Paskutinį kartą atnaujinta 2017 m. Sausio 16 d., Pateikė Sophie Nadeau
KAIP RASTI INSTAGRAM NICHE (IR PALIKTI SU JU)
Ne paslaptis, kad „Instagram“ yra neabejotinai mano mėgstamiausias socialinės žiniasklaidos platforma. Aš turiu omenyje, kam nepatinka žiūrėti į gražias tolimų vietų nuotraukas, maistą, kuris priverčia tave nusmaugti mažus ir mielus šuniukų vaizdo įrašus ?! Be to, patekę į dalykų sūpynę, galite lengvai paskelbti vieną ar du kartus per dieną ir pasidalinti savo (graži?) užfiksuoja pasaulį. Bet geriausias dalykas visose mano stebimose sąskaitose? Jie turi „Instagram“ nišą.
Kai pirmą kartą patekau į „Instagram“, net neįsivaizdavau, ką darau! Esu tikras, kad kai kurie (jei ne daug) iš jūsų tai skaitote ir galvojate: „Bet Sophie, tu vis tiek atrodo, kad neįsivaizduoja, ką darai! “
Gerai, gerai, suprantu, ką nori pasakyti. Bet jei pažvelgsite į mano sklaidos kanalą, galite pradėti pastebėti, kad yra šiek tiek temos, susijusios su spalvų pasirinkimu, dalyko pasirinkimu ir pan. Pavyzdžiui, ar kada matėte mane dedant asmenukę? Arba mano veganiškos mėsainių vakarienės nuotraukos? Ne, žinoma, jūs to nepadarėte. Taip yra todėl Radau savo „Instagram“ nišą ir joje kibau.
Nesvarbu, ar esate maisto tinklaraštininkas, ar gamtos mylėtojas, ar sultingas augintojas, ar kelionių rašytojas, yra tikrai „Instagram“ niša, kurią gali rasti visi – jums tiesiog reikia ją rasti! Taigi be jokių papildomų veiksmų atlikite tris paprastus veiksmus, kaip rasti savo „Instagram“ nišą:
Pirmasis žingsnis ieškant savo „Instagram“ nišos yra išsiaiškinti, kas jums patinka (ir nuspręsti, kas jums nepatinka). Aš nežinau apie tave, bet aš linkęs pastebėti, kad jei kažkas manęs nedomina, tada lengvai nusibosiu. Tai skamba klišė, bet jei nesi aistringai žiūrima į tai, ką fotografuoji, interneto žmonės tuoj pat užuostys tave.
Tai nereiškia, kad neturėtumėte išbandyti naujų dalykų. Pradžioje išbandykite kelis fotografijos stilius; minimalus, juodas ir baltas, prisotintas, nuotaikingas, peizažai, portretai – bet kas. Bandyti viskas jei turite! Bet kai jau praeisite pradinį etapą, kai rasite tai, kas jums patinka, tada laikykitės to, nes yra tikimybė, kad kai žmonės pradeda jus sekti, tai yra todėl, kad jiems patinka jūsų skelbiamų nuotraukų stilius.
Taigi apibendrinant, jei nemėgstate savo fotografijos stiliaus, tai taip ir nebus pagaliukas. Raskite tai, kas jums patinka, ir laikykitės to. Būk autentiškas ir būk savimi. Dar viena klišė, bet tai tiesa.
Kai žmonės nusprendžia, ar verta jus sekti, ar ne, ar net jei verta patikti kelioms jūsų nuotraukoms, turėsite gal 0,5 sekundės, kad juos sužavėtumėte! Taigi priversti jį skaičiuoti.
Žmonės greičiausiai pažvelgs į jūsų profilį per tą mažą tinklelio formatą ir nuspręs, kur eiti iš ten. Kai kas nors turi padaryti milijoną kitų reikalų per dieną, jis neturės laiko ar jėgų išsiaiškinti, apie ką jūs skelbiate, todėl palengvinkite jiems. Įsitikinkite, kad tinklelyje matomoje mažoje miniatiūroje visada galite pasakyti apie įrašą.
Kaip ir tinklaraščių kūrimas, nuoseklumas yra patikimas būdas padidinti savo prekės ženklo patikimumą. Nesvarbu, ar norite skelbti kartą per dieną, kartą per savaitę ar net kartą per mėnesį, būtinai skelbkite kiekvieną kartą panašiu laiku, kad jūsų sekėjai žinotų, kada iš jūsų tikėtis atnaujinimo.
Jei neskelbiate kiekvieną dieną, naudokite naują „Instagram“ istorijų funkciją, kad reklamuotumėte naujus kanalo momentus ir praneštumėte savo sekėjams, kada iš jūsų galima tikėtis šiek tiek kažko.
Asmeniškai manau, kad mano paskyra veikia gerai, jei paskelbiu 1-3 paveikslėlius, išsidėsčiusius per dieną. Nors tai sakote, stenkitės neskelbti daugiau nei kartą per 6 valandas; niekas nemėgsta būti šlamštas! Ir net tada skelbkite ne daugiau kaip tris kartus per dieną.
Ir jei jums patiko šis straipsnis, kodėl gi ne, patikrinkite 50 būdų padidinti „Instagram“ įsitraukimą ir 10 ženklų, kad turite „Instagram“ vyrą. Reikia pagalbos redaguojant spragtelėjimus? Peržiūrėkite tik trijų programų, kurias naudoju savo nuotraukoms redaguoti, vadovą!