
Paaiškintos „Facebook“ auditorijos įžvalgos – kaip rasti „Killer“ „Facebook“ taikymo parinktis
„Facebook“ auditorijos įžvalgos yra fantastiškas įrankis, leidžiantis rasti taikymo parinktis skelbimams rodyti „Facebook“ skelbimų platformoje. Bet manau, kad nedaugelis įmonių jį naudoja ar moka gerai naudoti.
Galbūt žinote, kad esu didelis mėgėjas naudoti panašias auditorijas, kurios nėra pagrįstos ankstesniais klientais, tačiau ne visi turi 100 ar 1 000 tūkstančių ankstesnių klientų sąrašą, kurį naudodami galite sukurti panašią auditoriją. Ir tai gerai.
Kiekvienas žmogus turi ką nors pradėti, o „Facebook“ auditorijos įžvalgos įrankio supratimas yra puiki vieta rasti žmonių, į kuriuos bus galima nukreipti, kol jūs sudarysite pirkėjų sąrašus, kad galėtumėte sudaryti galingas panašias auditorijas.
Kaip veikia „Facebook“ auditorijos įžvalgos?
Įžvalgų įrankis „Facebook“ veikia taip, kad padėtų jums įsitraukti į „Facebook“ platformą, kad galėtumėte nustatyti žmonių grupes ar kišenes, kurie gali domėtis jūsų siūlomu produktu ar paslauga.
Pastaba: „Facebook Audience Insights“ įrankyje yra daugybė galimybių. Aš neketinu jums ir visiems jų rodyti, nes tai gali sukelti informacijos perteklių.
Tai, ką aš ketinu padaryti, yra parodyti TIKRAI tai, ką darome savo klientams, kai pirmą kartą pradedame dirbti su jais, kad gautume puikių potencialių taikinių, kad jie galėtų rodyti skelbimus „Facebook“.
10 minučių „Facebook“ auditorijos įžvalgos kelias į žudikų taikymą
Kai žmonės pradeda su mumis, mes paprastai išgyvename šį 10 minučių procesą, kad padėtume išsiaiškinti, kam taikyti „Facebook“. Aš jus peržengsiu žingsnis po žingsnio.
Kur rasti auditorijos įžvalgų „Facebook“
Norėdami patekti į auditorijos įžvalgas, skelbimų tvarkyklėje spustelėkite tris mažas eilutes ekrano viršuje ir išskleidžiamajame laukelyje pasirinkite auditorijos įžvalgas.

Demografijos nustatymas
Tada gausite numatytuosius auditorijos įžvalgų nustatymus, kurie atrodo maždaug taip.

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, yra sureguliuokite vietą ten, kur JŪS reklamuosite. Jei nesate JAV, išimkite JAV ir pridėkite savo vietą.
Paprastai rekomenduoju tai daryti pagal šalį, nes paprastai norite didesnio ploto, tačiau taip pat galite pasirinkti miestus ar regionus, jei turite vietinį verslą.
Už amžius ir lytis Beveik visada palieku tai LABAI plačią ir palieku numatytuosius nustatymus, nes paprastai geriau tyrinėti tokiu būdu.
Vienintelė išimtis yra tai, kad jūsų verslas rūpinasi 90% vyrų ar moterų arba vieninteliai žmonės, kurie perka jūsų produktus, yra vyresni ar jaunesni. Tokiu atveju sureguliuokite šiuos nustatymus.
Palūkanų pasirinkimas
Kalbant apie pomėgių pasirinkimą, norėtumėte pradėti nuo plačių ir su jūsų pramone susijusių interesų. Iš pradžių svarbu nesusiaurinti.
Pavyzdžiui, interneto rinkodaros erdvėje galėčiau pradėti nuo tokio populiaraus žmogaus kaip Gary Vaynerchuckas – jis turi didžiulį stebėtojų ratą ir tai yra labai didelis susidomėjimas – matote, kad šioje auditorijoje yra 150 milijonų žmonių.
Bet jis taip pat turi specifinį požiūrį į rinkodarą, todėl jis veikia abiem lygiais.

Svarbu: Kai pradėsite pildyti savo pomėgių skiltį, norite tikslo, kuris būtų platus IR susijęs su jūsų pramone.
Šie platus taikinys gali apimti:
- Įtakos jūsų nišoje
- Dideli žurnalai
- TV kanalai
- Dideli prekės ženklai
Patarimas: Ne viskas, ką galvojate, bus susieta su „Facebook“ auditorija. Jei taip nėra, tiesiog išbandykite ką nors kita.
Tai suteiks jums daug informacijos, įskaitant tai, kokie žmonės domisi jūsų susidomėjimu.
Pavyzdžiui, auditorija, sekanti Gary Vaynerchuką, iškreipia daugiau vyrų nei moterų ir yra jaunesnė, nei tikėjausi.

Visa tai yra tikrai įdomi informacija, tačiau taip pat ne tai, ko iš tikrųjų ieškome. Vietoj to, ko noriu, yra skirtuke „Patinka“.

Čia yra auksas.
Priežastis ta, kad tai, ką mes bandome padaryti šiame auditorijos įžvalgų vadove, yra parodyti, kaip rasti taikymo parinktis, kurias galime naudoti „Facebook“ kampanijose, kai jas pirmą kartą paleidome.
Taigi, ką mes darome pereiti puslapių, kuriems patinka, sąrašą ir atkreipkite dėmesį į visas taikymo parinktis, kurios atrodo gerai.
Aš tai darau skaičiuoklėje.
Šiame puslapyje „Patinka“ rasite keletą puikių variantų:
- Timas Ferrissas
- „Facebook“ verslas
- Entreperneur
Yra daugiau, bet jūs suprantate idėją …
Tačiau ne visi šie pomėgiai, išvardyti puslapio patinkančiuose puslapiuose, veiks. Tokie sąrašo dalykai kaip UFC sporto lyga ir „Dollar Shave Club“ gali būti ne tokie geri variantai, nes neatitinka vartotojo ketinimų – jie nėra tiesiogiai susiję su rinkodara.
Turėsite pasinaudoti savo sprendimu ir apgalvoti, kiek pateikti pasiūlymai yra susiję su jūsų verslu. Kuo arčiau, tuo geriau.
Tada norite slinkti žemyn puslapyje ir patikrinti bendrumo balo skiltis.

Čia bus dublikatai iš puslapio „Patinka“ viršuje, bet taip pat tikriausiai yra naujų sąrašų. Į savo rinkodaros sritį taip pat galėčiau įtraukti:
- Erikas Tomas
- Lesas Brownas
- Tonis Robbinsas
Patarimas: Jei šiame sąraše neatpažįstate pavadinimo ar prekės ženklo, patikrinkite jų puslapį „Facebook“. Turėtumėte sugebėti greitai pasakyti, ar susidomėjimas sąraše yra susijęs su jūsų verslu.
Nebuvau tikras, kas yra „The Points Guy“, todėl ieškojau jo „Facebook“ ir nusprendžiau, kad nors ir įdomu, kad jis padeda žmonėms gauti kelionės taškus, jis tikriausiai nėra tas puslapis, į kurį norėčiau orientuotis, kad surastų rinkodara besidominčius žmones.

Kasimas giliau
Kai sudarysite savo pradinį sąrašą skaičiuoklėje, laikas gilintis. Paimkite vieną iš jau pasirinktų temų ir įdėkite ją į pomėgių skiltį (būtinai ištrinkite pradinį susidomėjimą).
Šiuo atveju pasirinkau „Entrepreneur“ žurnalą.

Tai suteikia man visiškai naują puslapių, kuriems patinka, ir bendrų puslapių sąrašą, į kurį turiu gilintis.
Naudodamiesi anksčiau pateiktais metodais, toliau įtraukite galimus taikinius į savo sąrašą ir išskirkite dalykus, kurie nėra glaudžiai susiję su jūsų verslu.
Kartokite šią metodiką, kol turėsite gražų ir patikimą sąrašą, nuo kurio galite pradėti.
Visas šis procesas turėtų užtrukti maždaug 5 ar 10 minučių, kad būtų sudarytas pradinių „Facebook“ tikslų sąrašas naudojant auditorijos įžvalgos įrankį.
Norėdami gauti papildomo kredito, galite giliai pasinerti į „Facebook“ analizę, kad atskleistumėte įdomių ir naudingų įžvalgų, jei jau esate aktyvūs platformoje.
Skelbimų kampanijos kūrimas
Kai sukursite sąrašą iš auditorijos įžvalgų, turėsite nustatyti savo reklamos kampaniją.
Kiekvienam jūsų sąraše esančiam pomėgiui nustatykite ATSKIRĄ skelbimų rinkinį.
Pastaba: Šiame pradiniame reklamavimo etape norėsite susiaurinti sąrašą iki 10 ar 12 labiausiai susijusių variantų. Negalima to pergalvoti, tiesiog daryk viską.
Kiekvienai taikymo parinkčiai priskirkite LABAI MAŽĄ biudžetą, nes šiame pradiniame etape tarp auditorijų bus daug sutapimų. Nesijaudink dėl to.
Ko ieškote, yra geriausiai pasirodančios auditorijos. Kai kurie pasirodys geriau nei kiti ir tai yra visiškai normalu.
Pristabdykite prastai veikiančius ir pridėkite biudžetą prie tų, kurie veikia gerai.
Jei radote gerai veikiančias auditorijas, verta padidinti savo turimas mažesnes auditorijas, kad padidintumėte kampanijų ilgaamžiškumą.
Tikslas – panaši auditorija
Galų gale, susidomėjimas pagal pomėgius yra naudingas norint pradėti naudotis „Facebook“, tačiau tai tikrai TIK, kad padėtų jums pradėti.
Kai tik turėsite 100 ar 200 pirkinių ar pasirinkimų (atsižvelgiant į „Facebook“ skelbimų tikslus), norėsite pradėti kurti panašias auditorijas.
Mano patirtis rodo, kad panašios auditorijos našumas paprastai yra geresnis nei bet kokio kito taikymo tipo, kurį galite padaryti.
NEMOKAMAS TINKLARAS: 3 „Killer“ „Facebook“ skelbimų strategijos padvigubins (arba dar daugiau!) Jūsų pajamas. Jei norite geresnių „Facebook“ skelbimų rezultatų – tai būtina žiūrėti!
„Facebook“ auditorijos įžvalgos mokymo vaizdo įrašas
Šiame vaizdo įraše parodysiu, kaip naudotis „Facebook“ panašiomis auditorijomis. Laiko antspaude 5:46 aš jums parodysiu, kaip rūšiuoti „Facebook“ pateiktas parinktis ir kaip pasirinkti geriausias.
Esmė naudojant „Facebook“ auditorijos įžvalgas
„Facebook“ auditorijos įžvalgų įrankis gali padėti parodyti susijusius pomėgius „Facebook“, apie kuriuos jūs kitaip negalite pagalvoti.
Tai svarbi vieta pradėti, kai dirbate prie visiškai naujos kampanijos ir dar neturite pirkimo duomenų. Kai sulauksite pirmųjų 100–200 pirkėjų, galėsite sukurti panašias auditorijas, kad sustiprintumėte savo kampanijas.