
Turint daugiau nei bet kada pasirinkimo galimybių, jūsų tinkamumas tampa dar svarbesnis. Štai kodėl mėgstamų prekės ženklų estetikos supratimas gali padėti dėvėti geriau atrodančius, tinkamesnius drabužius.
Ką yra estetika?
Jei skaitėte „Modest Man“ tinklaraštį, suprantate, kad tai tinka toli gražu svarbiausias jūsų aprangos elementas: pigūs drabužiai, kurie tinka, visada yra geresni nei prabanga, brangūs daiktai, kurie ne.
Tačiau net ir jums tinkančių drabužių srityje yra daugybė skirtingų stilių ir posūkių: liesas ir plonas, siaurėjantis ir platus, aukštas ir žemas, naikintas ir švarus, išblukęs ir tvirtas … suprantate esmę.
Kur šie dalykai tinka?

Informacija, kurios jums labiau patinka ant viršaus tinka yra tavo estetika. Jie gali būti variantų, kaip daiktai tinka ar kaip jie suprojektuoti, ir nėra vieno visiems tinkančio: jūsų estetika yra jūsų, ir dažnai reikia metų, kad išsiaiškintumėte, kas tai yra.
Kokie populiariausios estetikos pavyzdžiai?
Norėdami padėti tiksliai išsiaiškinti, kokia yra jūsų estetika, pateikiame keletą populiarių, su kuriomis galite susipažinti.
1. Vienspalvis
Monochrominė estetika reiškia dėvėti tvirtas, prislopintas spalvas, kurios puikiai dera. Keletas populiarių šio stiliaus elementų yra:
- Išblukę juodi džinsai
- Žemo profilio balta
sportbačiai - Tvirti kišeniniai marškinėliai
- Kariuomenės stiliaus laikrodis
Vienspalvis yra kietas, nes jis leidžia jums sutelkti dėmesį į vieną elementą to, ką dėvite. Pavyzdžiui, jei dauguma jūsų drabužių yra nutildyta, dėvėkite prašmatnią porą
Dauguma mano asmeninės išvaizdos yra monochrominės estetikos variantas.
2. Suave
„Suave“ yra klasikinis, madingas ir apdailintas drabužis. Keletas populiarių puikios estetikos dalių:
- Traškus, plonas mėlynas chino
- Maži gingham sagos marškiniai
- Įdegę sparno galai
- Krištoliniai akiniai
Suave perteikia rafinuotumo aurą, neaukodamas komforto, tačiau dažniausiai laikosi atokiau nuo sportbačių arenos.
„Suave“ yra puikus būdas apsirengti darbui, tačiau vis tiek galintis parodyti tam tikrą nuojautą (liemenę, taškuotus marškinėlius ir kt.) Jei jaučiatės drąsiai, galite pabandyti perjungti porą švarių baltų spalvų
3. Preppy
„Preppy“ estetika yra tokia populiari, kaip ir pagarsėjusi: kai žmonės galvoja apie Long Ailendą, baseinus, valčių batus ir valtis, tai jie vaizduoja.
„Preppy“ sukelia senosios mokyklos atmosferą, įkvėptą universiteto juostų ir pastelinių spalvų paletės. Štai kaip gali pasirodyti „preppy“ estetika:
- Dryžuoti šortai
- Išblukę, pasteliniai kišeniniai marškinėliai
- Valčių batai
- Laikrodis su audinio juosta
Jei kada nors lankėtės „Brooks Brothers“ parduotuvėje, pastebėsite, kad dauguma jų modelių ir manekenų kelia puikų estetiką.
Pastelinės spalvos paprastai yra puikus būdas pridėti subtilią blykstę prie aprangos, ir jums gali būti naudinga ją pakeisti
4. atletiškas
Kai mankšta ir lengvoji atletika ją įtraukė į pagrindinę kultūrą, atsirado visiškai nauja jos estetika.
Klasikinių drabužių gamintojai, tokie kaip „Nike“ ir „Adidas“, gamino šaunius, modernius drabužius, dėl kurių akivaizdu, kad jūs ką tik lankėtės sporto salėje.
Štai ką galite dėvėti, jei įkūnijate sportinę estetiką (aš esu poetas, o aš to net nežinojau!):
- Juodos sportinės kelnės / bėgikai
- Pora ne odos
sportbačiai - „Camo“ stiliaus gobtuvas
Pažvelkime į keletą sportinių priepuolių:
Atkreipkite dėmesį, kaip šie žmonės atrodo kartu, nors ir dėvi sportinius drabužius? Taip, tai vadinama laisvalaikiu, o estetika tampa vis populiaresnė, atsižvelgiant į patogumą ir praktiškumą, kurį ji suteikia ant stalo.
Visada galite sukeisti odą
5. Gatvės apranga
Gatvės apranga jums gali būti pati svetimiausia, tačiau ji populiarėja tarp jaunesnių žmonių. Yra du pagrindiniai akcentai: legendiniai prekės ženklai ir „avante garde“ poros.
Šios estetikos vaikas yra „Supreme“, kuris apskritai yra įdomus atvejo tyrimas, kaip prekės ženklai gali augti unikaliais būdais. Štai keletas tipiškos gatvės aprangos detalių:
- Apačioje sukrauti siauri džinsai
- Ironiški marškiniai su prašmatniu raštu
- Pora retų
sportbačiai kad susilaukia pagarbos
Čia yra įkvėpimo albumas su keliais esminiais gatvės drabužiais:
Dabar aš žinau, ką tu gali galvoti: ką gi čia dėvi šie žmonės ?! Nesijaudinkite: gatvės apranga aprėpia spektrą nuo šaunaus iki pašėlusio.
Idėja yra ta, kad kiekvienas jūsų dėvimas kūrinys turi šiek tiek asmenybės ir istorijos bei skatina diskusijas tarp entuziastų, turinčių abipusių interesų.
Gatvės apranga yra unikali tuo, kad daugelio daiktų teisėtai trūksta, o egzistuoja visos internetinės bendruomenės ir turgavietės, kuriose žmonės gali keistis prekėmis, apranga ir nuomonėmis.
Aš dažnai integruosiu vieną gatvės aprangos stiliaus elementą (porą „Yeezy“
6. Minimalus
Ši estetika, dažnai vadinama skandinavišku minimalizmu, yra susijusi su paprastais, be prekės ženklo pritvirtintais neutralių spalvų paletėmis.
- Vienspalviai sportiniai marškinėliai
- Ploni tiesūs chaki ar tamsiai chinos
- Balta
sportbačiai / taupe „Chelsea“ batai
Pagalvokite apie žemės tonus, pilkos spalvos atspalvius, tamsiai mėlyną spalvą ir retkarčiais pasitaikančią spalvų spalvą (pavyzdžiui, sodrią geltoną ar raudoną).
Minimali estetika yra viena mėgstamiausių „Brock“, nes ji tinka keičiamam, keturių sezonų drabužių spintai.
Eksperimentuokite ir raskite savo stilių.
Vienspalviai, puikūs ir gatviniai drabužiai yra tik keli šimtai skirtingų estetikos pavyzdžių. Vienintelis būdas rasti savo yra eksperimentuoti: pirkti, dėvėti ir derinti skirtingus daiktus, kol rasite tai, kas jums patinka.
Šiam procesui reikia laiko: per tuos metus apžiūrėjau daugybę skirtingų estetikų, kol susivokiau, kas man patinka, ir ji vis dar nuolat kinta.
Štai keletas patarimų, kaip patogiau naudotis savo estetika:
Atkreipkite dėmesį į tai, kokius modelius dėvi
Kai apsiperkate (internetu arba asmeniškai), pradėkite daugiau dėmesio skirti tam, ką dėvi modeliai ir kaip kūriniai dera. Laikui bėgant jūs pradėsite atpažinti modelius, kuriuos galėsite integruoti į savo drabužių spintą.
Derinkite savo drabužius skirtingais būdais
Jei jau turite daugybę drabužių, kurie jums patinka, pagalvokite apie naujus jų derinimo būdus. Kokias spalvas galite derinti? Kuris
Pirkite dažniau
Akivaizdu, kad išlaikymas fiskaliniu požiūriu yra nepaprastai svarbus, tačiau dauguma vyrų nepakankamai įsigyja naujų drabužių. Kas kelias savaites nusipirkę naujus marškinius ar džinsus, galėsite sukurti estetiką, rinkdami skirtingų rūšių dirbinius.
Kuo daugiau galimybių turite, tuo kūrybiškiau galite jas derinti.
Atminkite, kad jūsų asmeninė estetika yra jūsų pačių ir jos nereikia tilpti į niekieno dėžę.
Raskite prekės ženklus, kurie tinka jūsų estetikai.
Suprasti savo estetiką ir mokėti ją atpažinti jums padės toną kai perkate drabužius. Prekės ženklai taip pat turi estetiką: jie parduoda vaizdus ir tikslus, ne tik drabužius.
Ir jei rasite prekių ženklų, kurie dalijasi jūsų estetikos elementais, jums bus lengviau rasti reikiamą medžiagą.
Užmegzti lojalų ryšį su prekės ženklu yra nuostabus dalykas, ir čia yra keletas prekių ženklų pavyzdžių, kurie dažnai apibūdina kategorijas ir estetiką.
Vienspalvis: bendri projektai
„Common Projects“ yra mano mėgstamiausias prekės ženklas: jie gamina švarią, paprastą ir aukštos kokybės odą
Daugelyje vienspalvių drabužių, kuriuos matote internete, bus CP ar panašūs
Suave: Bananų Respublika
„Bananų respublika“ yra pirmas vardas, kai kainos ir aukštos kokybės chinos ir marškinėliai: užėję į parduotuvę jaučiate puikų estetiką.
Sportinė: Lululemon
Jie labiausiai garsėja savo (labai brangiomis) moteriškomis jogos kelnėmis, tačiau „Lululemon“ su savo nauja kelnių linija žengė į vyrų rinką.
Jų daiktai paprastai yra tvirti ir nutildyti, todėl jūs galite parodyti tvirtą aprangą, tuo pačiu būdami patogūs.
Gatvės apranga: Yeezy
Kanye Westo bendradarbiavimas su „Adidas“ gali būti populiariausias gatvės drabužių gaminys, ir daugelyje internete matomų drabužių juos vaidins žvaigždės. Man priklausė dvi skirtingos poros skirtingu metu, jos atrodo ir jaučiasi labai šauniai.
Minimalus: „Muji“ / COS
Yra daugybė prekių ženklų, kurie įkūnija skandinaviško minimalizmo dvasią visomis skirtingomis kainomis.
Dvi geros vietos pradėti yra „Muji“ (gana prieinamos) ir „COS“ (ne tokios prieinamos, bet ir ne beprotiškos aukščiausios klasės).
Žinoma, jei pasiliksite be prekės ženklo, palyginti neutralių spalvų ir pagrindinių drabužių spintos detalių, beveik bet koks prekės ženklas gali tilpti į „SM“ spintą.
Kokia tavo mėgstamiausia estetika? Praneškite man žemiau esančiame komentare!