
Suradus tinkamas grupės lentas prisijungti prie „Pinterest“, gali pasijusti laukinių žąsų gaudynė. Jie išlieka sunkiai suprantama paslaptis daugeliui sąsiuvinių, o kiti, atrodo, juos įvaldė ir prisijungė prie daugybės galingų grupinių lentų. Kai pirmą kartą pradėjome naudotis „Pinterest“, žinoma, neturėjome ir stebuklingojo rakto grupių lentoms; bet laikui bėgant su tam tikrais apgaulingais būdais ir užsispyrimu, mes galėjome prisijungti prie daugiau nei 75 grupių lentų ir atsipirkimas yra tikras!
Neleiskite, kad šis nuostabus pakartojimų, pasekėjų ir įtraukimo šaltinis „Pinterest“ jus gąsdintų! Mes tai spręsime kartu.
Kas yra grupinės lentos?
Grupės lenta „Pinterest“ priklauso vienam asmeniui, kuris prideda kitus prisegimus, kurie gali prisidėti prie šios lentos smeigtukų. Paprasčiau tariant, tai bendradarbiavimo taryba. Galite pateikti užklausą dėl prisijungimo prie grupės lentos susisiekę su savininku, tačiau jis turi pakviesti jus tapti bendradarbiu, kad galėtumėte prisegti prie tos lentos.
Grupių lentų galia yra neįtikėtina: prisegate turinį prie lentos ir kiekvienas, kuris seka lentą, gali jį pamatyti. Tai būtų savininko auditorija ir bet kuri kita bendradarbių auditorija – visi, kurie seka tą lentą! Iš esmės tai yra nemokama prieiga prie kitų prisegėjų auditorijos, o tai gali sukelti vadus ir naujus stebėtojus (kas, žinoma, lemia eismą!).
Kodėl grupės lentos yra svarbios?
Greita apžvalga apie „Pinterest“ veikimo pagrindus atskleidžia, kodėl grupės lentos yra tokios neįtikėtinos.
„Pinterest“ kiekvieno kanale rodo keturis pagrindinius smeigtukų tipus: žmonių, kuriuos jie seka, smeigtukai, populiarūs smeigtukai, siūlomi smeigtukai ir reklamuojami smeigtukai (mokami skelbimai).
Tada yra trys variantai, kaip sąveikauti su bet kokiu kaiščiu: spustelėkite per kaištį iki jo paskirties (tinklaraštis ar parduotuvė), pakartokite jį vienoje iš savo lentų arba pasidalykite su kuo nors kitu.
Kai kas nors nusprendžia prisegti smeigtuką prie vienos savo lentos, to smeigtuko pasisekimo skaičius padidėja po vieną. „Pinterest“ turi algoritmą, kuris ima tuos pakartojimus ir atsižvelgia į kiekvieno atsegimo pakartojimo dažnį. Kuo didesnis atsispaudimo atkartojimo dažnis, tuo geriau apie juos mąsto „Pinterest“ ir tuo didesnė tikimybė, kad jų kaiščiai bus parodyti kitam.
Taigi, norėdami įtikinti „Pinterest“ parodyti savo smeigtukus daugiau žmonių, norite, kad viskas, ką prisegsite, būtų kuo dažniau pakartota.
Štai čia – net nesvarbu, ar tai jūsų pačių, ar originalus turinys, ar kažkieno smeigtukas; kai smeigsi (arba pakartoti) bet kuris smeigtukas ir jis bus pakartotas, jis bus įtrauktas į jūsų pakartojimo normą!
Grupės lenta, nes joje dalyvauja keli dalyviai, stebėtojus įgyja daug greičiau nei įprasta lenta.
Štai pavyzdys. Ši grupės valdyba, Tinklaraščiai, rinkodara ir socialinė žiniasklaida turi 12 bendraautorių ir 714 smeigtukų, bet 237 879 stebėtojai!
Tai didžiulė potenciali jūsų smeigtukų auditorija! Viskas, ką pridedame prie šios lentos, yra matoma ne tik mūsų 30 000 sekėjų, bet ir visų kitų bendradarbių sekėjams bei visiems, kurie specialiai sekė lentą. Šiuo atveju beveik 240 000 žmonių! Tai galybė pakartojimų.
Būtų beprotiška neprisirišti prie šios lentos taip dažnai, kaip leidžia taisyklės!
Taigi, ar esate įsitikinęs? Pasinerkime!
3 žudikų strategijos, kaip rasti tobulas grupines lentas!
1. Ieškokite influencerių savo nišoje, kad sužinotumėte, prie kokių grupių lentų jie prisijungė
Panaudokime vienos iš mūsų pačių „Brilliant Business Moms“ pavyzdį, kuri parduoda fizinį produktą, pasiekiantį nišos rinką. „EllyandGrace“ moterims parduoda linksmus, klubiškus, krikščioniškos tematikos marškinėlius.
Ji turi lentas ne tik drabužiams, bet ir krikščioniškam gyvenimui. Savo nišoje ji galėjo surasti kitų lipdukų su didesne auditorija ir patikrinti grupių lentas, kurioms jie priklauso.
Didžiulis vardas krikščionių pasaulyje tikriausiai neprisijungs prie daugybės grupinių lentų. Tačiau šioje nišoje yra kitų, kurie yra „Pinterest“ žvaigždės ir prisideda prie kelių aktyvių lentų.
Vienas iš mūsų pačių „Brilliant Pinning“ studentų, (filialo nuoroda) Brittany of Equiling Godly Women, padarė nuostabų darbą savo „Pinterest“ paskyroje. Kai pereiname prie Bretanės profilio, „EllyandGrace“ nišoje yra daugybė nuostabių grupės lentų – jai tereikia paklausti savininkų, ar ji gali prisidėti!
* Patarimas: Galite pastebėti grupės lentą pagal apskritimą su trimis profiliais. Kairėje pusėje yra profilis savininkas.
Rasti kitus savo nišoje esančius žmones, kurie dalyvauja „Pinterest“, yra vienas puikus būdas rasti aktyvias, nuostabias grupines lentas.
2. Pasinaudokite „Pinterest“ analizės pranašumais
Vienas iš „Pinterest“ verslo paskyros pranašumų yra „Pinterest Analytics“, kurią galite naudoti norėdami rasti daugiau grupės lentų.
Prisijungę prie „Pinterest“ spustelėkite „Analytics“ tada viršutiniame kairiajame kampe Žmonės, kuriuos pasiekiatetada Pomėgiai. Perjungti į Jūsų sekėjai ne Visos auditorijos. Tada slinkite žemyn, kad pamatytumėte Prekės ženklai: Įmonės, kurias seka jūsų sekėjai.
Kai kurie jūsų rezultatai gali būti didelės kompanijos, tačiau dauguma jūsų rinkos kampe esančių žmonių turėtų pritraukti to paties tipo turinį, kurį darote jūs.
Ellen iš mūsų komandos parduoda paprastus, spausdinamus amatus, kurie puikiai tinka mamoms ir mokytojams. Nesunku pastebėti, kad jos sekėjai užsiima verslu.
Mes patikrinome ką nors iš jos sąrašo – Sarah @ Frugal Fun for Boys and Girls. Tikrai, ji yra daugybės grupės lentų, prie kurių galėtų prisijungti Ellen, dalis GARŲ veikla, kūrybinė veiklair kt.
Nešvaistykite nemokamos analizės, kurią „Pinterest“ pateikia po ranka! Sužinokite, kuo užsiima jūsų sekėjai, tada patikrinkite grupės lentas, kuriose jie yra!
3. Kurkite patys
Kai jūs stengiatės rasti nuostabių lentų savo nišoje, tai yra puikus pasirinkimas, kuris gali sukelti greitą sėkmę!
Jei parduodate ekologiškus kūdikių produktus, sukurkite lentą, vadinamą Netoksiškas gyvenimas. Pakvieskite visus pažįstamus ar stebimus draugus – įtakingus asmenis – prisijungti prie savo grupės lentos. Jie gali parduoti natūralius makiažo ar chemikalų valiklius ar tinklaraščius apie sveikesnį gyvenimo būdą.
Nebijokite prieiti! Siųskite el. Laišką ar pranešimą per „Etsy“, „Pinterest“ ar net „Facebook“ asmeniui, kuris būtų nuostabus jūsų naujos grupės valdybos bendradarbis. Tiesiog pasakykite: „Ei, aš tokia ir tokia iš šios parduotuvės. Pastebėjau, kad trūksta grupių lentų šia tema, todėl pradėjau vieną. Stebėjau jus „Pinterest“ ir „Facebook“ ir labai norėčiau, kad prisijungtumėte prie šios grupės valdybos. “ Susiekite tiesiai į lentą, kad jie galėtų spustelėti tiesiai prie jos.
Atminkite, kad tai gali padėti jūsų smeigtukus prieš jų auditoriją! Šiek tiek padirbėjus ir šiek tiek išleidus save iš pradžių gali būti didelis atlygis. Be to, blogiausia, ką jie gali padaryti, yra pasakyti Nr.
Grupinės lentos yra dar vienas būdas, kaip „Pinterest“ gali pritraukti srautą į jūsų svetainę ar parduotuvę. Norite sužinoti kitų būdų, kaip naudoti „Pinterest“ savo verslui? Peržiūrėkite šias idėjas:
Mes turime tiek daug strategijų, kaip padidinti srautą per socialinę žiniasklaidą. Gaukite nemokamus socialinės žiniasklaidos planavimo puslapius ir darbalapius!