Kaip rasti jūsų asmenybę atitinkantį šriftą!

amity-jack-font-logo

Amity Jack ilgą ir ilgą laiką sukėlė baimę kūdikių bumučių širdyse. Bet koks šriftas visomis tokiomis raudonomis kepurėmis privalo atrodyti kaip piranija minnowų tvenkinyje, ir šis šriftas niekada nenuvilia. Jei norite įkvėpti baimės, baimės ar drąsos, šis šriftas gali būti skirtas jums. Mažosios raidės niekur nerandamos, kai ši yra šalia. Drąsus, agresyvus ir didelis: kaip ir kultinės-klasikinės šlovės ryklys.

arial-font-logotipai

Abėcėlės pradžios užimtumo ir ypatingo paprastumo derinys pavertė šį nepamirštamą šriftą lengvai skaitomu dizaino pasaulio šriftu. Jei „marškinėliai ir džinsai“ būtų šriftas, tai būtų viskas! Kaip mažą juodą suknelę, ją rinktis nereikia galvoti ir daugeliui atvejų ji atrodo pakankamai padori! Įdomus paprasto šio šrifto asmenybės šalutinis poveikis yra pernelyg dažnas vaidmuo vaizduojant mergaičių ir grynus prekių ženklus, tokius kaip evian.

„baskerville-font-logo“

Šis šriftas buvo maždaug kurį laiką. Tiesą sakant, iš tikrųjų. 1757 m. Sukurtas spaustuvininko Johno Baskerville’o, Benas Franklinas tai atnešė į Jungtines Amerikos valstijų kolonijas, kur galiausiai ji buvo naudojama pradedančios vyriausybės federaliniuose dokumentuose. Galbūt tada nenuostabu, kad šis šriftas turi 260 metų tradicijų ir autoriteto asmenybę.

bauhaus-font-logotipai

Šis šriftas gauna aukštus balus už tai, kad yra drąsus, linksmas ir netgi retro. Jei jums rūpi visi šie dalykai, šis šriftas vadina jūsų vardą. Jei bandote tapti tendencijas kuriančiu prekės ženklu, eikite dideliais kiekiais ar eikite namo su „Bauhaus“. Patekite į šio šrifto griovelį, jei norite užimti poziciją, pagerbdami tuos, kurie buvo sukurti prieš jus, vienu iš klasikinių šriftų planetoje.

bodoni-font-logos

Šis šriftas, pavadintas Italijos bajorų ir Ispanijos autorinių atlyginimų darbuotojo vardu, tapo dar viena klasika vartotojų pasaulyje, ypač „Vogue“, Calvinui Kleinui (iki šių metų vasario), „Columbia Records“ ir net „JP Morgan“ (nors JPM logotipas yra remiantis kitu šriftu). Jo švarios linijos, istorija ir aukštos klasės bei prabangių prekių ženklų naudojimas suteikia šriftui rafinuotą asmenybę, kuri siekia būti geriausiai apsirengusi kambaryje. Nr rafinuotas, rafinuotas ir pasirengęs.

teptukas-scenarijus-šriftas-logotipai

Kiekvienas žmogus turi savo kursinio rašymo stilių. Naudodami šriftą, pvz., „Brush Script“, turite užfiksuoti asmeninį stilių ir požiūrį bei padėti skaitytojui suprasti, kad už prekės ženklo slypi tikras žmogus. Mėgaukitės asmeniniu ryšiu su tokiu šriftu!

burrito-font-logotipai

Yra priežastis, kad „Chipotle“ NENaudoja šio šrifto: jis šaukia 1000 takų, pagamintų iš perdirbtos mėsos ir supuvusių pomidorų, mirtį. Tai šiurkštus, netolygus, bet nuspėjamas stereotipas. Jūs tikitės, kad tinklo restorane, į kurį ką tik įėjote, patiekiami stiprūs margaritai, nes žinote, kad tikrasis sandoris patiekiamas kažkur kitur.

caslon-font-logotipai

Tai dar vienas pasaulyje paplitusių šriftų, tai buvo atranka, kai mūsų tėvai steigėjai parašė Nepriklausomybės deklaraciją. Šis šriftas buvo atgaivintas ir vėl atgaivintas bėgant metams ir užima gerbiamą vietą šriftų istorijoje. Jei savo darbe pirmenybę teikiate linkėjimui į praeitį, turėdami klasę ir šiek tiek elegancijos, tai jums šriftas.

kolegija-šriftas-logotipai

Šis šriftas jokiu būdu nėra naujas, tačiau jis vėl tampa naujas su daugybe atšakų, pavyzdžiui, kai naudojamas naujausiame MICHIGAN prekės ženkle. Šis šriftas puošia „letterman“ striukes visoje Amerikoje esančiose aukštųjų mokyklų salėse ir tapo visur prieinamas švietimo ir sporto srityse. Stiprus, ištvermingas, kolegiškas: jis mums primena paauglius ir dvidešimtmečius, kai galimybės atrodė begalinės … o futbolas buvo viskas.

comic-sans-font-logos

Šis šriftas pasirodė gatvėse maždaug 1995 m. Ir nuo to laiko neatsigręžė. Nuo to laiko jį plačiai naudoja prasto skonio žmonės. Dizaineriai visur užima „Labiausiai nekenčiamo“ titulą, į šį šriftą žiūrima kaip į juoką, kur jis pasirodys. Jei ketinate maudytis „Comic Sans“ vandenyse, siūlome pasiimti gelbėjimosi plaustą. Šis šriftas tinka tik tiems, kurie turi unikalų savimonės jausmą ir vertina satyrą, nes jo naudojimas niekada nebus vertinamas rimtai, išskyrus juoką!

kurjerio-šrifto-logotipai

Jei esate senosios mokyklos personažas, mėgstantis užimti daug vietos, tai jums yra šriftas! Nesvarbu, kurjeris yra dvigubų tarpinių kursinių darbų šriftas. Dėl šio įprasto pritaikymo šis šriftas per daugelį metų įgavo tikslo jausmą. IBM užsakymu tai yra mąstytojo šriftas ir užburia aukštojo mokslo vaizdus. Jei savo klientams žadate puikią mokymo programą, tai gali būti būdas tai padaryti!

„curlz-font-logo“

Jei patikėtumėte įrašu linotype.com, pamatytumėte, kad šis šriftas įgauna sulenkto, susukto metalo formą. Vėlgi, kai kurie žmonės vis dar tiki, kad žemė lygi. Tai yra mėgstamiausias „neapykantos šriftas“ ir jis netrukus nepasitrauks nuo ne tokios prašmatnios asmenybės. Tai atkartoja vidurinės mokyklos meilės laiškus su beveik burbuliukais virš raidės „i“ ir visur erzina dizainerius. Naudojant atrodo, kad tai tik saldainių, ledų ir naminių gyvūnėlių priežiūros parduotuvės. Mes abejojame, ar „susuktas metalas“ kada nors sėdės su Curlzu pietų kambaryje.

franklin-gothic-font-logos

Ankstyvas šiuolaikinių, drąsių šriftų užmezgimas Franklinas Gothicas yra puikus drabužis mąstančiam ir išmintingam žmogui, kuris subtiliai vertina kai kuriuos dalykus. Franklinas Gothicas yra ne visai toks įžūlus kaip šriftas, kaip „Bauhaus“ – laiminga terpė tiems, kurie nori kurti antraštes.

PENKTADIENIS – 13TH šriftas

Taip, šriftas ir filmo pavadinimas viską pasako. Michaelo Jacksono trileris naudojo panašią tipografiją. Jasono dėka šis šriftas visam laikui atkartos siaubo brūkštelėjimus, kai paskutinis dalykas, kurį kiekvienas turėtų padaryti, yra išeiti į lauką, kad patikrintų tą triukšmą. Šiek tiek neaišku? Įsivaizduokite tokiu šriftu užrašytą darželio rymo pavadinimą, galbūt „Rock-a-bye Baby“. Ar tai padės greičiau užmigti, ar pirmiausia patikrinsite spintas?

futura-font

„Futura“ variantai (lengvas, vidutinis, pusjuodis, kursyvas, sutirštintas ir kt.) Naudojami įvairiuose logotipuose ir prekių ženkluose. Dėl rimtos priežasties: šis šriftas buvo sukurtas 1920-ųjų pabaigoje, remiantis apskritimais, kvadratais ir trikampiais, praleidžiant bet kokią netvarką ir nereikalingas detales. Tuo metu labai modernus ir radikalus, jis laikosi tos modernios, elegantiškos asmenybės, net kai jai grakščiai artėja 90 metų.

„gotham-font-logo“

„Gotham“ yra vienas iš naujausių šriftų mūsų sąraše, pasirodęs scenoje 2000 metais. 2008 m. Žinomas kaip Baracko Obamos kampanijos šūkio šriftas, jis yra glaudžiai susijęs su pokyčiais ir aptakiu modernumu. Jei bandote pakviesti vieną galingiausių pasaulio vyrų, tai gali būti šriftas, su kuriuo tai galima padaryti.

helvetica-font-logos

„Helvetica“ yra maža juoda šriftų suknelė, atsirandanti visur, visada ir visada gražiai deranti. Jei jums reikia madingos aprangos, tinkančios bet kokiai progai, ir turite patikti visiems, visur, šis šriftas veiks. Ko gero, vienintelis šriftas su jo vardu pavadintu filmu „Helvetica“ demonstruoja pasaulinio lygio korporacijas, tokias kaip BMW, „Crate & Barrel“, CVS, „Energizer“, GM, „Harley Davidson“, „JCPenney“, „Jeep“, „Lufthansa“, „Mattel“, „Panasonic“, „Post-It“, „Scotch“ , „The North Face“ ir „Toyota“ (jei norite paminėti keletą) nuo 1957 m.

jabberwub-font-logos

Smagus, putlus, be abejo, kad kelionė pas odontologą bus šiek tiek įdomesnė, šis šriftas myfonts.com apibūdinamas kaip „šokantis banguojančią liniją tarp nesantaikos ir rimavimo“. Mes nesame tikri dėl rimavimo aspekto, tačiau šis šriftas neabejotinai primena mums artimiausią burbulo gumą, kurį mūsų motinos kada nors leistų mums ją kramtyti. Jaunatviškas, ne toks rimtas ir šiek tiek animacinis filmas, įsitikinkite, kad taip norite, kad tikslinė auditorija apie jus galvotų ir jaustųsi.

„knockout-font-logo“

Aukštas, storas ir drąsus yra trys žodžiai, apibendrinantys šį pavadinimo šriftą. Jei didžioji dalis to, ką sakote ir darote, yra pirmojo puslapio naujienos, negalite suklysti su šiuo „Showstopper“.

marlboro-font-logos

Šis šriftas tapo ne tik kanonizuotas ant cigarečių pakelio, bet ir nerūkantiems primena „Marlboro Man“ ir platų vakarų plotą: „Marlboro Country“. Jei norimas įvaizdis yra vyriškas, tvirtas, kario herojaus kaubojus, šis šriftas gali padėti. Panašu, kad rūkymo pavojai (ir kelių „Marlboro Men“ žmonių mirtis) nesumažino šio šrifto kultiškos asmenybės.

pyktis-kursyvas-šriftas-logotipai

Kasdien matoma vakarinėje pakrantėje, tačiau galbūt ne pagalvojus, bet neabejotinai įtvirtinta mūsų pasąmonėje. Šis šriftas bus amžinai susietas su vieta, įspausta ant valstybinių numerių: saulė, nerūpestinga, paplūdimiai. Jei jūsų asmenybė yra banglentininkė basomis kojomis, šis šriftas sudegins ant kaktos kaip odos vėžys gelbėtojui.

times-new-roman-font

Šio šrifto nereikia pristatyti. Tai klasikinis grožis ir bene skaitomiausias bei žinomiausias šriftas pasaulyje. Kai jums reikia pasirodyti kaip klasikinio autoriteto, turinčio tvirtą pagrindą, „Times New Roman“ yra puikus pasirinkimas.

waltograph-font-logos

Daugelio nuomone, šis žymus užrašas yra stilizuota Walto Disney parašo versija. Po beveik 100 metų „Disney“ prekės ženklo ilgaamžiškumo šis šriftas instinktyviai įgis idealus, susijusius su „Walt Disney Company“: draugišką šeimai, linksmą ir, galbūt, šiek tiek vidinį vaiką.

Jei turite klausimų dėl šio straipsnio ar bet kurio kito mūsų tinklaraščio, nedvejodami susisiekite su mumis!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More
Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More
Patarimai

Sklypo Projektavimas: Ką Būtina Žinoti?

Projektuojant sklypą, labai svarbu atsižvelgti į daugybę aspektų – nuo sklypo ypatybių iki asmeninių poreikių. Tai gali būti sudėtingas ir ilgalaikis procesas, tačiau kruopštus planavimas užtikrina, kad sklypas taps patogia ir estetiška erdve. Žemiau apžvelgsime pagrindinius etapus ir veiksnius, kuriuos reikia įvertinti. Pagrindiniai Sklypo Projektavimo Etapai 1. Sklypo Analizė ir Įvertinimas Pirmasis žingsnis yra atlikti […]

Read More