Vienas iš dažniausiai pasitaikančių klausimų, kurį galite tikėtis išgirsti, kai savo darbą skiriate agentams ir redaktoriams, yra šis: Kokie tavo kompai?
Kompiuteriai yra panašūs pavadinimai. Tai yra pelningos knygos, panašios į jūsų, kurios gali padėti paremti mintį, kad jūsų projektas gali surasti auditoriją ir pasisekti rinkoje.
Turėtumėte žinoti, kokie yra jūsų panašūs pavadinimai, nes šaudmenų rašytojai, agentai ir redaktoriai naudojasi pardavinėdami jūsų kūrinį. Štai kodėl: Leidyba yra labai mažos rinkos verslas. Sprendimai, ką skelbti, yra pagrįsti tuo, kas veikė praeityje. Panašių projektų pardavimo numeriaikomp– įtraukiami į pelno ir nuostolio ataskaitas, kurios padeda nustatyti projektų gyvybingumą.
Kai redaktoriai pateikia projektus savo leidybinėms lentoms, jie turi pateikti tų projektų P & L. Be gerų skaičių P & Ls neveikia, o projektai nedega žalios šviesos.
Aš daugelį metų buvau įsigijimų redaktorius, tyrinėjau tūkstančius kompų ir vykdžiau tūkstančius P & Ls, kad surinkčiau tūkstančius projektų. (Ir ne, tai nėra perdėjimas.) Dabar, kai esu agentas, žinau, kad man reikia gerų kompaktų, kai priskiriu redaktorius, nes jiems reikia gerų kompas, kad jie galėtų išleisti savo leidybines lentas.
Kompozicijos yra tavo namų darbai (ne mano)
Tai aš sakau žmonėms, kai klausiu apie kompaktus, kai manęs klausia apie kompusą, o jie man sako, kad neturi, ir galėčiau jiems ką nors rekomenduoti. Tai man sako, kad yra tikimybė, kad jie nėra:
- plačiai skaitoma jų žanre
- visiškai suvokia žanro, o dar mažiau – žanro svarbą
- norintis atlikti tyrimus ir skaitymą, reikalingą giliam savo žanro supratimui
- sugeba identifikuoti savo potencialią skaitytojų auditoriją (-as)
- veiksmingai nukreipti savo darbą prieš konkurenciją
Tai nėra ką norite, kad aš ar kitas agentas ar redaktorius galvotų. Kurdami leidybos profesionalus, norite juos sužavėti ne tik savo projektu, bet ir supratimu apie knygų verslą bei pasiryžimu prasiveržti į tai, ką pripažįstate kaip labai kietą turgų.
Žinok savo rinką, žinok savo kompus
Galbūt girdėjote, kaip mano kolegos agentai ir redaktoriai perspėjo rašytojus nenaudoti kompų. Taip yra todėl, kad tiek daug rašytojų neteisingai naudoja kompus. Yra didžiulis skirtumas tarp sakymo „Aš esu kitas Gillianas Flynnas“ ir pasakymo: „Aš parašiau namų trilerį pagal tradiciją Moteris lange, Kita moterisir Ką Alisa žinojo. “
Yra tik viena Gillian Flynn, o lyginti save su ja yra pasipūtimas, kurio tu negali sau leisti.
Bet Moteris lange, kita moteris, ir Ką Alisa žinojo yra visi debiutiniai vidaus trileriai, išleisti per pastaruosius porą metų. Moteris našlyje buvo akimirksniu sutriuškintas hitas, tačiau kartu su labai sėkmingu debiutu Kita moteris ir kukliau sekasi Ką Alisa žinojo, pateikėte daugybę panašių pavadinimų visuose to paties pogrupio žanruose, kurie turėtų patikti tai pačiai skaitytojų auditorijai.
Pastaba: Šiuose pavyzdžiuose žanras yra paslaptis / trileris, antrinis žanras – buitinis trileris.
Jūsų kompiuterio kontrolinis sąrašas
Čia pateikiamas kontrolinis sąrašas, kad įsitikintumėte, jog jūsų kompai yra teisingi, atsižvelgiant į tipiškus kompiliavimo reikalavimus, kuriuos redaktoriai turi atitikti išleisdami savo leidybines lentas:
- Visi jūsų kompai yra debiutai (darant prielaidą, kad jūsų projektas yra debiutas).
- Visi jūsų kompai buvo išleisti per pastaruosius trejus metus.
- Jūsų kompaktai patenka į tą patį subžanrą ir žanrą kaip ir jūsų projektas.
- Jūsų kompai yra sėkmingi titulai, bet ne kategorijos žudikai.
- Jūsų kompas yra naujų autorių.
Turite kompų? Aptarkime „Facebook“.