Kaip greitai rasti beprotiškai pelningą filialų nišą

Partnerių rinkodara yra neįmanoma, kol nepasirinkote kokybiškos nišos.

Šiame straipsnyje aš pasidalysiu su jumis paprastu trijų žingsnių procesu, kurį naudoju kiekvieną kartą, kai medžioju naujas nišas, kurias norite pritaikyti.

PASTABA: Šį procesą iš pradžių apibūdino Brianas Deanas iš „Quicksprout.com“. Per tiek metų sužinojau tiek daug iš tos svetainės ir naudoju šį procesą daug kartų, nes sužinojau iš jų ir norėjau pasidalinti su jumis čia. Be to, būtinai patikrinkite kitą „Quicksprout.com“ žudiko turinį!

Prieš pradėdamas dirbti su mechanika ir įrankiais, susijusiais su nišos paieškomis, trumpai pakalbėkime apie tai, kas yra gera niša.

Kas daro gerą filialų nišą?

Yra keletas „langelių“, kuriuos reikia pažymėti patvirtinant nišą. Aš labai rekomenduoju įsitikinti, kad jūsų niša patikrina juos visus, prieš investuodami laiko energiją ir pinigus į tai, kaip toliau siekti.

Atminkite, kad į šį procesą investuosite daug laiko ir energijos, todėl norite, kad ši dalis būtų teisinga!

Štai veiksniai, dėl kurių nišą verta siekti kaip filialą.

# 1 turi auditoriją, norinčią ir galinčią išleisti pinigus.

Nesvarbu, kiek turinio ar vertės sukuriate, jei jūsų aptarnaujama auditorija ilgainiui negali ko nors nusipirkti. Jūs investuojate į tai laiką, energiją ir pinigus, todėl būtina, kad gautumėte ką nors mainais. Jei norite sukurti tai, ką aš vadinu „skaitmeniniu dienoraščiu“, ir niekada neuždirbti nė cento, tai jums naudinga. Šis straipsnis taikomas žmonėms, kurie į turinio kūrimą žiūri kaip į pajamų šaltinį. Tai taip pat gali ir turėtų suteikti asmeninį pasitenkinimą ir pasitenkinimą, BET pajamos yra svarbiausios.

# 2 auditorija yra pakankamai didelė jūsų tikslams pasiekti

Tai, kad yra niša, galinti ir norinti pirkti iš jūsų, dar nereiškia, kad ji yra pakankamai didelė, kad nusipelnotumėte savo laiko. Išsikelkite didelius tikslus ir įsitikinkite, kad neperšokate į nišą, kurios galimybės yra žemos.

# 3 yra rinka, kuri yra gerai apibrėžta ir nėra prisotinta.

Greičiausiai esate girdėję posakį: „nišose yra turtų“. Plečiantis internetui, kažkada pasirodžiusias nišas ima užlieti konkurencija. Kadaise buvusi pelninga niša ankstyviems vartotojams, konkurentai gali susilpninti, o pelnas laikui bėgant ima smarkiai mažėti. Taigi, kas daro kažką „prisotintu“? Tai priklauso, bet geriausias būdas tai padaryti yra įrankiai. Kai kurie yra nemokami, o kiti yra mokami. Netrukus įsijungsiu į šį procesą. Tiesiog nepamirškite atlikdami 3 žingsnių procesą, kad nišoje turėtų būti žmonių, kurie nori pirkti IR yra pakankamai apibrėžti, kad jūs iš tikrųjų galite gauti jo dalį, neinvestuodami dešimtmečio į turinio kūrimą.

# 4 Apima temą, kuri jus jaudina ir domina.

Kai kuriuose straipsniuose šis faktorius rašomas kaip „neprivalomas“, bet man jis yra privalomas. Kiekvienas žmogus turi kažką, dėl ko jis yra aistringas. Aš pažadu, kad kažkur Tavo aistra yra pelnas, jei atrodai pakankamai atkakliai. Tai ne visada lengva, bet būsite labai laimingi, kad skyrėte laiko ir jėgų čia, priekiniame lauke. Vėlgi, norint sukurti įsipareigojimą, reikia aistros, o norint sukurti puikų turinį, reikia ir didelio turinio. Kai kurie iš jūsų gali išgyventi tvirtą šio proceso aistrą (aš pripažįstu, kad galiu rašyti apie beveik viską ir vis tiek jaudintis, nes interneto rinkodaros procesas mane jaudina), tačiau 99% žmonių turi būti aistringi savo temą, kad jos laikytųsi. Taip pat pastebėsite, kad turinys tiesiog iš jūsų pasipila, kai juo domitės. Jūsų skaitytojai žinos, ar esate aistringas, ar ne, o aistra parduoda!

Filialo nišos radimas

A

1 žingsnis Peržiūrėkite populiariausias svetaines „Quantcast.com“.

„Quantcast“ parodys populiariausias svetaines internete. Tai puiki vieta pradėti, jei esate protų mūšio etape.

Čia yra tiesioginė nuoroda -> https://www.quantcast.com/top-sites

Nesijaudinkite dėl didžiųjų 100 populiariausių puslapių, tokių kaip „Reddit“, „Yahoo“, „Yelp“ ir kt.

Mes negalime jų mėgdžioti. Daugiau jėgų per tave, jei nori pabandyti, bet tai neatitinka to, ką bandau tau išmokyti.

Susijusių nišų paieška

Pažvelgsite į toliau esančias svetaines. Aš rekomenduoju pradėti nuo maždaug 10 000 rango. Atkreipkite dėmesį į atsirandančias nišas. Taip aukštai reitinguojamos svetainės generuoja pajamas (arba savininkams reikėtų pataikyti, jei jų nėra).

2 žingsnis Peržiūrėkite filialų produktus „Clickbank.com“.

„Click bank“ turi didžiulį kiekį prekybininkų su produktais, kuriuos jie nori, kad dukterinės įmonės reklamuotų.

Jūs neieškote produktų, kuriuos būtų galima reklamuoti per se. Jūs ieškote įkvėpimo.

Filialų rinkodaros nišos

Aš atradau daug nišinių svetainių idėjų tiesiog iš filialų produktų, kuriuos matau išvardytus „Clickbank“.

Vienas pavyzdžių yra informacinio produkto filialo programa, apimanti šimtus medienos apdirbimo projektų brėžinių.

Tai pamatę galite įkvėpti kurti su šia niša susijusį turinį. Vėlgi, šis pratimas dar nėra susijęs su filialo paieška, tačiau jei radote ką nors, kas, jūsų manymu, gali būti jūsų pagrindinis produktas, ir visais būdais galėtumėte sukurti jo turinį!

3 žingsnis Peržiūrėkite „Google AdWords“ mokesčio už paspaudimą duomenis

Eikite į „Google AdWords“, prisijunkite ir dalyje Įrankiai ir analizė pasirinkite Raktinių žodžių planavimo priemonė.

PASTABA: „Google Adwords“ srityje yra daugybė funkcijų. Yra žmonių, kurie savo gyvenimą skiria „Google“ įsisavinimui. Neapsikraukite dėl daugybės variantų. Atlikdami šį pratimą turite rūpintis tik raktinių žodžių planavimo priemone.

Kaip naudotis „Google“ raktinių žodžių planavimo priemone

Jūs norėsite spustelėti „Ieškoti naujų raktinių žodžių skelbimų grupės idėjų“ ir įvesti keletą raktinių žodžių, susijusių su savo niša: medžio apdirbimas, žvejyba ir kt.

Nepaisykite laukelių, kuriuose prašoma nukreipimo puslapio ir nieko kito

Tada spustelėkite „Gauti idėjų“, tada spustelėkite „Raktinių žodžių idėjos“ ir pastebėkite siūlomą kainos pasiūlymą.

Siūlomas kainos pasiūlymas yra tai, kiek „AdWords“ reklamuotojas mokės už vieną paspaudimą „AdWords“ žmonėms, ieškantiems konkretaus raktinio žodžio.

Akivaizdu, kad netiksite pagal plačius raktinius žodžius, todėl vien dėl to, kad kažkas turi didelę kainą už paspaudimą, tai nėra verta nišos.

Iš tikrųjų ieškote konkretaus raktinio žodžio paklausos.

Kuo didesnis šis mokestis už paspaudimą, tuo daugiau turėsite partnerių pasiūlymų ir partnerių pasirinkimų.

Žemiau pateiktame pavyzdyje įvedžiau „Bonsai Trees“. Tai atrodė smagi pomėgio idėja ir norėjau sužinoti, kiek joje gali būti pinigų.

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė

Aišku, žmonės labai daug ieško „bonsų medžio“.

Vis dėlto siūloma kaina yra gana maža. Tai verčia manyti, kad tai gali būti ne itin pelninga niša. Tai visiškai neatmeta, žinoma. Aš galėčiau lengvai parduoti tik vieną produktą šiai nišai ir tikrai gerai pasirodyti, jei galiu teisingai pozicionuoti.

Tada išbandžiau „Netflix Reviews“. Mano minties procesas čia galbūt buvo galimybė sukurti nišinį tinklaraštį, kuris sukasi apie naujausių „Netflix“ pavadinimų peržiūrą.

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė, skirta pasirinkti nišą

Šiame pavyzdyje siūloma kaina buvo daug didesnė. Šios tikslios raktinės frazės paieškų buvo daug mažiau, tačiau buvo daugybė kitų raktinių žodžių, kurie, atrodo, pavertė šią nišą verta.

Aš nesiruošiu to siekti ir rekomenduoju ir jums to nedaryti (tik gali atsirasti daugybė konkurentų, kurie skaito tai ir nutaria praleisti procesą ir jau atlikti kojos darbą).

Šis procesas yra „paprastas“, tačiau reikalauja daug darbo. Neskubėkite rinktis nišos! Pasirinkite temą, kurioje kurį laiką galėsite kurti turinį. Šis procesas yra tai, kad surandamas tas gražus aistros ir finansinių paskatų sutapimas.

Laimingos nišos medžioklės!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More
Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More
Patarimai

Sklypo Projektavimas: Ką Būtina Žinoti?

Projektuojant sklypą, labai svarbu atsižvelgti į daugybę aspektų – nuo sklypo ypatybių iki asmeninių poreikių. Tai gali būti sudėtingas ir ilgalaikis procesas, tačiau kruopštus planavimas užtikrina, kad sklypas taps patogia ir estetiška erdve. Žemiau apžvelgsime pagrindinius etapus ir veiksnius, kuriuos reikia įvertinti. Pagrindiniai Sklypo Projektavimo Etapai 1. Sklypo Analizė ir Įvertinimas Pirmasis žingsnis yra atlikti […]

Read More