Per pastarąjį dešimtmetį visuomenės supratimas apie internetinį mokymą labai išaugo. Anot „Babson Survey Research Group“ (BSRG), internetinis mokymasis gerokai lenkia tradicinių miesteliu vykdomų programų skaičių. Dabar dauguma JAV kolegijų ir universitetų siūlo mokymąsi internetu, ir daugiau studentų nei bet kada tuo naudojasi. Nepaisant šios pagrindinės kaitos, dauguma naujų studentų niekada nevertino, nepasirinko ir neįstojo į internetinius kursus. Internetinės studijų programos yra kur kas mažiau naujovės jas kuriantiems ir palaikantiems ekspertams, todėl jos yra vertingas šaltinis studentams, atsižvelgiant į formatą. Daugelis šių mokymosi internetu ekspertų interviu metu dalijosi išmintimi ir informacija su OnlineEducation.com. Jų patarimai, surinkti žemiau, siūlo patarimus visais internetinio mokymosi proceso etapais, pradedant programos pasirinkimu ir baigiant antrosios pakopos studentais.
Ar internetinis švietimas jums tinka?
Internetinės studijų programos paprastai suteikia studentams daugiau lankstumo, palyginti su universitete vykdomomis programomis, tačiau tai nereiškia, kad jos yra lengvos. Internetiniai kursai paprastai būna tokie pat griežti, jei ne griežtesni, kaip dėstomi klasėse. Jie taip pat reikalauja daugiau savimotyvacijos, organizuotumo ir besimokančiųjų savarankiškumo. Įvertinti savo pasirengimą mokytis internete yra taip pat svarbu, kaip pasirinkti mokyklą ar studijų programą. Pasak „Online Learning Consortium“ vyriausiosios žinių direktorės dr. Karen Pedersen, procesas prasideda nuo teisingų klausimų.
„Aš visada pradedu nuo savęs pažinimo – ar jums patinka mokytis su kitais ir pastebite, kad buvimas klasėje yra svarbus? … Ar jus motyvuoja ryžtas ir „grūdėjimas“, kad pasisektų visose mokymosi aplinkose, ar tai geriau derinti? “ – sakė daktaras Pedersenas. „Paprasta„ Google “paieška„ man tinkamas mokymasis internete “suteiks daugybę pasirengimo įvertinimų, kurie gali padėti apsvarstyti jūsų pasirengimą.“
Vienas kartais pamirštamas veiksnys, turintis įtakos pasirengimui mokytis internete, yra asmeninis mokymosi stilius. Kai kurie studentai klesti internetinėse programose, kuriose siūloma daugiau savarankiškumo ir mokymosi kontrolės, kitiems reikia daugiau struktūros. Internetinės studijų programos, kuriose naudojamas tiesioginis, sinchroninis mokymas, gali sumažinti skirtumą, tačiau gali būti neįmanoma būsimiems studentams, negalintiems pasiryžti reguliariems klasės susitikimams.
„[Students should] pagalvokite apie tai, kaip jie mokosi geriausiai – mokymasis internetu gali būti ne jiems “, – OnlineEducation.com sakė Naujojo Hampšyro universiteto socialinio darbo docentas dr. Patrickas Shannonas. „Venkite pasirinkti programą tik pagal patogumą.“
Studentai, skirti laiko svarstyti šiuos klausimus, turės perspektyvą ne tik nuspręsti, ar internetinis mokymasis jiems tinka, bet ir nustatyti tinkamiausią internetinę studijų programą.
Kaip pasirinkti internetines studijų programas
Nuolatinis internetinio švietimo augimas suteikia naujų mokymosi galimybių. Tačiau tai apsunkina ir galimybių susiaurinimo procesą. Studentai, vertinantys internetines programas, turi atsižvelgti į daugelį veiksnių, įskaitant, bet neapsiribojant, programų prieinamumą, akreditaciją, išlaidas, kokybę ir paramos programas. Tada studentai turi įvertinti šių veiksnių svarbą: Ar programos reputacija yra svarbesnė už pristatymo formatą? O kaina? Žemiau ekspertai dalijasi patarimais, kaip sėkmingai naršyti lauke.
Įvertinkite mokymosi poreikius ir tikslus
Internetinės mokymosi galimybės laikui bėgant keičiasi ir, remiantis metine BSRG atlikta apklausa, kolegijų vadovai ir toliau daug investuos į naujas programas ir technologijas. Daugelis mokyklų eksperimentuoja su naujomis programų struktūromis, pristatymo metodais ir kitomis savybėmis, turinčiomis įtakos mokymuisi. Šie pasiekimai gali pagerinti rezultatus, kai jie derinami prie individualių studentų poreikių. Šiaurės Karolinos universiteto technologijomis grįsto mokymosi ir inovacijų viceprezidentas Matthew Rascoffas OnlineEducation.com sakė, kad svarbu, kad internetines programas vertinantys studentai nustatytų, kaip jie mokosi ir ko tikisi pasiekti.
„Studentai turėtų įvertinti visą patirtį, nustatydami, kuri programa geriausiai atitinka jų poreikius“, – sakė p. Rascoffas. „Dirbančiai mamai geriausiai gali pasitarnauti programa, siūlanti savarankiškas užduotis ir lanksčią testavimo tvarkaraštį. Jei asmuo, kuris vėl stoja į aukštąjį mokslą, baigia visą darbo dieną, programa, kurioje akcentuojamos grupės diskusijos ir užduotys, ir kuri teikia vieną akademinį patarėją, gali suteikti svarbios socialinės patirties, kurios jam reikia sėkmingai. “
Veiksniai, kuriuos atkreipė p. Rascoffas, gali apibrėžti, kaip tam tikri besimokantieji gali valdyti internetines studijų programas. Turinio pateikimas yra bene vienas iš svarbiausių aspektų šiuo klausimu.
Apsvarstykite, kada ir kaip internetinės programos teikia kursinius darbus
Nėra dviejų vienodų internetinių studentų, taip pat nėra motyvacijos tęsti internetinius kursus ir laipsnius. Studentai, dirbantys, keliaujantys ar turintys šeimos įsipareigojimų, gali norėti asinchroninių ar savarankiškų programų lankstumo. Mažiau apriboti besimokantieji gali siekti tiesioginių kursų spontaniškumo ir pažinimo, atėmus kelionę į darbą ir atgal. Ekspertai gali išaiškinti kai kuriuos abiejų pristatymo būdų privalumus ir trūkumus.
Sinchroninė instrukcija
Internetinės studijų programos, kuriose naudojama sinchroninė instrukcija, atkuria interaktyvumą ir įsitraukimą, kurio galima tikėtis tradicinėje universiteto miestelio klasėje. Instruktoriai tiesiogiai transliuoja paskaitas ir diskusijas per vaizdo, garso įrašus, tiesioginius pokalbius ar daugialypės terpės derinį. Dr. Jamesas Grovesas, inžinerijos docentas ir unikalios internetinės inžinerijos programos įkūrėjas Virdžinijos universitete (JAV), su OnlineEducation.com aptarė kai kuriuos sinchroninių kursų pranašumus.
„Manome, kad pagrindinis ugdymo elementas yra intelektualus studentų dalyvavimas su kitais – dėstytojų dėstytojais, dėstytojų padėjėjais ir kolegomis. Švietimas nėra tiesiog prieiga prie turinio vadovėlio “, – sakė dr. Grovesas. Jis teigė, kad tiesioginiai užsiėmimai taip pat „suteikia galimybę studentams susimaišyti, ir mes tikime, kad papildomos didesnės, įvairesnės studentų grupės perspektyvos yra naudingos visiems mūsų studentams“.
Tačiau sinchroniniai internetiniai kursai nėra be apribojimų. Studentai, subalansavę mokyklą su kitais įsipareigojimais, gali nebūti reguliariai lankomi užsiėmimuose, o atokiose vietovėse gyvenantys žmonės gali neturėti prieigos prie spartaus interneto ryšio srautinių transliacijų technologijų, kurių taip dažnai reikia. Karo tarnybos nariai ir jų šeimos yra ypač jautrūs tokiems iššūkiams. Dr. Grovesas aptarė logistikos kliūtis ir tai, kaip U.Va. kreipiasi į juos.
„Be abejo, vienas iš mūsų tiesioginio formato iššūkių yra planavimas. Kadangi mūsų programa veikia tiesiogiai internete, mes teikiame didelį pasaulinį vietos nustatymo lankstumą, tačiau nesuteikiame visiško laiko lankstumo “, – sakė dr. Grovesas. „Studentams, bandantiems suspausti studijas, darbą ir„ gyvenimą “į 24 valandas per parą, siūlome gana efektyvų sprendimą. Iš tiesų, tais atvejais, kai studentas privalo praleisti pamoką dėl darbo ar gyvenimo įsipareigojimų, visi mūsų tiesioginiai užsiėmimai yra įrašomi ir jie gali grįžti ir pasivyti “.
Įrašytos paskaitos sumažina studentų tikimybę atsilikti, kai kartais nebūna, nors besimokantiesiems, nuolat nesugebantiems užsiimti gyvu mokymu, šios alternatyvos gali nepakakti. Tokiais atvejais gali būti tinkamesnė programa, siūlanti didesnį planavimo lankstumą.
Asinchroninė instrukcija
Internetinės programos su asinchroninėmis instrukcijomis atspindi patogumą, dėl kurio žinomas internetinis mokymas. Skirtingai nuo sinchroninių kursų, asinchroninius kursus lankantys studentai gali lankytis, kai tik gali. Studentai gali peržiūrėti iš anksto įrašytas paskaitas, diskutuoti temomis diskusijų lentose ir prireikus atsisiųsti užduotis bei medžiagą, nors vis tiek gali tekti laikytis įprastų ir (arba) periodinių kursų terminų. Pasak „Canvas by Instructure“ tyrimų ir švietimo viceprezidento Jaredo Steino, šis formatas pagerina visuotinį aukštojo mokslo prieinamumą ir suteikia studentams daugiau galimybių kontroliuoti jų mokymosi greitį.
„Internetinis mokymasis suteikia daugiau žmonių daugiau galimybių naudotis kitose vietose“, – sakė p. Steinas. „Tai pirmiausia lemia asinchroninis internetinės aplinkos pobūdis ir jos teikiamas lankstumas. „Visada įjungtas“ žiniatinklio pobūdis leidžia besimokantiesiems judėti skirtingu tempu, tiek, kiek reikia, peržiūrėti ir praktikuoti mokymosi patirtį “.
Programos struktūra
Programos struktūra yra dar vienas veiksnys, turintis įtakos internetinių kursų lankstumui ir prieinamumui. Pavyzdžiui, studentai, lankantys programas pagal kohortos modelį, paprastai užbaigia kursinius darbus kaip grupė, o tai reiškia, kad jie taip pat turi laikytis tam tikros kurso sekos. Kohortos programos, kurių pradžios data yra viena per metus, kursus gali siūlyti tik kasmet. Tai gali būti problemiška studentams, kurie privalo skirti laisvo laiko nuo studijų, nes gali nesugebėti atnaujinti studijų programos ištisus metus. Studentai, kuriems reikia pradėti ir nutraukti savo programą, turėtų pasitarti su priėmimo patarėju dėl politikos, susijusios su atostogomis, kad nustatytų, ar programa leidžia tokį elgesį.
Būsimieji studentai, kurie atsižvelgia į programos struktūrą ir turinio pateikimo metodą kartu su norimomis specialybėmis ir pažymėjimais, gali žymiai susiaurinti savo mokymosi internetu galimybes.
Tyrimų išlaidos ir finansinė pagalba
Kaina yra svarbus aspektas studentams, vertinantiems aukštąjį mokslą, neatsižvelgiant į tai, kaip jie lankysis. Nors koledžas yra investicija į ateitį, per didelė skola gali atsverti kai kuriuos jo pranašumus. Daugelis internetinių kolegijų savo interneto svetainėse skelbia savo studijų ir mokesčių tvarkaraštį. Šie skaičiai šiek tiek supranta pagrindines programos išlaidas, tačiau jie yra tik vienas iš kintamųjų, lemiančių prieinamumą. Pavyzdžiui, kai kurios kolegijos laiko visus internetinius studentus valstybiniais gyventojais. Daugumoje valstybinių ir kai kurių privačių universitetų ši etiketė sumažina studijų išlaidas. Studentai taip pat turėtų žinoti, kad internetinėse programose, kuriose reikalingi universiteto miestelio vizitai, šių studijų (kelionės ir apgyvendinimo) išlaidos negali būti įtrauktos į jų mokslą ir rinkliavas. Šias išlaidas paprastai apmoka ir studentas.
Būsimi studentai gali norėti peržiūrėti numatomą uždarbį ir užimtumo lygį, kuris gali skirtis priklausomai nuo institucijos. Baigusieji labai prieinamą internetinę studijų programą gali uždirbti vidutiniškai mažiau nei bendraamžiai, lankantys brangesnes programas, ir atvirkščiai. Dr. Rascoffas tai aptarė su „OnlineEducation.com“.
„Internetinės programos suteikia lankstumo, tačiau studentai turi būti gerai pasirengę ir pasirengę priimti laiko valdymo iššūkius ir finansines investicijas“, – sakė dr. Rascoffas. „Geros programos labiau nei grąžina studentų investicijas. Naujoji JAV švietimo departamento „College Scorecard“ yra gera vieta ieškoti darbo rezultatų “.
Studentai taip pat turėtų apsvarstyti galimybę gauti finansinę pagalbą. Kai kuriuose kolegijose tam tikroms studentų grupėms, ypač aktyviems ir veteranams kariškiams bei jų šeimoms, gali būti taikomos papildomos taupymo priemonės. Būsimi studentai gali pasikalbėti su finansinės pagalbos patarėju, kad išsiaiškintų, kokio tipo paramą gali gauti internetiniai studentai, kaip jie dėl jų kreipiasi ir kaip įstaiga valdo paskirtas lėšas. Pastaba: finansinė pagalba niekada negarantuojama net tarp studentų, kurie atitinka pagrindinius jos reikalavimus. Pagalba taip pat gali priklausyti nuo tokių veiksnių kaip kurso apkrova ir programos akreditacijos statusas.
Peržiūrėkite pagalbos studentams paslaugas
Kolegijos ir universitetai jau seniai siūlo palaikymo paslaugas, įskaitant akademinę, finansinę pagalbą ir karjeros konsultacijas, kad padėtų studentams pasisekti. Internetinės mokyklos vykdo daug tų pačių programų. Studentai paprastai gali susisiekti su pagalbos personalu telefonu arba el. Paštu. Sinchroninės paslaugos, naudojančios tiesioginius pokalbius, tiesioginius pranešimus ir balso ar vaizdo konferencijas, tampa vis populiaresnės. Dr. Stacey Ludwigas-Johnsonas, Vakarų gubernatorių universiteto akademinių paslaugų asocijuotas provostas, pateikė keletą patarimų, kokių paramos programų studentai turėtų ieškoti vertindami internetines programas.
„Aš rekomenduočiau studentams ieškoti specialios konsultavimo ar konsultavimo programos, kad jie žinotų, kur kreiptis, kai jiems reikia pagalbos. Taip pat siūlyčiau studentams paklausti, ar kitomis palaikymo paslaugomis, įskaitant IT tarnybą, galima naudotis ilgesnėmis valandomis ir …