Kaip rasti geriausią auditoriją

Tai pirmas įrašų ciklas apie tai, kaip rasti geriausią auditoriją! Įrašo pabaigoje rasite nuorodas į likusias serijas.

Kai prieš aštuonerius metus pirmą kartą pradėjau rašyti tinklaraštį, turėjau paprastą tikslą: pasidalinti savo nėštumo naujienomis su draugais ir šeima, gyvenusiais kitose valstijose. Aš neredagavau ir neplanavau įrašų, bet rašiau tai, ko norėjau, kai norėjau. Tuomet žmonės nenaudojo socialinės žiniasklaidos tinklaraščių reklamavimui, todėl mano darbo eiga buvo tokia paprasta, kaip parašyti įrašą, paskelbti įrašą.

Nors ką tik gavau grožinės literatūros žurnalą ir tuo metu sunkiai dirbau su rankraščiu, nemačiau jokios sąsajos tarp to, ką laikiau „tikru“ romano rašymu, ir „smagaus“ tinklaraščio rašymo.

Po kelerių metų mano tinklaraštis per mėnesį pasiekė dešimt tūkstančių skaitytojų ir supratau, kad praleidau kažką labai svarbaus. Mano tinklaraščio rašymas skyrėsi nuo knygos rašymo, tačiau abu buvo susieti. Jei agentui ar leidėjui būtų pakankamai įdomu ieškoti (nes tuo metu jie tik pradėjo klausinėti apie platformą), nenorėčiau, kad jie skaitytų mano neredaguotą, neredaguotą tinklaraštį.

Būti nuoširdžiam? Aš nelaikiau savo tinklaraščio RAŠYMU. Aš nesvarsčiau, kas skaito. Parašiau man. Ir jei žmonės pasirodė, puiku.

Kai ėjau link savo tinklaraščio naudoti kaip platformą skaitytojams kurti DAUGIAU, o ne tik savo tinklaraščiui, turėjau galvoti apie savo tikslus ir savo skaitytojus. Ką aš norėjau nuveikti? PSO buvo mano skaitytojai?

Pasirinkus aiškius ilgalaikius tikslus ir galvojant apie auditoriją, mano tinklaraštis tapo daug geriau skaitomas. Tai taip pat reiškė tikslingesnį ryšį su tinkamais žmonėmis. Pamačiau, kad mano tinklaraštis buvo viso bendro paveikslo ir didesnių tikslų dalis.

Šioje pranešimų serijoje noriu padėti jums sutaupyti laiko, kurį sugaišau netyčia. Tikslas – išnagrinėti žingsnius, kaip sukurti tyčinį tinklaraščio turinį, kuris būtų skirtas tinkamiems skaitytojams.

Pirmasis žingsnis šiame procese yra žinoti savo tikslus. Viskas prasideda nuo jūsų KODĖL.

Klausykitės „Create If Writing“ – 046 serija

Klausykite ir palikite apžvalgą „iTunes“.

Klausykite „Stitcher“.

Jums gali trūkti pirmojo žingsnio, kaip rasti geriausią auditoriją.  Šis įrašas padeda jums sukurti gerą pagrindą nuo START.

Nustatykite savo ilgalaikius tikslus

Galvodami apie savo ilgalaikius tikslus, norėtumėte išsiaiškinti, kodėl rašote tinklaraštį ir kokiu tikslu norite, kad jūsų tinklaraštis būtų naudojamas. Turėkite omenyje savo auditoriją, tačiau šis žingsnis pirmiausia susijęs su Jumis.

Ar rašote tinklaraštį, kad sukurtumėte autorių platformą? Ar rašote tinklaraštį, kad gautumėte pajamų? Ar rašote dienoraštį, nes jums tai patinka? Ar rašote dienoraštį, nes kažkas pasakė, kad privalote? Ar rašote tinklaraštį, norėdami aptarti knygos rašymo procesą? Ar rašote tinklaraštį, kad turėtumėte kūrybinę išeitį?

Jei planuojate išleisti knygas, svarbu žinoti, kas yra pirma – knyga ar tinklaraštis. Ar rašote tinklaraštį, norėdami paremti savo pirmąją meilę rašyti knygas? O gal jūsų knygos kyla iš tinklaraščio?

Šie skirtumai yra svarbūs. Tikslų nustatymas paveiks turinį, kurį rašote, ir auditoriją, kurią sukursite.

Nurodykite savo pagrindinį tikslą. Tikriausiai taip pat turėsite antrinių tikslų (o gal net ir aukštojo mokslo), tačiau įsitikinkite, kad žinote tvarką. Kuo tiksliau nustatysite tikslus, tuo geriau galėsite sekti tolesnius veiksmus ir priimti sprendimus, susijusius su jūsų tinklaraščiu.

Nurodykite pagrindinę savo tinklaraščio temą

Devintoje klasėje maniau, kad mano garbės anglų kalbos pamokose esu gana karšta. Kol negavau F Senis ir jūra popieriaus. Įsiutusi mama sušaukė konferenciją su mokytoja. „Tai paprasta, – paaiškino mano mokytoja, – užduotis buvo parašyti knygos tema. Šis dokumentas yra siužeto santrauka “. Tą akimirką supratau, kad neįsivaizdavau, ką reiškia tema.

Siužetas pasakoja, apie ką kažkas yra. Senis ir jūra yra apie valtyje esantį žmogų, bandantį pagauti vieną didelę žuvį. Jūsų tinklaraščio tema, niša ir bendros turinio kategorijos yra tarsi romano siužetas. Jūsų tinklaraščio siužetas gali būti apibrėžtas kaip maisto tinklaraštis, kuriame dalijamasi originaliais receptais ir restoranų apžvalgomis.

Kita vertus, tema yra apie ką nors reiškia. Knyga gali turėti daug temų, tačiau paprastai yra viena pagrindinė reikšmė, susiejanti įvykius. Dienoraščio tema parodo rašytojo perspektyvą ir per kiekvieną įrašą neša netiesioginį pranešimą. Pirmiau minėto maisto tinklaraščio tema gali būti sveikas gyvenimas per sveiką mitybą. Pagalvokite, kaip skirtingai skaitytų tas pats maisto tinklaraštis, jei tema būtų „Valgyk, gerk ir rytoj, kai mirsim“. Tas pats turinys, kitoks objektyvas.

Kartais tema yra subtili, o kartais tai tampa frazė, kurią dedate ant savo vizitinių kortelių. Mano gyvenimo būdo tinklaraštyje (kuris neturi nieko bendro su rašymo procesu) mano antraštė yra „Eklektiška chaoso šventė“. Turiu keturis vaikus ir rašau dienoraštį apie viską – nuo auklėjimo iki maisto ir tikėjimo. Gyvenimas beprotiškas, bet mano dienoraščio tema yra švęsti tą kasdienį beprotybę.

Galvodami apie savo tinklaraščio temą, nepamirškite savo tikslo. Jei jūsų tikslas yra sukurti tikrojo kriminalinio romano autorių platformą, tikriausiai nenorite, kad jūsų tinklaraščio tema būtų kasdienio gyvenimo skatinimas. Net jei esate pozityvus žmogus, ta tema yra atsieta nuo jūsų tikslo ir būtų nemaloni potencialiems skaitytojams.

Aš nesakau, kad jūs negalite turėti tokio tipo dienoraščio, bet jei jūsų galutinis tikslas yra paremti savo tikrus kriminalinius romanus, galbūt turėtumėte apsvarstyti du tinklaraščius. Tas, kurio tikslas yra paremti jūsų kriminalinius romanus, turėtų būti kažkas aktuali auditorijai, norinčiai perskaityti tikrus nusikaltimus. Galbūt šio tinklaraščio tema būtų tikros istorijos, blogesnės už grožinę literatūrą.

Štai keletas klausimų, į kuriuos reikia atsakyti, kai ieškote savo KODĖL:

  • Koks yra pagrindinis jūsų tinklaraščio tikslas?
  • Kokie yra jūsų antriniai tikslai?
  • Kur tikiesi pamatyti save po metų?
  • Ką laikote savo tinklaraščio tema?

Norite likusios serijos apie savo tobulos auditorijos paiešką?

Puikios auditorijos radimas – 2 dalis

Puikios auditorijos radimas – 3 dalis

Puikios auditorijos radimas – 4 dalis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Projektų rengimas: Veiksmai ir etapai siekiant sėkmingos projekto realizacijos

Projektų rengimas yra sudėtingas procesas, kuriame įgyvendinami ir valdomi tam tikri tikslai, siekiant sėkmingos projekto realizacijos. Tai apima daugybę veiksmų ir etapų, kuriuos reikia įveikti, kad būtų pasiekti norimi rezultatai. Šiame straipsnyje išnagrinėsime svarbiausius veiksmus ir etapus, kurie padės užtikrinti projektų sėkmę. 1. Projekto iniciavimas Pirmasis žingsnis kuriant projektą yra jo iniciavimas. Tai apima idėjos […]

Read More
Patarimai

Unlocking the Mysteries of Cord Cutting in Spirituality: Breaking Free from Negative Influences

In the realm of spirituality, there exists a concept that has gained increasing attention and relevance: cord cutting. Often associated with energy work and holistic healing practices, cord cutting is a profound technique aimed at releasing negative attachments and influences that may be hindering an individual’s spiritual growth and well-being. In essence, it is a […]

Read More
Patarimai

SPA Palangoje dviems: romantiška atostogų patirtis porai

Ar ieškote būdo šiek tiek pažadinti romantiškumą su savo partneriu? Ar norite pabėgti nuo kasdienio gyvenimo rato ir leisti laiką tik sau? Jei taip, tada SPA Palangoje gali būti būtent tai, ko jums reikia. Šis pajūrio kurortas Lietuvos širdyje siūlo ne tik puikią poilsio ir atsipalaidavimo atmosferą, bet ir unikalią galimybę sukurti neprilygstamą romantišką patirtį […]

Read More