11:00 val .: Istorija, gramatika, rašyba, rašysena, dramblių mokymasis
12:30 val .: Pietūs ir „World Watch News“
13:00 val .: dėstyti vadovėlius ar bet ką, ką norime nuveikti tą dieną.
Kartais mūsų vienas dalykas po pietų bus projektas, internetinė be prakaito gamtos studijų klasė, kreidos pastelinė klasė, užmokyklinė klasė arba, labiau tikėtina, kad tik baigsime matematikos pamokas.
14:00 val .: tylus skaitymas.
14:30: Popietės darbai ir laisvalaikis
Tai susiję ne su griežtu grafiku, bet su rutina. Tai yra pagrindinė mūsų kasdienybė. Kartais nutinka gyvenimas, o mes pradedame mokyklinius darbus po pietų ir einame šiek tiek vėliau, bet tai visada ta pačia tvarka.
Tokia rutina / ritmas padeda mano vaikams žinoti, ko tikėtis, kad man nereikėtų jų nuolat graužti. Jie žino, kas yra pratimas, ir ateina į mokyklą, turėdami daugiausiai pagrįstų lūkesčių.
Kartais jie vis skundžiasi, bet kai mes pradedame, tai tarsi važiuoti dviračiu, mes tiesiog žinome, ką daryti ir dirbame, kol baigsime.
Tikiuosi, kad tai buvo naudinga. Paprasti kasdieniai įpročiai ir kasdienybė mums tapo žaidimų keitikliu!