Nusiuntę idėją teisingam kontaktui, sutaupysite laiko, nesvarbu, ar tai yra „Refinery29“ antraštės redaktorius Lauke žurnalo antraštė ar net T žurnalas stiebo antgalis. Kai netinkamas redaktorius ar kontaktas gauna aukštį, jie gali to nepaisyti. Ir tada jūs sėdėsite ten laukdami, kol sulauksite jų atsiliepimų, kai niekas iš tikrųjų neatsakys į jūsų straipsnių pikį.
Yra keli būdai sužinoti, su kuo reikia susisiekti žurnale, tinklaraštyje ar įmonėje ir ar tai atvira rašytojams. (Atraskite 10 dalykų, kuriuos padariau, kad 2018 m. Uždirbčiau daugiau nei 100 000 USD.)
Jei norite rašyti žurnalams, pabandykite susitvarkyti bent du paskutinius numerius. Bibliotekos yra puikus žurnalų šaltinis, kaip ir „Barnes & Noble“ (arba jūsų vietinis knygynas). Jums net nereikia pirkti žurnalo, jei nenorite. Tiesiog atlikite tyrimus ir ten skaitykite žurnalą, tada nufotografuokite stiebo antraštę ir skyrius, kuriems norite parašyti. (Pavyzdžių, kaip laimėti straipsnių siužetus, kurie buvo parduoti, peržiūrėkite mano PDF „20 ir daugiau naudingų pikių“.)
(Jei to praleidote, skaityk žurnalą! Didžiausios redaktorių nuomonės apie garsus yra tai, kad rašytojai nepažįsta auditorijos arba visiškai nesuvokia savo skelbiamo turinio tipų.)
Sužinokite, kaip laisvai samdomi rašytojai gauna darbą.
Dabar, kai jūs turite žurnalą savo rankose, štai kaip surasti bet kokią redaktoriaus kontaktinę informaciją apie jūsų laisvai samdomą darbą.
Kaip rasti redaktorių ar kliento el. Pašto adresą
1. Raskite redaktorių spausdintame žurnale:
Pažvelkite į stiebo viršūnę.
Prieš pradėdami rašyti straipsnių idėjas, turite žinoti, kurie žurnalo skyriai yra laisvai samdomi, o kurie parašyti namuose. Susipažinkite su stiebo antgaliu, skyrių žurnalo priekyje, kuris paprastai yra po Redaktoriaus laiško. Kai kuriuose žurnaluose jis yra užpakalinėje dalyje (keli neturi jo).
Tai yra jūsų atspirties taškas. Iš ten, pažvelgę į straipsnio eilutę, patikrinkite, ar asmens vardas taip pat yra antraštėje. Žurnalo skyrelį knygos priekyje (FOB) dažnai rašo darbuotojai, paprastai redakcijos padėjėjai, redaktorių padėjėjai, asocijuoti redaktoriai ir redaktoriai. Kai dirbau, rašiau FOB sveikatos ir mitybos puslapius Raumenų ir kūno rengyba žurnalas. Taigi, jei pamatėte mano vardą šalia vieno straipsnio (o tada mano inicialus DK šalia kitų, mažesnių gabalų tame pačiame puslapyje) ir pastebėjote, kad mano vardas yra antraštėje, turėtumėte manyti, kad šis puslapis nėra atviras laisvai samdomiems darbuotojams. Peržiūrėdami žurnalą atkreipkite dėmesį, ar rašytojo eilutė yra puslapyje, bet jų vardas nėra antraštėje; tai greičiausiai reiškia tas skyrius yra vienas, kurį darbuotojai paskiria. Jei skyrių parašė įžymybė arba žinomas asmuo, kuris yra įprastas apžvalgininkas, tai gali būti ženklas, kad tai ne skyrius, kurį reikia iškelti.
Jei jums sunku laiku ir neturite prieigos prie spausdinto žurnalo antraštės, ieškoti „LinkedIn“ asmens vardui. Turėsite pažvelgti į kompaniją, kurią leidžia jų žurnalas. Pavyzdžiui, „Cosmopolitan“ išleidžia „Hearst Corporation“, todėl galite pabandyti siųsti redaktoriui el. Laišką ieškodami „Hearst.com“ svetainėje Hunter.io. Taip pat galite peržiūrėti bendrovės pranešimus spaudai, kad sužinotumėte, kaip atrodo personalo publicisto el. Paštas, ir nukopijuoti tą formatą vardu, kurį radote per „LinkedIn“.
Jei neturite prieigos prie antraštės, naudokite internetinius paieškos įrankius, kad surastumėte darbuotojų vardus. Įvedžiau „Outside magazine masthead“ į „Google“ ir gavau šį paieškos rezultatą su pavadinimais. Čia netgi yra jų el. Pašto adresai! Prieš pateikdami O, patikrinkite redaktoriaus vardą naudodami „LinkedIn“ puslapį ir „Twitter“ kanalą, kad įsitikintumėte, jog jie vis dar yra tame žurnaležurnalų pateikimas ar laisvai samdoma žurnalų vieta. Redaktoriai šioje srityje nuolat keičiasi, todėl patikrinkite šią informaciją prieš siųsdami savo aukštį ir dar kartą patikrinkite vėl kad jie vis dar yra leidinyje, kai redaktoriui siunčiate tolesnį el. laišką.
Atlikdami šį tyrimą galiausiai taupo jūsų laiką nes siūlysite idėjas tik toms skiltims, kurias redaktoriai priskiria laisvai samdomiems darbuotojams.
Štai keletas laisvai samdomų vertėjų klaidų, padarytų vertinant savo darbą.
2. Raskite redaktorių svetainėje:
Pažvelkite į stiebo antraštę, jei tai yra spausdinto žurnalo svetainė. Tai gali būti sudėtingiau, nes daugelis svetainių samdo daugiau laisvai samdomų rašytojų nei spausdinti žurnalai. Žurnaluose yra puslapiai, tačiau internetas neturi erdvės apribojimo, tik redakcijos biudžetas. Jūs vis tiek turėtumėte taikyti spausdinimo žurnalo žvilgsnio antraštės metodą, tada žiūrėti skaitmeninės komandos narių, su kuriais reikia susisiekti, vardus. Skydelio antraštės skaitmeniniame ar internetiniame skyriuje ieškokite vyresniojo redaktoriaus, vadovaujančio redaktoriaus ar skaitmeninio direktoriaus. Aš rekomenduočiau susisiekite su vyresniuoju internetiniu redaktoriumi ir paklauskite, ar jie naudojasi laisvai samdomais darbuotojais. Taikykite tuos pačius el. Pašto metodus, kurie paminėti aukščiau ir žemiau, kad nustatytumėte jų el. Pašto adreso formatą. Jei svetainėje, kuriai norite rašyti, žurnalas nesusijęs, peržiūrėkite el. Pašto formato pranešimus spaudai. Pavyzdžiui, norėdami patekti į „Refinery29“, galite patikrinti el. Pašto formatą reklamos skyriuje arba žiniasklaidos priemonių rinkinio skiltyje arba „Twitter“ ieškoti „Refinery29“ redaktorių ir sužinoti, ar jie pateikia savo el. Pašto adresus savo profilyje. Taip pat galite sužinoti apie „Refinery29“ antraštę ieškodami „žmonių“ „LinkedIn“ įmonės profilio puslapyje.
Eikite į „LinkedIn“ ir suraskite įmonės pavadinimą, tada pamatykite ten dirbančius ŽMONES ir ieškokite žmogaus, turinčio rinkodaros vadybininko, turinio rinkodaros vadovo ar redaktoriaus vardą.
Įveskite įmonės svetainę į nemokamą hunter.io, kad sužinotumėte, kaip jie formuoja el. Laiškus. Jie parodys jums „dažniausiai naudojamą modelį“ (ty mano svetainėje dianakelly.com rodomas „Dažniausias modelis“ {first}@dianakelly.com ir netgi pavyzdys su d—-@dianakelly.com. Sekite šį modelį naudodamas rinkodaros vadybininko vardą, kurį radai „LinkedIn“, norėdamas išbandyti jų el. pašto adresą. (Atminkite, kad gali tekti išbandyti keletą skirtingų būdų, jei el. laiškas sugrįžta.)
Dabar, kai turite redaktoriaus vardą, sužinokite geriausią laiką redaktoriui iškelti.
Jei neišgirdote, taip gali būti dėl to, kad padarote klaidų. Atraskite įprastas priežastis, kodėl redaktorius ištrynė jūsų laisvai samdomų straipsnių rinkinį.
Čia yra keletas papildomų naudingų straipsnių kitose svetainėse.
6 būdai atsekti žurnalų redaktorių
5 strategijos, kaip rasti bet kurį redaktoriaus el. Laišką
„Ed2010“ žurnalo įmonės kontaktinis formatas
Tik pradedu? Patikrinkite mano naują elektroninė knyga „Daugiau nei 100 patarimų pradedantiesiems laisvai samdomiems rašytojams“. Gaukite įrankių, kurių reikia norint pradėti savo karjerą, rasti gerai apmokamus laisvai samdomus darbus ir tapti sėkmingu laisvai samdomu darbuotoju.