
Jei pirmą kartą planuojate gabenti prekes iš Kinijos į Vokietiją arba jau turite geros ar blogos siuntimo patirties, kreipiamės į jus su sprendimais, kurie padės suprasti, kaip sutaupyti pinigų, laiko ir išvengti problemų šioje srityje. sudėtingas procesas .. Kad šį straipsnį būtų lengviau suprasti, jis yra padalintas į 3 dalis:
1 dalis. Kaip rasti patikimą ekspeditorių?
2 dalis. Kiek transporto rūšių yra iš Kinijos į Vokietiją?
3 dalis. Kaip sutaupyti pinigų?
1 dalis. Kaip rasti patikimą ekspeditorių?
1. Kodėl jums reikia ekspeditoriaus ir ką jie gali padaryti jums?
Šiuo metu sunku rasti patikimą verslo partnerį, kuris galėtų užsiimti verslu tarp tūkstančių rinkoje esančių kompanijų, o tam yra skirti ekspeditoriai. Turint ekspeditorių, būtų labai svarbu, kai neturite pakankamai laiko ir jėgų, patirties ar tiesiog norite išvengti visų problemų, kurias šis procesas gali sukelti jums, pavyzdžiui, dokumentų rengimas ar kryžminio transporto proceso problemos. Jie pasinaudos savo pramonės patirtimi, kad sumažintų išlaidas ir padėtų rasti bet kokių transporto problemų sprendimus.
Jei norite sutaupyti laiko ir pinigų, kai iš Kinijos į Vokietiją tarptautiniu transportu gabenate oru, jūra ar sausuma, apsvarstykite galimybę naudoti ekspedijavimo agentą. Ekspeditorius pasirūpins, kad jūsų kroviniai atvyks laiku ir tinkamomis sąlygomis.
Jei esate atsitiktinis vežėjas, mažai žinantis apie tarptautinį transportą, taip pat rekomenduojame rasti krovinių agentą, kuris galės jums padėti šiame sudėtingame procese. Jie turi ilgametę patirtį ir patirtį šioje srityje, ir jūs galėsite sutaupyti daugiau laiko ir pinigų, nei patys siunčiant.
2. Ar turėčiau rinktis ekspeditorių iš Kinijos ar Vokietijos?
Jei ieškote ekspeditoriaus, kuris tvarkytų jūsų siuntimą iš Kinijos į Vokietiją, nesvarbu, ar norite gabenti oro transportu, jūra ar įvairiarūšiu transportu, visada geriausia pasirinkti ekspeditorių iš Kinijos. Kinų ekspeditorius yra idealus pasirinkimas užsieniečiams, nes jis turi kalbos ir geografijos pranašumų.
Siuntimo procese jums taip pat reikės Kinijos sandėlio sandėliavimui ir paruošimui. Vietinio ekspeditoriaus (iš Vokietijos) pasirinkimas jums kainuos daug laiko ir pinigų, nes jiems tikriausiai reikės susisiekti su kitu agentu Kinijoje, kad jis galėtų susitvarkyti, kaip paruošti, paruošti, sandėliuoti ir išmuitinti; ir kalbos barjeras bus problema.
3. Kiek patikimas yra ekspeditorius?
Svarbu laikas, pinigai ir sėkminga siuntos iš Kinijos į Vokietiją sėkmė. Surasti patikimą ekspeditorių savo siuntimui gali būti nelengva užduotis. Apskritai yra keli klausimai, kuriuos galite užduoti ekspeditoriui ar sau, kad įvertintumėte, ar jis kvalifikuotas jūsų gabenimui, ar ne:
1) Ar ekspeditorius turi verslo liudijimą iš Kinijos vyriausybės? – Turint verslo liudijimą viskas teisėta ir skaidri jums.
2) Ar ekspeditorius turi oficialią svetainę ir turi gerą reitingą „Google“? – Jų svetainėje galite rasti reikiamos informacijos apie jų paslaugas ir išlaidas. Maža to, šiais laikais „Google“ apžvalgos yra būtinos kiekvienai save gerbiančiai ir klientais besirūpinančiai įmonei.
3) Ar įmonė turi gerą draudimo planą? – Turėti gerą draudimo planą yra labai svarbu, nes jis kompensuos jūsų prekes, jei vežant ar sandėliuojant bus padaryta žala.
4) Ar jie turi pilną krovinių stebėjimo sistemą, kad atnaujintų jūsų krovinių pažangą realiuoju laiku? – Labai svarbu rasti krovinių gabenimo partnerį, kuris siūlo krovinių stebėjimą, nes realiuoju laiku galite pamatyti, kur yra jūsų gabenimas ir kiek reikia, kad pasiektumėte galutinį tikslą.
5) Taip pat galite paprašyti jų pateikti naujausią siuntos įrašą arba važtaraštį – važtaraštyje yra visa svarbi informacija apie prekių rūšį, kiekį, būklę ir paskirties vietą.
6) Ar per konsultacijas atsakymai buvo greiti, pateikiant profesionalų patarimus ir paaiškinimus? – Jei esate įsitikinęs jų paslaugomis, bet vis tiek turite abejonių dėl proceso, geriausia išbandyti ekspeditorių su smulkių prekių siunta. Tokiu būdu, jei kas nors blogai, jūs neprarasite didelės pinigų sumos.
2 dalis. Kiek transporto rūšių yra iš Kinijos į Vokietiją?
Prieš kalbant apie transporto rūšis, verta žinoti, kokie standartai ir taisyklės galioja Vokietijoje, taip pat kurios yra ribojamos ir draudžiamos prekės.
-
Kokybės standartai ir reglamentai Vokietijoje.
Vokietija vartotojų apsaugai taikė griežtas taisykles, įskaitant importo į šalį stebėjimą. Pavyzdžiui, jei norite importuoti augalus ar jų produktus iš Kinijos į Vokietiją, turėsite užsiregistruoti atitinkamose institucijose; tai padeda stebėti ir užkirsti kelią plintančioms ligoms ir kenkėjams.
Jei norite importuoti papuošalus ir žaislus (ne maisto prekes), turėsite gauti specialią Vokietijos federalinės vartotojų apsaugos ir maisto saugos tarnybos licenciją.
Jei importuojate kokią nors elektros ar elektros įrangą, turite būti įregistruotas „Elektro-Algeräte Register“ (EAR) fonde.
-
Vokietija Ribotos ir draudžiamos prekės.
Turėtumėte sužinoti, ko negalite importuoti į Vokietiją iš Kinijos, nes importuodami draudžiamus krovinius muitinė konfiskuos jūsų krovinį.
Vokietijoje tai draudžiama: bet kuris produktas, kuriame yra biocido dimetilfumarato (DMF), tam tikros kancerogeninės medžiagos, tam tikros cheminės medžiagos, kurioms taikoma cheminio ginklo konvencija (CWC), tam tikri pesticidai, kuriems taikoma Roterdamo konvencija, kai kurie produktai, kuriems taikoma Tarptautinės prekybos konvencija nykstančiose laukinės faunos ir floros rūšyse (CITES), chlorfluorangliavandeniliuose (CFC), padirbtose monetose ir banknotuose, padirbtose ar piratinėse prekėse, koviniuose šunyse, brūkštelėjimo ir gravitacijos peiliuose, visiškai automatiniuose ginkluose, klaidingos kilmės užrašuose, prekėse, pažeidžiančiose autorių teises, prekės, pažeidžiančios prekės ženklą, Kinijos valstybinės Respublikos žaliosios ir juodosios arbatos, gyvi gyvūnai, puolamasis ginklas (diržo sagties peiliai, svaidomosios žvaigždės, kovos menų įranga, pipirai ir panašūs purškalai), ozoną ardančios medžiagos, pasiutligei imlūs gyvūnai ir taip toliau.
Tai yra didžiausias Vokietijos importas iš Kinijos: variklinės transporto priemonės, priekabos ir puspriekabės, kompiuteriai ir priedai, optiniai gaminiai, mašinos ir įrengimai, elektros įranga, chemikalai ir chemijos produktai, pagrindiniai metalai, žalia nafta ir gamtinės dujos, pagrindiniai farmacijos produktai. produktai, maisto produktai.
Vokietijoje yra daugybė prekių gabenimo variantų. Kai planuojate gabenimo procesą, pvz., Išlaidas, skubą, siunčiamų prekių vertę, taip pat pakuotės dydį ir svorį, transportavimo būdas yra svarbus aspektas, kurį reikia įvertinti. Kiekviena transporto galimybė turi privalumų ir trūkumų.
Planuodami savo siuntą, turite teikti pirmenybę savo poreikiams, suprasti siuntimo procesą ir palyginti išlaidas, o pasirinkę tinkamą transportavimo būdą galite žymiai optimizuoti savo krovinių srautą.
Pasirinkus savo ekspeditorių ar krovinių agentą, prasidės dviejų dalių bendradarbiavimas. Patyręs Kinijos ir Vokietijos krovinių gabenimo ekspertas turės puikių bendravimo įgūdžių, suprasdamas visus jūsų reikalavimus, įskaitant laiką, biudžetą ir transporto rūšį.
1. Greitas pristatymas iš Kinijos į Vokietiją:
Greitas pristatymas yra gana lengvas būdas gabenti prekes. Tyrimai parodė, kad 95% produktų pavyzdžių ir nedidelį kiekį didelės vertės prekių siunčia kurjeris.
Jei turite skubų ir greitą pristatymą, skubus siuntimas yra geriausias pasirinkimas, nes apskritai pristatymo laikas greitojo siuntimo metu svyruoja nuo vienos iki trijų dienų, palyginti su nuo dviejų iki aštuonių dienų standartiniu pristatymu.
Norint, kad siunta būtų pristatyta Vokietijoje su „FedEx“, „UPS“ ar „DHL“, reikia tik vienos ar keturių darbo dienų. Taikant tokio tipo pristatymą, jums nereikia jaudintis dėl muitinės formalumų ar mokesčių, tačiau kadangi skubus siuntimas reiškia skubų ir greitesnis pristatymas, kaina ir įkainiai yra didesni nei kitų transporto rūšių. Be to, per atostogas gali padidėti greitojo siuntimo kaina, tačiau ne sezono metu ji gali smarkiai sumažėti.
Ekspeditoriai gali rasti skubių paslaugų kompaniją, kuri suteikia jums priimtiną kainą, taip pat gali gauti nuolaidos kainą, kurios nerasite jų oficialioje svetainėje. Greitai pristatant krovinius, kurių svoris neviršija 100 kg, iš Kinijos į Vokietiją gabenti pigiau ir greičiau.
2. Jūrų laivyba iš Kinijos į Vokietiją:
Visada turite iš anksto suplanuoti savo siuntą, ypač kai turite didelį krovinį (virš 500 kg) arba produktų dydis užima daugiau nei du kubinius metrus. Apskritai jūrų laivyba yra geriausias pasirinkimas gabenant didelį krovinį. Tačiau tai yra ir pats sudėtingiausias transporto būdas, ir tai užtrunka ilgai. Manoma, kad nuo Kinijos iki Vokietijos jūrų laivybos laikas yra nuo 25 iki 41 dienos nuo uosto iki uosto ir nuo 42 iki 47 dienų nuo pristatymo iki durų.
Kinijoje yra keli uostai, tokie kaip Šanchajaus, Ningbo, Šendženo, Tiandzino, Čingdao, Siameno ir Honkongo uostai, iš kurių jūsų laivyba gali išvykti į Vokietiją. Jei jūsų ekspeditorius yra šiuose miestuose, turėsite pranašumą, kad jis bus geriau susipažinęs su kiekvieno uosto pakrovimo ir iškrovimo taisyklėmis, palengvindamas jūsų prekių tvarkymą ir sutaupydamas laiko.
Populiariausi importo į Vokietiją uostai yra Hamburgo, Bremerhaveno ir Brėmeno uostai. Jūrų krovinių gabenimas yra geriausias birių krovinių gabenimo variantas, kartais tai yra vienintelė galimybė. Importuodami iš Kinijos, galite pasirinkti „Full Container Load“ (FCL) arba „Less than Container Load“ (LCL), jei jūsų bendras krovinių kiekis neatitinka vieno pilno konteinerio reikalavimo.
Kalbant apie dydį, yra trijų tipų konteineriai: 20 pėdų, 40 pėdų ir 40 pėdų aukščio kubiniai konteineriai. 20 pėdų konteineriai skirti daugiau svorio, pavyzdžiui, mineralams, metalams, mašinoms, cukrui, popieriui, cementui ir kt., O 40 pėdų konteineriai skirti gabenti didelius, o ne sunkiuosius krovinius, pavyzdžiui, baldus, plieniniai vamzdžiai, popieriaus laužas, medvilnė, tabakas ir kt.
Turėtumėte naudoti LCL, jei neturite pakankamai prekių 20 ′ arba 40 ′ talpos (FCL) užpildymui. Tai leidžia importuotojams išsiųsti mažesnį krovinių kiekį, kurio tūris nėra tinkamas, kad „Full Container Load“ būtų perspektyvus pasirinkimas. Tai reiškia, kad jūsų krovinys yra derinamas su kitais gabenimo kroviniais tam pačiam tikslui. Sujungdami kelias siuntas į vieną konteinerį, jūsų ekspeditorius turi atlikti daugiau darbų. LCL krovinys apskaičiuojamas kubiniais metrais (CBM) ir apmokestinamas pagal tūrį.
Visas konteinerių krovinys reiškia, kai jūsų prekių kiekis yra pakankamai didelis, kad jas būtų galima įdėti bent į vieną konteinerį. Šiuo atveju krovinys apskaičiuojamas remiantis FCL. Tiekėjas FCL siuntą pakraus ir užplombuos iš pradžių, tada išsiųs į galutinę paskirties vietą.
3. Krovinių gabenimas oro transportu iš Kinijos į Vokietiją:
Nors 90% prekių gabenama jūra, kai importuotojams ir eksportuotojams reikia greitai ir patikimai perkelti didelės vertės prekes į Vokietiją, pavyzdžiui, sezonines prekes, drabužius, elektroniką ir (arba) gaminius, kurių negalima rasti šalia vandens, jie naudojasi oro transportu. Jei jūsų krovinys yra apie 100 kg, oro transportas tampa pigesniu variantu. Per kelias dienas oro transportas gali pristatyti jūsų krovinį iš gamyklos aukšto Kinijoje, į jūsų tikslą. Oro transportas sutrumpina gabenimo laiką tarp Kinijos ir Vokietijos iki 5–8 dienų pristatant iš uosto į uostą ir 6–13 dienų pristatant nuo durų iki durų. Svarbiausi oro uostai Vokietijoje yra Frankfurto, Miuncheno, Diuseldorfo ir Berlyno Tegelio oro uostai.
Yra du būdai apskaičiuoti krovinių gabenimo oro transportu kainą. Pirmasis metodas yra kaina už kilogramą, padauginta iš krovinio svorio, o už antrąjį – už mažo tankio krovinius (mažo svorio ir didelio tūrio) būsite apmokestinti pagal jo užimamą tūrį.
Yra dvi oro transporto rūšys
- Ekonomiškas ir greitas ar greitas oro transportas. Ekonomiškas krovinių gabenimas oro transportu: ši paslauga taikoma bendriesiems kroviniams (be pavojingų krovinių, negabaritinių ar kontroliuojamų temperatūrų krovinių). Šios kategorijos kaina yra palyginti …