
Produktų tyrimai yra bene labiausiai nepastebėtas, tačiau svarbiausias žingsnis uždirbant rimtų pinigų iš „Shopify Store“. Jūs tikriausiai girdėjote tai jau daug kartų – norint gauti net 10 tūkst. USD per mėnesį reikia tik vieno laimėto produkto, kai kuriems žmonėms net 100 tūkst. USD.
Savo įraše „Kaip šis vaikas uždirba 1,5 mln. USD per mėnesį iš savo„ Shopify Store ““ dalinuosi vienu būdu, kaip Mike’as Vistel’as atlieka savo „Shopify Store“ produktų tyrimus, ieškodamas „Facebook“ produktų įrašų su daugybe teigiamų įvertinimų, bendrinimų ir komentarų, ypač komentarai, rodantys pirkėjo susidomėjimą.
Tačiau „Facebook“ yra tik vienas iš būdų rasti tendencijos produktų, kurie suteikia jums didžiausią tikimybę sėkmingai parduoti savo parduotuvėje. Kodėl populiarūs produktai? Nes jie jau gerai parduodami. Daug lengviau paimti priešais esančią pyrago skiltelę, tada pabandykite sukurti pyragą nuo nulio, numatydami kitą didelį dalyką. Yra logiškas?
Pateikiame dar 5 neįkainojamus išteklius, kuriuos dažnai naudoju ir kurie atlieka visą darbą už jus, atskleisdami karštus produktus, dėl kurių žmonės dabar išprotėja.
1. „Aliexpress“ savaitiniai bestseleriai
Nesvarbu, ar naudojate „Aliexpress“ norėdami išsiųsti savo produktą, svetainėje pateikiamas neįkainojamas duomenų apie produktus, kuriems dabar gerai sekasi, šaltinis. Viena iš savybių, kurias nuolat naudoju, yra „Aliexpress“Geriausiai parduodamas“Sąrašas:
Šiuo metu matote karščiausius produktus:
Tą patį galite padaryti ir „Amazon“, kuriame yra geriausių pardavėjų sąrašas, kuris atnaujinamas kas valandą.
2. Šnipinėkite kitas „Shopify“ svetaines
Tyrimus galite atlikti tiesiai į savo konkurentų parduotuves, peržiūrėdami panašias „Shopify“ parduotuves savo nišoje ir netgi sužinodami apie jų geriausiai parduodamus produktus.
Norėdami tai padaryti, eikite į Google.com ir įveskite:
„.Myshopify.com + niša“
Kur „niša“ yra niša arba tikrasis produkto žanras, kurį ieškote parduoti. Kaip apie „medinius saulės akinius“:
Tai atvers „Shopify“ parduotuves toje pačioje nišoje arba tuos, kurie parduoda tą patį produktą, į kurį norėtumėte patekti (ypač tuos, kurie talpinami .myshopify.com subdomenas).
Bet palaukite, yra dar daugiau! Naršydami panašiose „Shopify“ svetainėse, kaip ir jūsų, taip pat galite pamatyti jų svetaines geriausiai parduodamų produktų parduotuvės gale nurodydami šį parametrą šakninis domenas:
/ Collections / all? sort_by = perkamiausias
Pavyzdžiui:
Šis triukas yra beprotiškas ir tiesiogine to žodžio prasme atveria jūsų konkurentų skliautą, kad atskleistų, kokio tipo produktus savo nišoje dabar parduoda kaip karštus pyragus.
Atminkite, kad ši gudrybė neveikia visose „Shopify“ svetainėse, nes kai kurios parduotuvės šią funkciją sugavo ir išjungė. Tačiau tai veikia tiek parduotuvių, kad suteiktų jums didžiulę įtaką produktams, į kuriuos reikėtų sutelkti dėmesį.
3. „MyIP.ms“ populiarių „Shopify“ svetainių sąrašas
Kitas būdas ištirti laimėtas produktų idėjas yra pažvelgti į produktus parduodamos populiariausios „Shopify“ svetainės. Tam galite naudoti svetainę MyIp.ms.
Tiesiog eikite į šį puslapį, kuriame išvardytos visos „Shopify“ svetainės, kurias priima „Shopify“, rūšiuojamos pagal populiarumą:
Linksmas faktas: Priežastis, kodėl visame sąraše matote „Kanadą“, yra ta, kad „Shopify“ yra Kanados įmonė.
Pirmuosiuose puslapiuose dominuoja dideli prekės ženklai, pardavinėjantys savo produktus, tačiau slinkdami žemyn į 7 ar 8 puslapį, jūs pradedate matyti sėkmingas „Shopify“ parduotuves, naudodamiesi „drop shipping“ modelį, iš kurio galite pasisemti didelio įkvėpimo.
Galite pritaikyti tą patį klastingą triuką, kad sužinotumėte daugybę šių parduotuvių perkamiausių, pridėdami prie parduotuvės šakninio domeno „/ collections / all? Sort_by = bestseleris“.
4. Wish.com
Pagrindinis gerų jūsų „Shopify“ parduotuvės produktų tyrimų komponentas yra pamatyti, kas jau dabar rinkoje populiarėja ir parduodama.
Wish.com yra didžiulė į gabenimą orientuota parduotuvė (daugiau nei 125 mln. lankytojų per mėnesį). Tai, kas parduodama toje svetainėje, yra geras rodiklis, kas apskritai atsiliepia vartotojams.
Geriausia dalis? „Wish.com“ nurodo prekių, kurias kiekvienas jų svetainėje parduotas produktas iki šiol pardavė, skaičių, atsižvelgdamas į spėjimus, kurie yra populiariausi produktai.
Man patinka eiti į „Wish.com“, įvesti tiriamą produktą, tada paspausti „Crtl + F“, kad galėčiau naudoti naršyklės paieškos funkciją ir iškart paryškinti visus produktus, kurių pardavimo skaičius yra x arba didesnis:
5. Stebėkite grafą
Galiausiai, kita svetainė, į kurią dažnai kreipiuosi, norėdama rasti auksinį produkto grynuolį, žiūrėdama į tai, kas populiaru „eBay“.
Bet aš einu ne į „eBay“, o į WatchCount.com vietoj to, kuris rūšiuoja „eBay“ produktus pagal tai, kiek žmonių šiuo metu „žiūri“:
Kaip ir visi kiti aukščiau aprašyti būdai, kai randu potencialų nugalėtoją, pereinu prie „Aliexpress“ ir matau, ar galiu rasti tikslią, panašią ar net geresnę produkto versiją ir įdėti ją į savo parduotuvę išbandyti .
Daugiau būdų atlikti produktų tyrimus
Norite daugiau būdų atskleisti laimėjusius produktus? Prisiregistruokite gauti savo naujienlaiškį žemiau ir aš atsiųsiu jums dar 5 būdus, kaip užuosti madingus produktus, kol jūsų konkurencija nebus:
Koks yra jūsų produkto tyrimo metodas?
Kiekvienas turi savo metodą, kaip atlikti produktų tyrimus, ir nėra nė vieno, kuris triumfuotų visus. Viskas apie tai, kad turite platų išteklių pasirinkimą. Niekada negali žinoti, kas tau atneš auksą.
Peržiūrėkite mano įrašą „7 geriausi„ Shopify “ir„ Facebook “reklamavimo kursai“, kad surastumėte geriausius mokymo kursus, kurie padės jums įvaldyti visus „Shopify“ aspektus, kad pavyktų sėkmingai gauti ir gauti pajamų iš savo parduotuvės.