Kaip rasti geriausius „hashtag“ dalykus savo verslui (plius daugiau nei 70 „hashtag“ idėjų)

Kiekviename įraše apie „Instagram“ patarimus rasite „Naudokite atitinkamas žymas su grotelėmis, kad pasiektumėte savo idealų klientą“. Nors tai skamba kaip puikus patarimas, kas nors kitas visiškai nesuprantamas, kaip rasti geriausias savo verslo žymes savo verslui? #handraisedemoji

Ir aš žinau, kad jūs ne vienintelis, nes kai kurios populiariausios su „Google“ susijusiomis paieškomis, susijusios su grotažyme, užduoda klaidingus klausimus.

Žmonės ieško „patinka“ žymių „Instagram“ tinkle ar „nemokamų„ Instagram “sekėjų“. Deja, ieškant tuštybės metrikos, banke nebus realių pinigų (iš čia aš manau, kad jums sekasi … ne tik krūva atsitiktinių pasekėjų).

Kai peržiūriu kitų „Etsy“ pardavėjų ar internetinės parduotuvės įrašus „Instagram“ tinkle, žymos yra viena iš didžiausių praleistų galimybių verslo savininkams ir viena iš pagrindinių klaidų, kurias nustatiau šiame įraše. Negalima sakyti, kad yra tikrai „blogas“ būdas juos naudoti, todėl tarkime, nėra išnaudojami iki galo?

Manau, kad kaip verslo savininkai kartais per daug įsitraukiame, per daug įsigiliname į tyrimus ir iš esmės pervertiname visa tai, kas juos apsunkina. Dažnai grotažymės yra (greičiausiai netyčia) labai daug dėmesio skyriau parduotuvės + verslo savininkui ir nepakankamai tam, kaip klientas naudojasi „Instagram“.

Pavyzdžiui, jei būtumėte nauja besilaukianti mama, tikriausiai tikrai rastumėte idėjų kūdikių produktams.

Paklauskite savęs rimtai: „Ar tikrai skirsiu laiko paieškai per visą #etsyseller žymą su grotelėmis?“

Po žyme #etsyseller yra daugiau nei 7 mln. Įrašų!

Ar gali vienas žmogus norėti visų tų dalykų? Žinoma, bet vargu ar jie ieškos visų tų interesų. Yra TON produktų kategorijų, ir jus domina tik naujos mamos ar su kūdikiu susijusios prekės, prisimeni?

Čia problema yra žyma #etsyseller apibrėžia pačią parduotuvę ar prekės ženklą, o jūsų potencialus klientas su tuo nesusitapatina.

Vietoj to tikriausiai praleisite kanalus, pvz., #Newmom #newmomlife, #momoftoddlers arba #motherhoodunplugged, norėdami užmegzti ryšį su kitomis mamomis, užduoti klausimus ir įkvėpti kitų, kurie išgyvena tą patį dalyką ar yra patyrę patarimų, kuriais dalintis .

Peržiūrėkite #momoftoddlers kanalą … šiek tiek daugiau kalba su mamomis, tiesa?

Taigi šiandien aptarsime tris paprastus komponentus, kurie padės rasti geriausias žymas tavo verslą, kuris pritrauktų jūsų klientą autopilotu (ir todėl sulaukite daugiau teigiamų įvertinimų „Intagram“ … auginkite savo sekėjus … gaukite daugiau komentarų ir kurkite savo „Instagram“ paskyrą daug tvaresniu būdu nei aukščiau minėtos „greitos paieškos“).

(PSSST. ATEIKITE PRISIJUNKITE „INSTAGRAM“ IR PARSISIŲSKITE NEMOKAMUS DARBO LAPUS. ČIA NAUDOTI, KAI SKAITYMEI + RASKITE GERIAUSIUS VERSLO ŽENKLUS!)

kaip rasti geriausius savo įmonės, kaip etsy pardavėjų ir internetinės parduotuvės savininko, žymas


Griebkite nemokamus darbalapius!


3 komponentai, kaip rasti geriausius jūsų verslui skirtus žymas

1 dalis. Vaizdo aprašymai / komponentai

(20% = 6 žymos)

Jei rengiate vientisą „Instagram“ kanalą, turėtumėte turėti keletą temų, kurios rodomos visame jūsų profilyje. Taigi pasinaudokite aprašomaisiais savo atvaizdo komponentais ir pridėkite žymę, bet būkite konkretus + nišą, kad užfiksuotumėte, kokie jūsų produktai / prekės ženklas iš tikrųjų yra jūsų klientų mintyse.

Apribojame juos tik keletu, kaip turėtų būti grotažymės ne elgtis kaip su veikiančiu „Etsy“ žymų sąrašu. Jei naudojate visus 30, norėdami paprasčiausiai apibūdinti savo produktą, neprarastumėte tonos ekspozicijos!

Geriausios grotažymės apibūdina jūsų klientų gyvenimo būdą ir pomėgius, o ne jūsų produkto atributus.

Man patinka galvoti apie šią žymų su grotelėmis grupę, kuri apima plačiausią klientų ratą ir aiškiai kalba apie jūsų produkto ar prekės ženklo ketinimus.

Tai taip pat yra žymos, kurias pakeisite priklausomai nuo savo įvaizdžio, ir jos turėtų būti glaudžiai susijusios su tuo, kas iš tikrųjų yra nuotraukoje.

Protų audros situacijos ar vietos, kur jūsų klientas dėvėtų ar naudotų jūsų produktą.

Pvz., Jei pardavinėjote vonios produktus, užuot naudoję #bathbombs (griežtai apibūdinantį jūsų gaminį), naudokite į klientą orientuotas grotažymes, tokias kaip #bathbombaddict; ir gyvenimo būdo žymas: #pampernight, #spanight, #relaxmode arba #mombreak

Tai natūraliai priskiria jūsų prekės ženklą šalia situacijų, kai ji nori jūsų produkto, nereikalaujant jai „sunkiai parduoti“.

2 dalis. Centras į klientą

(60% = 18 žymų)

Gaukite giliai su savo klientu. Ir sakydamas giliai, aš, žinoma, turiu VEISLIR.

Arba juokinga, kvaila, sąmojinga, kad ir kaip būtų, jei ji būtų tavo bestija, o jūs, vaikinai, dalintumėtės tokiu įvaizdžiu. Čia norite didžiąją dalį savo energijos skirti tyrimams.

Kokias žymes naudoja jūsų geriausi stebėtojai / įtraukėjai? Ar jie yra #paperaddict / love #whiteonwhite / crazy dėl hashtagging emojis like I am? (taip, iš tikrųjų galite susieti su jaustukais # 😍)

Svarbiausia galimybė išsinešti yra tai, kad jūsų klientas gali tikėtis (tikrai) neieško #etsysellers #shophandmade arba #gropopening.

Pagalvokite apie tai, ar ieškotumėte miško tematikos vaikų darželio daiktų savo naujam kūdikių kambariui, ar ieškotumėte #etsyshop ir apleistumėte milijonus pranešimų šimtuose kategorijų; ARBA jūs ieškotumėte #woodlandnursery ir #nurserydecor?

TEISĖ. Manau, kad visi žinome lengvą atsakymą į šį atsakymą, todėl nepraleiskite progos susirasti savo klientą, galvodami daugiau kaip ji.

Taigi, jei pamatysite įrašą, kuriame žadami „geriausi„ Etsy “pardavėjų„ hashtagai “arba rankų darbo papuošalų„ hashtags “… eikite atsargiai. Ar norite pritraukti kitų „Etsy“ pardavėjų? Jei ne, turite atlikti savo tyrimą, kuris sukasi aplink tavo klientas.

(Arba leisk man atlikti darbą tau)

Nesijaudinkite, jei taip elgėtės, tačiau apverskite savo perspektyvą šiandien ir bent pusei savo žymų pažymėkite „ką ieškotų mano klientas?“

Tam tikra prasme suteikite sau šiek tiek laisvės būti mažiau strategiškam – teoriškai – ir būk panašesnis į savo vidutinį klientą, kuris mėgsta žiūrėti į gražius dalykus gana mažais langeliais. O taip, tada įsimylėk ir išleisk visus savo pinigus.

VEIKSMŲ PLANAS:

1 | Griebkite nemokamus darbalapius įrašyti žymas su grotelėmis.

2 | Pasinerkite į jos batus ir šliaužkite aplink konkurentų + sekėjų, kurie gerai įsitraukia, įrašus

3 | Skirkite šiek tiek laiko žemiau pateikiamiems klausimams, norėdami sugalvoti žymą su grotelėmis, sukamą aplink jūsų klientą. Atsižvelgdami į kiekvieną vaizdo įrašą, pasirinkite iš savo sąrašo, kad įsitikintumėte, jog grotažymės vis dar susijusios ir yra prasmingos su tuo, ką skelbiate.

Grįžtant prie „temų“ kūrimo čia, galite lengvai sudaryti nustatytą sąrašą, kuris atitiktų kiekvieną. Taigi, jei viena iš jūsų temų yra juvelyriniai dirbiniai, #stacksonstacks, #armcandy, #armparty #jewelry būtų tie, kuriuos visada galėtumėte pritaikyti tiems vaizdams. Nebereikia pabrėžti kiekvieno įrašo!

Svarstytini klausimai

  • Kas yra jūsų klientas?
  • Kuo ji apsėsta?
  • Kaip ji naudoja jūsų produktą?
  • Kokių dar pomėgių ji turi, susijusių su jūsų produktu?
  • Kaip ji praleidžia savo dieną? # sekmadienisfunday #catday (Aš žinau, kad tu ten!)
  • Kokie jos interesai?

#homedecorideas #colorfullife #studentproblems #bookworms #wristcandy #makeupaddict #shoppingaddict #wanderlustlife #falldecor #mommyhood #fitmamas #fitmomsinspire #handletteringpractice #colorhunters #colorcolourlovers (ha, not

  • Kokiuose „Instagram“ iššūkiuose / populiariose žymose ji būtų dalis?

Mano mėgstamiausi

#DScolor #DSpattern #DSlettering #DStexture #thatsdarling #darlingweekend #mybeautifulmess (faktiškai bet kuris iš jos žymų: #ABMlifeiscolorful #ABMhappylife #ABMathome #ABMtravelbug #ABMlifeissweet #ABMlittlethhild # #lf # # #lf # # # #Fl # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #fromwhereistand #pursuepretty #everysquareastory #bandofun #bandogirlgang #thehappynow #postitfortheaesthetic #psimadethis

Pradėkite įvesdami raktinį žodį į „Instagram“ paieškos juostą. Iš ten bus pateiktas galimas žymų su grotelėmis sąrašas. Spustelėkite juos ir patikrinkite kiekviename vaizde bendrinamų vaizdų tipą; ar tai yra jūsų kliento susidomėjimas ar įkvėpimas? O ar jūsų turinys papildo šio žymą su grotelėmis ir atitinka jos atmosferą?

Ši grupė žymų su grotelėmis gali būti suderinta su kiekvienu įrašu. Kai atliksite tyrimą ir sudarysite tvirtą sąrašą, kiekvieną kartą galėsite pakeisti jų grupę, nes tai yra svarbiausios temos, kurių ieško jūsų klientai arba kurioms tai įkvepia.

3 dalis: Susiję bendruomenės / verslo savininkai

(20% = 6 žymos)

Tai yra tie, kurie, mano manymu, yra per daug naudojami, bet nesijaudinkite, aš juos myliu ir jūs vis tiek turėtumėte jais naudotis! Jie puikiai tinka susisiekti su kitais kūrėjais ir smulkaus verslo savininkais, kurie gali jus palaikyti ir pakelti.

Tiesiog įsitikinkite, kad jie nėra vieninteliai, kuriuos naudojate, nes jums pritrūks didžiulės klientų grupės, kurios nėra kiti mažų įmonių savininkai ir kurių neieškosite šių žymų.

Mano mėgstamiausi

#bendruomenėskonkursas #moterų verslas #kilimoįmonių bendruomenė #makersgonnamake #TNChustler #creativebiz #etsyfinds #savvybusinessowner #supportthandmade #handmadeisbetter #craftsposure #mystudiotoday #monmeskesk #smallbossfall #mobile #mobilis (<<< tai mūsų!)


Didžiulis, tikrai didelis, laiko taupymo patarimas:

Jei norite išsaugoti mėgstamiausias žymas su grotelėmis pagal kategorijas, naudokite teksto keitimą, kad niekada nepamirštumėte geriausių naudoti ir visada turėtumėte juos patogu!

Pvz., Aš išsaugojau #blogą kaip spartųjį klavišą, kuris išsiplečia į dešimt su tinklaraščiu susijusių žymų ir „#etsy“, kad būtų išplėstas į etsy ir konkrečius mažmeninės prekybos žymas. Ankstesniame juvelyrikos pavyzdyje galite išsaugoti #jewelrystacks kaip nuorodą #stacksonstacks #armcandy #armparty #jewelry #jewelrystacks

Jei naudojate „iPhone“, eikite į Nustatymai> Bendrieji nustatymai> Klaviatūros> Teksto pakeitimas> Pridėti naują!

Tada kitą kartą, kai skelbsite, tiesiog įveskite savo nuorodą ir jūsų pakaitinės teksto parinktys pasirodys taip pat, kaip ir rašybos pasiūlymas, tiesiog priimkite ir pameskite! Sutaupytas laikas + be streso skelbimas!

Galite išsaugoti kiekvienos „Instagram“ temos, vienos populiarių žymų su grotelėmis bendruomenių ir kitos su mažu verslu susijusių santykių, nuorodą; tada viskas, ką jums reikia padaryti kiekvienam įkėlimui, yra mesti tuos du sparčiuosius klavišus ir pridėti porą to konkretaus vaizdo aprašymų! ANNA PADARYTA.

Du paskutiniai „Instagram“ žymų panaudojimo patarimai:

Hashtagai eina abiem kryptimis

1. Naudokite kūrybinius / su verslu susijusius susisiekti su potencialiomis didmeninės prekybos sąskaitomis, prekės ženklo partneriais ar tinklaraščių kūrėjų bendradarbiavimu.

Tai yra žymos, kurias galite naudoti arba nenaudoti savo žinutėse, bet jas taip pat galima naudoti ieškant naujų partnerių, su kuriais dirbsite. Peržiūrėkite jų kanalus ir palikite teigiamus įvertinimus ir nemokamus komentarus apie įrašus, su kuriais susisiekiate.

2. Norėdami susisiekti su klientais, naudokite žymas „Outreach“:

Žyma su grotelėmis, kurios negalite naudoti savo žinutėse, tačiau vis tiek yra susijusi su jūsų kliento profilio dalimi

Pavyzdys: jūs parduodate natūralų makiažą, todėl jūsų klientas taip pat gali būti suinteresuotas švariu maistu. Šių žymų naudojimas jūsų įraše nebūtų aktualus, tačiau galite jas naudoti norėdami su ja bendrauti.

„Hashtags“ yra viskas apie sumaišyti

  • Naudokite kategorijų derinį: susijęs su produktu, klientų interesai, gyvenimo būdas ir prekės ženklo jausmas. Vienoje nuotraukoje galima naudoti tik 30 #hashtags, todėl, turėdami omenyje sparčiuosius klavišus ar idėjas, nepamirškite!
  • Naudokite dydžių derinį: sutelkite dėmesį į 400–800 tūkst. diapazoną, pasirinkite 5–10 nišų iki 200 tūkst., naudokite 3–5 virš 1 mln. peržiūrėkite skaičiavimą skiltyje „naujausias“ su grotelėmis ir naudokite diapazoną. Didesnis ne visada yra geresnis, nes tie kanalai juda greičiau ir jūsų žinutė bus lengviau pamesta.
  • Sumaišykite: Nenaudokite to paties „hashtag“ rinkinio kiekviename įraše. WNaujausiame „Instagram shadowban“, kuris sukasi aplink, „Instagram“ gali žymėti paskyras, kuriose naudojamos tos pačios žymos kaip šlamšto. Taigi sugalvokite keletą rinkinių, kuriuos galite pasukti, ir prie kiekvieno įrašo visada pridėkite porą labai svarbių žymų. Taip pat siūlau ne visada naudoti iki 30 žymių, nes tai gali pasirodyti šiek tiek šlamštas. Taigi, jei negalite sugalvoti 30 atitinkamų žymų kiekvienam įrašui, nesistenkite. 23… 25… 28. Viskas taip pat veikia.

Griebkite nemokamus darbalapius!


Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip naudoti žymas su grotelėmis „Instagram“ tinkle, arba jums reikia pagalbos dėl tyrimo proceso:

Parašiau jums dovanotą el. Knygą tikslus procesas Aš naudoju savo klientams: Grotelėmis…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Ofiso interjeras dizainas: kaip sukurti produktyvią ir stilingą darbo aplinką

Šiuolaikinis ofiso interjeras dizainas neapsiriboja tik estetiniais sprendimais – jis taip pat turi užtikrinti patogumą, funkcionalumą ir skatinti darbuotojų produktyvumą. Gerai suplanuota darbo erdvė gali turėti tiesioginį poveikį darbuotojų motyvacijai, nuotaikai bei bendram komandos efektyvumui. Pagrindiniai ofiso interjero dizaino principai 1. Ergonomiškas darbo vietų išdėstymas Darbo aplinkoje svarbu užtikrinti tinkamą baldų ir įrangos išdėstymą. Ergonomiški […]

Read More
Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More
Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More