Įrašo peržiūros:
7,833
Visi nori gauti aukštesnę vietą paieškos sistemoje pagal raktinius žodžius, pvz., „Skaitmeninė rinkodara“, „Tinklaraščių patarimai“, „SEO“ ir kt., Tačiau tai nėra lengva atlikti, ypač jei tinklaraštis ar svetainė yra visiškai švieži.
Taigi svajonė gauti tikslingesnį srautą ir aukštesnį reitingą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose gali išsipildyti protingai naudojant ilgus uodegos raktinius žodžius, tačiau jums gali tekti skirti kokybiško laiko raktinių žodžių tyrimams, nes SEO raktinių žodžių tyrimų nauda yra begalė.
Ne tik pradedantieji tinklaraštininkai ir žiniatinklio valdytojai, bet ir SEO ekspertai taip pat naudoja ilgosios uodegos raktinius žodžius, kad pagerintų savo svetainių ir tinklaraščių SE pozicijas. Ir jei neturite puikios idėjos apie tai, kaip surasti ilgų uodegų SEO raktinius žodžius, patekote į reikiamą tinklalapį, nes viskas yra apie ilgosios uodegos raktinius žodžius, kaip juos rasti ir kaip efektyviai juos naudoti turinyje, kad apsaugotumėte matomos SERP pozicijos.
Įvadas į ilgųjų uodegos raktinius žodžius
Konkretesni ir ilgesni raktiniai žodžiai ar frazės yra žinomi kaip ilgosios uodegos raktiniai žodžiai. Interneto vartotojai dažniausiai naudoja tokius raktinius žodžius, kai yra kelyje, norėdami ką nors nusipirkti, arba kai ieško reikiamos informacijos balsu.
Šiuos raktinius žodžius įmonės ir prekės ženklai naudoja tikslinei auditorijai, o ne masinei auditorijai. Tinklaraštininkai ir skaitmeninės rinkodaros ekspertai taip pat naudoja šiuos raktinius žodžius, kad pagerintų reputaciją paieškos sistemose, kad galėtų įvertinti ir trumpų uodegų raktinius žodžius.
Ilgo uodegos raktinių žodžių SEO privalumai
Toliau pateikiami pranašumai, kuriuos ilgosios uodegos raktiniai žodžiai pasiūlė tinklaraštininkams ir žiniatinklio valdytojams, siekiant pagerinti paieškos sistemų gretas.
1 – mažai, be jokių sunkumų reitinguoti
Norint reitinguoti raktinius žodžius nereikės įveikti milžiniškų žaidimo žaidėjų, nes ilgų uodegų raktiniams žodžiams visada yra mažai ar be jokių sunkumų reitinguoti paieškos sistemose. Net jei kūrybiškai ir išmintingai naudojote ilgosios uodegos raktinius žodžius savo kokybiškame turinyje, jis bus automatiškai aukštesnis, nesukuriant atgalinių nuorodų. Jums tereikės sukurti SEO optimizuotą turinį ir nieko kito. Tačiau norėdami pasiekti geresnių rezultatų, turėtumėte pasirinkti raktinius žodžius su didele paieškos apimtimi ir sunkumais.
2 – tikslinis srautas
Jei ieškote klientų ir klientų savo vietiniam verslui ar įmonei, ilgosios uodegos raktinių žodžių naudojimas skaitmeninės rinkodaros strategijoje būtų puikus būdas sulaukti tikslinio srauto. Tai darydami galėsite sėkmingai paversti lankytojus klientais siūlydami jiems geriausius produktus ir paslaugas pagal jų poreikius. Vartotojo ketinimų žinojimas prieš kuriant turinį pagal ilgus uodegos raktinius žodžius gali padėti užtikrinti daugiau konversijų.
3 – padidina konversijų rodiklį
Kadangi šie raktiniai žodžiai yra konkretesni ir ilgesni nei kiti, tikimybė paversti svetainės lankytojus klientais visada yra didesnė. Pvz., Jei vadovaujate kompiuterių taisymo įmonei ar įmonei Baltimorėje, naudodami raktinį žodį „geriausios kompiuterių taisymo paslaugos Baltimorėje“ sulauksite daugiau lankytojų, kurie tikrai naudosis jūsų paslaugomis, kad greitai išspręstų su kompiuteriu susijusias problemas. Lankytojui, atsidūrusiam jūsų svetainėje, prieš pateikiant užsakymą reikės tik šiek tiek daugiau informacijos ir informacijos, ir tokiu būdu jums patiks daugiau pardavimų ir potencialių klientų.
Kaip pasirinkti tinkamus „Long Tail“ raktinius žodžius?
Toliau pateikiami keli dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš pereinant į bet kurį ilgų uodegų raktinį žodį, siekiant padidinti srautą ir aukštą reitingą paieškos sistemose;
Raktinis žodis su 4 žodžiais:
Raktinis žodis turėtų būti mažiausiai keturių žodžių ilgesnis, kad jis būtų efektyvus paieškos rezultatuose. Kuo ilgesnis ir konkretesnis būtų ilgosios uodegos raktinis žodis, tuo daugiau paspaudimų sulauksite savo nuorodoje.
Raktinis žodis, apibūdinantis jūsų paslaugą ar produktą:
Ilgas uodegos raktinis žodis su konkrečia jūsų produkto ar paslaugos savybe ar nauda gali suteikti konkretesnį ir tikslinį srautą, kurį bus lengviau konvertuoti.
Raktinis žodis su nedideliu sunkumu:
Kad lengvai užsitikrintumėte aukštus reitingus, visada įsitikinkite, kad taikote pagal raktinį žodį su mažu sunkumų balu. Mažą sunkumą turintį raktinį žodį visada lengviau reitinguoti nei didelių sunkumų turintį raktinį žodį.
Kaip rasti ilgų uodegų raktinius žodžius naudojant AHREFS
Kadangi internete yra daugybė raktinių žodžių paieškos įrankių, susijusių su SEO, AHREFS yra vienas iš mano mėgstamiausių įrankių, kuris ne tik leidžia jums rasti geriausiai veikiančius raktinius žodžius, bet ir padeda sužinoti raktinius žodžius, kuriuos jūsų konkurentai naudoja norėdami gauti daugiau tikslinis srautas.
Štai kaip galite per kelias akimirkas pavogti konkurentų ilgų raktų raktinius žodžius;
1- Tiesiog prisijunkite prie savo „Ahrefs“ paskyros ir eikite į „Svetainės naršyklę“
2 – Įveskite konkurento URL į paieškos juostą ir paspauskite paieškos mygtuką, kad rastumėte svetainės metriką
3- Kai pasirodys visa svetainės metrika, tada spustelėkite natūralių raktinių žodžių skyrių, kad rastumėte konkurentų raktinių žodžių sąrašą
4 – Tai atlikę, pritaikykite šiuos filtrus, kad turinio kūrimo strategija būtų geriausia ir lengvai įvertinta ilgų uodegų raktiniais žodžiais
Pozicija: 1-10
500 tomas – maks
KD (raktinio žodžio sunkumas): 1–20
5 – Rezultatuose gausite geriausiai veikiančių ilgų uodegų raktinių žodžių sąrašą, kurie gali būti naudojami kuriant geriausią, patrauklų ir patogų vartotojui turinį, norint gauti aukštas paieškos sistemų gretas.
Kaip kurti ilgos uodegos raktinius žodžius kuriant turinį?
Rašydami turinį, turėtumėte kūrybingai naudoti raktinius žodžius, kad išvengtumėte jokių baudų ar bausmių iš paieškos sistemų. Visada naudokite raktinį žodį ten, kur jis natūraliai dera, ir venkite jo įterpimo. Tokiu būdu galėsite efektyviau įtraukti skaitytojus.
Raktinio žodžio variantų naudojimas taip pat yra geriausias būdas rodyti daugiau paieškos rezultatų. Naudodami LSI (latentinį semantinį indeksą) raktinius žodžius kurdami kokybišką interneto turinį, galite išlaikyti deramą raktinių žodžių tankio pusiausvyrą.
Kur naudoti „Long Tail“ raktinius žodžius optimizuojant puslapyje?
Kūrybingas ir išmintingas ilgosios uodegos raktinių žodžių naudojimas puslapio SEO strategijoje vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį norint gauti matomas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Visada naudokite raktinį žodį
- Pirmoje jūsų rašto pastraipoje (100 žodžių)
- H2 antraštėje
- Subpozicijose (LSI variantai)
- Taip pat paskutinėje straipsnio dalyje
- Norėdami gauti geresnius rezultatus, visame straipsnyje taip pat naudokite raktinių žodžių variantus