
Jei esate naujas viešumas ar nesulaukiate tokios reklamos, kokios tikėjotės, nustokite apie tai svajoti ir sužinokite, kaip tai padaryti tik per 21 dieną.
Publicistas Michelle Tennant Nicholson ir viešumo ekspertas Drewas Gerberis, abu „Wasabi Publicity“, parašė nepakeičiamą el. knygą tiems, kurie nori avarijos kurso, kaip išsiskirti iš minios, suvilioti žiniasklaidą ir gauti istoriją po istorijos. Specialios akcijos metu, kuri baigiasi 23.59 val Trečiadienis, liepos 6 d. jie nori pateikti savo asmeninį daugiau nei 300 pačių pasirinktų kontaktų sąrašą, skirtą aukščiausios ir vidutinės pakopos spausdinimo, transliavimo ir internetinei žiniasklaidai.
Jų knyga „21 dienos viešųjų ryšių veiksmų vadovas: kas, ką, kada ir kur pradėti sėkmingą viešųjų ryšių kampaniją“, (filialo nuoroda) – tai 180 puslapių instrukcijų vadovas, kuriame žingsnis po žingsnio pateikiama per žiniasklaidos aprėpties procesą. Tai yra tiksli sistema „Wasabi“ klientus talpina tokiose prestižinėse žiniasklaidos priemonėse kaip „Labas rytas Amerika“, „Wall Street Journal“, „Fox & Friends“, „The New York Times“ ir „Dr. Ozas “.
Knyga, pavogta tik už 49 USD, pateikiama kartu su skaičiuoklėmis, kuriose yra daugiau nei 300 vardų ir visa kontaktinė informacija (telefono numeris, pašto adresas ir el. Paštas) žurnalistams, redaktoriams, prodiuseriams, transliuotojams, laisvai samdomiems darbuotojams, bendradarbiams ir darbuotojams. Michelle yra viena geriausių JAV publicistų. Ji dalyvavo mano kuratorių programoje ir aš ją rekomendavau daugeliui savo skaitytojų, kurie virsta laimingais klientais.
Žemiau galite perskaityti 8 skyrius, kam paskambinsite? Jūsų puiki žiniasklaidos atitiktis, perspausdinta su leidimu žemiau.
* * *
Tai visai kaip nuostabus pažinčių pasaulis: negalima persekioti visų planetos žmonių, kurie yra vieniši ir tinkamos lyties. Jei ieškote tobulo žmogaus, pirmiausia turite susiaurinti lauką.
Kai ši sritis yra šiek tiek lengviau valdoma (tarkime, vaikinai, mėgstantys keliauti, ar galai, kurie gali priversti jus juoktis), turite sugalvoti tokį požiūrį, kuris pritrauktų jų susidomėjimą, kad galėtumėte ištirti, ar jūs abu esate rungtynės.
1. Net šautuvas turi būti nukreiptas
Tiesa, vienu metu sieksite daugiau nei vienos M. Media. Bet nebent nuspręsite visą savo budrumą ir kelias miego valandas skirti savo viešųjų ryšių pastangoms, turite įsitikinti, kad praleidote tą laiką, kurį turite išmintingai. Tai reiškia, kad reikia sutelkti dėmesį į žiniasklaidą, kuri tarnauja jūsų tikslinei rinkai.
2. Visi ar tam tikros įstaigos?
Gerai, todėl kazilijonas žmonių derinasi prie „The Today Show“ ir zilijonai skaitė O žurnalas kiekvieną mėnesį. Jūs labai gerai galite pasiekti tašką, kai Elena nori jus apklausti, o jūs pasirodysite „Yahoo! naujienų srautas. Tačiau yra „nišų turtų“, o žiniasklaidoje gausite daugiau ekspozicijos ir daugiau rezultatų specifinis savo tikslinei auditorijai.
3. Kas yra tavo mieloje vietoje?
Kas yra jūsų tikslinė rinka? Ne tik žmonėms gali būti naudinga tai, ką jūs siūlote (kas gali būti bet kas, tiesa?), žmonės trokšta to, ko turite—Jeigu jie žinojo tik apie tave! Konkrečiai, su kokio tipo klientais ar klientais jums labiausiai sekėsi? Tie žmonės yra jūsų miela vieta, kurią norite pritraukti daugiau jų.
4. Kokie yra jūsų „Sweet Spot“ šaltiniai?
Kur šie žmonės eina pramogoms, švietimui ar švietimui?
Kuo jie pasitiki? Ar jie žurnalų skaitytojai, ar ankstyvo ryto keliaujantys?
Ar jie išmano internetą, ar stebi televiziją?
Kokie leidiniai, prekybos žurnalai, radijo laidos, interneto svetainės ar TV laidos jiems patinka?
5. Kokios yra jūsų stipriosios pusės?
Gali būti, kad labai norėsite ir galėsite būti apklaustas pokalbių laidoje. Galbūt esate greitas ir siaubingas rašytojas, galintis išpjauti straipsnius. Arba galite bijoti kalbėti viešai ir negalite parašyti laižymo! Nors naudinga būti pasiruošusiam ir prieinamam bet koks tipo žiniasklaidos, galbūt norėsite iš pradžių žaisti pagal savo stipriąsias puses.
6. Mąstyk globaliai, pradėk nuo vietos
Žiniasklaida gimdo žiniasklaidą. Pradėdami viešųjų ryšių kampaniją, nukirpkite dantis ir patobulinti savo įgūdžius vietos žiniasklaidoje. Padarykite klaidų ir mokykitės iš jų! Su mažesnėmis auditorijomis, kad pasirengtumėte didesnėms. Sukurkite savo žiniasklaidos portfelį rodydami vietinėse laidose ir vietiniuose leidiniuose.
7. Tyrinėkite jų specifinius norus ir poreikius
Kai nustatysite geriausias žiniasklaidos priemones, atlikite tyrimus!
Kokių tipų svečius jie turi?
Kokio tipo straipsniai ar interviu juose yra?
Kokias temas jie apima ir kas jas konkrečiai aptaria
Iš tikrųjų žiūrėkite ar klausykite laidų ir skaitykite leidinius, kuriuos surinksite! (Beje, tai yra vienas iš tų raktų judesiai per mažai žmonių.)
8. Susekti konkrečius kontaktus
Dažnai tai galite padaryti per internetą. Radijo ir televizijos laidose dažnai nurodomas prodiuseris. Leidiniai turi redaktorius ir eilinius žurnalistus. Gaukite ne tik konkretų el. Laišką tam asmeniui ir telefono numeris.
Ir jei nerandate šios informacijos jų svetainėje, paskambinkite bendruoju numeriu. Paaiškinkite registratūrai, kokio tipo išmoką (istoriją, įžvalgą, temą ir pan.) Galite pasiūlyti, ir paklauskite, su kuo turėtumėte susisiekti. Žiniasklaidą galite pasiekti per jų „susisiekite su mumis“ svetainės puslapius arba galite el. Paštu. Be to, kad juos ten pasieksite, galite pasiekti per tokias svetaines kaip „Twitter“, „LinkedIn“, „Facebook“ ir „YouTube“.
9. Tyrinėkite savo specifinę M. Media
Dabar, kai turite konkretų kontaktą, skirkite šiek tiek laiko, kad ištirtumėte tą konkrečią M. Media. „Google“ ją ar jį. Sužinokite, kokius kitus straipsnius jie parašė ar kuriuos rodė. Norėdami dramatiškai pagerinti savo sėkmės tikimybę, susipažinkite su jais prieš tai tu juos pakiši!
10. Kaip aš galiu padėti jums atlikti savo darbą šiandien?
Atlikdami tyrimą, nesvarbu, ar tai yra žiniasklaidos vieta, ar konkretus kontaktinis asmuo, įsitraukite į mintį „Kaip aš galiu padėti jiems atlikti savo darbą?“ Kaip galite padėti linksminti, apšviesti ar šviesti jų auditoriją? Kuo gali būti jiems naudinga?
11. Pasiruoškite bandymams ir klaidoms
Ne kiekviena aikštelė jums iškels vietą ar pasirodymą. Ne kiekviena paskirties vieta ar pasirodymas suteiks jums norimų rezultatų. Atkreipkite dėmesį ir stebėkite, kas veikia, o kas ne. Tada daryk tai, kas veikia! Kuo sulaukiate daugiau hitų savo svetainėje? Daugiau užklausų el. Paštu? Daugiau skambučių į jūsų biurą? Štai kur norite praleisti brangų laiką.
Aštuntos dienos veiksmo veiksmai
Pradėkime jūsų puikių žiniasklaidos rungtynių medžioklę.
1. Jūsų saldžiųjų vietų avatarai
Pradėkite rasti savo geriausią žiniasklaidos atitikmenį, tiksliai žinodami, ką bandote pasiekti. Pradėkite galvodami apie savo dabartinius klientus ar klientus, ypač tuos, su kuriais jums labiausiai sekėsi. Tada apibūdinkite bent 4 iš jų pagal amžių, lytį, išsilavinimą, pomėgius, rūpesčius, svajones ir košmarus. (Galite apibūdinti tikrus asmenis arba sugalvoti išgalvotą sudėtinį variantą.) Kokius darbus jie dirba? Kaip jie leidžia laisvalaikį?
# 1:
2:
# 3:
# 4:
2. Ką jie skaito, žiūri, klausosi?
# 1:
2:
# 3:
# 4:
3. Tyrimas 3 geros žiniasklaidos parinktys
Pasirinkite tris konkrečias pasirinktas medijos parinktis ir pradėkite tyrimą. Perskaitykite kelis leidinio numerius arba kelis kartus žiūrėkite laidą! Užsirašykite šiuos dalykus: Kokias sritis jie apima? Vietos, šalies, specifinės pramonės, vyrų problemos ir kt. Kokios konkrečios temos joms būdingos? Kokius ekspertų išteklius jie renkasi kaip svečius, citatas ar kaip autorius? Kiek laiko yra jų segmentai ar straipsniai? Kur galėčiau geriausiai atitikti jų formatą ir ką jie siūlo?
4. Raskite konkrečius kontaktinius asmenis
Kiekvienam iš trijų gerų variantų apsilankykite svetainėje ir (arba) paskambinkite bendruoju numeriu, kad sužinotumėte, kas bus geriausias jūsų kontaktinis asmuo.
***
Įsigykite „21 dienos viešųjų ryšių veiksmų vadovą: kas, ką, kada ir kur pradėti sėkmingą viešųjų ryšių kampaniją“ (filialo nuoroda) prieš liepos 6 d., trečiadienio vakarą, prieš 23.59 val. ir gaukite daugiau nei 300 spausdintų, transliuojamų ir internetinių žiniasklaidos priemonių, įskaitant „The New York Times“, „Forbes“, „FOX News“, „Huffington Post“ ir daug daugiau, kontaktinės informacijos sąrašą.