
Daugybė kino kūrėjų ieško investuotojų į filmus. Daugelis šių filmų kūrėjų ieško investuotojų į filmus ne toje vietoje. Dauguma vilties šalių laikosi klaidingo įsitikinimo, kad yra koks nors slaptas kino investuotojų sąrašas, kurie nekantrauja atiduoti sunkiai uždirbtus pinigus kino kūrėjams. Tiesa, šios vietos egzistuoja. Ir jie nėra tokie slapti. Paruošta?
Tarp populiariausių filmų investuotojų yra „Universal“, „Paramount“ ir „Fox“. Problema ta, kad visi nori savo veiksmo. Nors naršymas studijos sistemoje yra vienas iš būdų rasti filmų investuotojus, daugumai naujokų tai neįmanoma ir lėta. Užtat kviesčiau tave ieškoti pinigų kitur.
Kaip rasti filmų investuotojus
Nors tiesa, kad daugelis filmų investuotojų yra čia, LA, yra potencialių verslo investuotojų beveik kiekvienoje valstijoje ir kiekvienoje žemės šalyje. JAV yra beveik penki milijonai milijonierių. Tai reiškia, kad jums nereikia ieškoti labai toli, kad surastumėte, prisistatytumėte ir užmegztumėte verslo santykius su žmonėmis, kurie galėtų investuoti į jūsų filmą.
Iššūkis ieškant filmų investuotojų užtrunka, kol pasieksite savo tinklą ir išsiaiškinsite, kam jums reikia paskambinti. Darant prielaidą, kad gausite trauką, kitas jūsų tikslas yra įtikinti tradicinį investuotoją, kad prisijungti prie kino investuotojų grupės yra gera idėja.
Yra du įrankiai, kuriuos galite naudoti ieškodami filmų investuotojų.
- Jūsų tinklas.
- Jūsų telefonas.
Kai liepiu pasinaudoti savo tinklu, turiu omenyje būtent tai. Jūs galbūt to nežinote, bet žinote ką nors, kas žino ką nors, kas turi pakankamai pinigų, kad būtų laikomas akredituotu investuotoju. Suradę būsimą kino investuotoją, kitas jūsų tikslas yra visiškai parengti projektą. (Jei jus domina, kino finansų ekspertas Tomas Malloy dalijasi savo asmenine taktika rengiant projektą ir ieškant investuotojų šiame kino finansavimo mokyme.)
Paruoškite savo projektą
Kai turėsite visiškai paruoštą projektą, visiškai ištobulintą verslo planą ir savo žingsnį, kitas žingsnis – patraukti telefoną ir paskambinti būsimam investuotojui jų biure ir paprašyti susitikimo. Tai vadinama šaltuoju skambučiu. Ir nors tokio tipo telefoninis ieškojimas gali būti baisus – guodžiasi tuo, kad jūsų potencialus investuotojas kasdien gauna tokio tipo vietas.
Tiesą sakant, tai, apie ką kalbame, yra panaši į bet kurį verslininką, dirbantį tam, kad pradžia būtų nuo žemės. Jūsų startas tiesiog būna indie filmas. Kaip ir bet kuris pradedantis verslininkas, jūs artėjate prie perspektyvų (potencialių kino investuotojų), kurie yra nauji filmų kūrimo srityje.
Žvelgiant iš jų perspektyvos, jūs, jūsų filmas ir jūsų kino verslas yra nauja koncepcija. Todėl daugelis jūsų pirmųjų susitikimų bus praleisti ugdant ir stiprinant pasitikėjimą. Ir tai gali reikšti labai ilgą procesą. Būtent tuo metu daugelis kino kūrėjų atsisako. Jie per anksti ištraukia žvalgybą, praranda pagreitį ir nesugeba finansuoti savo filmo.
Nuolat stumkite į priekį
Man liūdna tai sakyti, bet daugelis filmo kūrėjų atsisakys pirmojo iššūkio. Galbūt paskambinsite būsimam kino investuotojui, kuriam nepavyks grąžinti skambučio. Arba jūs pakabinsite. Arba sako jo padėjėjas „Jis dalyvauja susitikime“. Galbūt tai kažkas kita … Ir jei anksčiau niekada nepaskelbėte perspektyvos, galite atsisakyti dar nepradėję.
Viena iš priežasčių, kodėl būsimi investuotojai neinvestuoja, yra rizika. Nors esate įsitikinę, kad jūsų filmas bus kita paranormali veikla, daugelis filmų investuotojų gali galvoti kitaip. Tikimybė, kad jie lygina jūsų filmo projektą su kitomis, mažiau rizikingomis investicijomis, tokiomis kaip nekilnojamasis turtas ar vertybinių popierių rinka.
Norėdami sušvelninti riziką, turėsite įtraukti elementus, kurie pritraukia auditoriją. Apie tai daug kalbu savo platinimo vadove. Tačiau siekiant šio straipsnio svarbu žinoti, kad „vardo“ talentas ir aiškus rinkodaros planas gali padėti būsimiems kino investuotojams palengvėti.
Sutelktinis finansavimas įrodo koncepcijas
Kita pradinio plano dalis turėtų apimti sutelktinį finansavimą. Sutelktinis finansavimas leidžia jums pristatyti savo filmų idėjas miniai žmonių internete, kurie entuziastingai remia filmų projektus. Daugelis kino kūrėjų bando surinkti visą savo biudžetą sutelktinio finansavimo būdu ir žlunga. Aš to nerekomenduoju. Verčiau apsvarstykite galimybę apriboti sutelktinio finansavimo kampaniją iki kelių tūkstančių dolerių.
Kodėl? Nes jei jūsų filmas turi realų biudžetą, jums reikės realių pinigų už minios ribų. Šiame kontekste svarbesnė priežastis naudoti sutelktinį finansavimą yra išbandyti savo filmo koncepciją ir surinkti pradinę auditoriją. Eiti į aikštę su būsimu kino investuotoju yra daug stipresnis, jei po jūsų diržo yra sėkminga sutelktinio finansavimo kampanija.
„Mes ką tik išbandė koncepciją ir iš esmės pardavė daugiau nei tūkstantį vienetų! “
Sėkminga sutelktinio finansavimo kampanija leidžia įrodyti, kad rinkoje domitės savo filmu. Kadangi jau surinkote kelis tūkstančius dolerių, dabar turite daug didesnę paskatą užbaigti tai, ką pradėsite – jūs nenorėtumėte nuvilti savo rėmėjų, tiesa?
Jei norite gauti daugiau informacijos apie tai, kaip rasti ir užmegzti santykius su potencialiais investuotojais, galbūt norėsite perskaityti Tomo Malloy vadovą „Kaip rasti filmų investuotojus“. Vadove gausite vertingų žingsnis po žingsnio patarimų, kaip užmegzti santykius su turtingais ir sėkmingais žmonėmis savo mieste. Sužinokite daugiau čia.