Kaip rasti savo sveikatos rašymo nišą

PASKUTINĮ KARTĄ ATNAUJINTA | PIRMAS PASKELBTAS | BY

Taigi, jūs pasirinkote sveikatą kaip savo laisvai samdomą rašymo nišą, ištyrėte, ką sveikatos rašytojas veikia visą dieną, ir esate įsitikinęs, kad sveikatos rašymas jums yra niša.

Bet kas, jei aš pasakyčiau, kad sveikatos rašymas nėra niša?

Neši su manimi. Rašymas apie sveikatą ir medicinos rašymas yra plačios temos. Rašytojams, kurie neturi sveikatos, sveikatos rašymas yra niša.

Tačiau mūsų pramonėje „sveikatos rašymas“ gali reikšti bet ką, pradedant akademiniu raštu ir baigiant holistiniu sveikatos rašymu.

Sveikatos ir medicinos komunikacijoje yra daugybė galimybių ir dėmesio sričių.

Čia yra tik keletas jų:

  • Akademinis rašymas
  • Vartotojų rašymas
  • Medicininis SEO reklaminių tekstų rašymas sveikatos priežiūros prekių ženklams
  • Sveikatos ženklų svetainių tekstų rašymas
  • Pacientų mokomoji medžiaga
  • Raštingumas sveikatos srityje
  • Turinio strategija
  • Sveikatos profesionalų rinkodara
  • Ligoninės rinkodara
  • Produktų rinkodara
  • Normatyvinis rašymas
  • Žurnalo redagavimas
  • Medicinos redagavimas
  • Techninis rašymas
  • Sveikatos ir sveikatingumo reklamų rašymas

Galite sutelkti dėmesį į tam tikrą temą, pvz .:

  • Vartotojų sveikata
  • Tyrimai
  • Biotechnologijos
  • Pharma
  • Skaitmeninė sveikata

Taip pat galite apibrėžti savo sveikatos rašymo nišą, sutelkdami dėmesį į konkretų kliento tipą, pvz .:

  • Ne pelno ir labdaros organizacijos
  • Korporacijos
  • Gyvenimo būdo prekės ženklai
  • Sveikatos specialistai
  • Soloprenyrai

Svarbu tai, kad klientai turi žinoti, kaip tu apibrėžkite „sveikatos rašymą“ savo laisvai samdomam sveikatos ir medicinos rašymo verslui.

Tai reiškia, kad jūsų svetainėje, „LinkedIn“ profilyje ir rinkodaros medžiagoje reikia paaiškinti:

  1. kam dirbi,
  2. kurias rašymo paslaugas siūlote, ir
  3. kaip padėsite savo klientams pasiekti jų tikslus.

Kitaip tariant, reikia pasirinkti sveikatos rašymo nišą!

sveikatos rašymo niša

Ar jūsų sveikatos rašymo nišoje yra pakankamai paklausos?

Norėdami rasti savo sveikatos rašymo nišą, turite nustatyti savo įgūdžius ir pomėgius.

Taip pat turėsite įvertinti pramonės paklausą ir realistiškai įvertinti savo nišos potencialą.

Dėmesio srities radimas yra vienas dalykas – bet pelningos nišos radimas yra kažkas kitas.

Žinoma, nėra prasmės pasirinkti mėgstamos temos ar temos, jei toje srityje nėra darbo.

Taigi, kaip jūs vertinate paklausą savo nišoje ir rasite tvarią ilgalaikę rinką?

Norėdami rasti sveikatos rašymo nišą savo laisvai samdomam verslui, apsvarstykite šiuos klausimus:

  • Ar jūsų nišoje yra daug darbo?
  • Ar klientai už šį darbą mokės deramą kainą?

Gali būti žmonių, kurie nori jūsų paslaugų, bet ar jie gali mokėti jūsų tarifus? Jei ne, ta niša nebus pelninga.

Štai kaip išsiaiškinti, ar jūsų dėmesio sritis turi potencialo.

Apibrėžkite savo idealius klientus

Klausimas: kam norite dirbti?

Pagalvokite apie bendrus klientus (ligonines), taip pat apie konkrečius klientus (Karališkąją Šiaurės kranto ligoninę).

Jei stengiatės sudaryti tikslinių klientų sąrašą, apsvarstykite, ką jums reiškia svajonių klientas. Pavyzdžiui, jūsų klientas gali būti prekės ženklas ar įmonė, kuri:

  • Moka pramonės tarifus
  • Dalijasi savo vertybėmis, morale ir etika
  • Ar žavisi bendruomenės darbu
  • Kuria turinį, kurį mėgstate skaityti ir norite dirbti
  • Padeda žmonėms pagerinti savo sveikatą

Nurodydami savo idealius klientus, galite pastebėti bendras temas.

Jei jūsų sąraše yra daug pelno nesiekiančių subjektų, pelno nesiekiantys klientai gali būti jūsų niša.

Jei nurodėte gyvenimo būdo prekių ženklus, jūsų niša gali būti sveikatos ir sveikatingumo rašymas.

Tuo pat metu apsvarstykite savo prekės ženklus ir verslą nereikia nori taikytis.

Kaip laisvai dirbantis rašymo mokytojas, liepiu savo studentams sudaryti klientų, kurie netinka, sąrašą.

Šis žingsnis padeda efektyviau nukreipti savo idealius klientus.

Atminkite, kad sveikatos ir medicinos klientams, į kuriuos norite nukreipti, gali prireikti jūsų siūlomų turinio paslaugų.

Nustatykite rašymo paslaugas, kurių reikia jūsų idealiems klientams

Dabar, kai žinote, kas yra jūsų idealūs klientai, kitas žingsnis yra išsiaiškinti, kurių rašymo paslaugų jiems reikia.

Šiame etape jums gali tekti šiek tiek užmigdyti.

Nežinote, kaip išsiaiškinti, kokių rašymo paslaugų reikia jūsų idealiems klientams? Apsvarstykite šiuos klausimus:

  • Kokias į išorę nukreiptas medžiagas gamina klientas? Ar jie turi sveikatos tinklaraštį, straipsnius, informacinį biuletenį, žurnalą, socialinę žiniasklaidą, metines ataskaitas? Ar jie gamina rinkodaros medžiagą apie savo produktus? Ar reikia atnaujinti jų svetainės turinį?
  • Ar klientas skelbia darbus internete? Kokių rūšių darbus jie išvardija? Ar šių darbo užmokestis yra palyginamas?
  • Kas dar dirbo su klientu? Ar klientas samdo laisvai samdomus rašytojus, ar dirba su darbuotojais? Ar yra agentūrų, kurios dirbo su klientu?

Apsvarstykite, ar esate geriausias žmogus šiam darbui

Jūs sudarėte savo idealių klientų sąrašą ir apibrėžėte jiems reikalingas rašymo paslaugas. Dabar turite apsvarstyti, ar esate tinkamas asmuo teikti šias paslaugas.

Nors nustatėte poreikį, galbūt dar neturite įgūdžių.

Būk sąžiningas sau. Ar galite teikti kokybiškas paslaugas savo sveikatos rašymo nišoje? Arba reikia tobulėti ir, tarkim, išklausyti sveikatos tekstų rašymo kursus?

Ar jums reikia medicinos mokslo laipsnio?

Kai kurie klientai dirbs tik su sveikatos mokslų rašytojais, turinčiais gyvybės mokslų laipsnį.

Kiti klientai gali norėti samdyti rašytoją, turintį specifinę rašytojo kvalifikaciją.

Atminkite: jūsų kvalifikacija yra vienas iš pagrindinių jūsų pardavimo taškų.

Tuo pačiu metu jums taip pat reikia aukštos kokybės rašymo įgūdžių.

Ką daryti, jei neturite reikiamų įgūdžių? Apsvarstykite savo vidutinės trukmės ir ilgalaikius laisvai samdomo verslo tikslus. Nukreipkite savo idealius klientus po kelių mėnesių ar metų, kai turėsite laiko tobulėti.

Ir jei esate tikras, kad turite įgūdžių ir patirties teikti aukštos kokybės sveikatos rašymo paslaugas, atitinkančias jūsų idealius klientų poreikius?

Paskutinė dėlionės dalis yra užtikrinti, kad tie klientai jus rastų, kai ieško rašytojo.

Sukurkite savo rinkodaros planą

Iki šiol turėtumėte aiškiai suprasti savo sveikatos rašymo nišą.

Kitas žingsnis – tikslūs tiksliniai klientai.

Atminkite, kad jūs apskritai nereklamuojate kaip „sveikatos rašytojas“. Jūs aiškinate:

  1. su kuo dirbi,
  2. jūsų teikiamos paslaugos (jūsų idealiems klientams reikalingos paslaugos) ir
  3. kaip galite padėti savo klientams pasiekti jų tikslus.

Norėdami tai padaryti, jums reikia rinkodaros plano.

Tačiau nesijaudinkite dėl termino „rinkodaros planas“.

Rinkodaros planas yra paprastas strategijų terminas, kuris padės rasti idealiausius klientus.

Šios strategijos gali apimti:

  • Paieškos sistemos optimizavimas – dauguma klientų neieško „sveikatos rašytojo“; jie naudoja kitas pagrindines frazes, susijusias su jų unikaliais poreikiais
  • „LinkedIn“ rinkodara – pavadinime naudokite pagrindines frazes!
  • Tinklų kūrimas – ar esate medicinos rašymo asociacijų narys?
  • Persiuntimai – Ar pažįstate kitų sveikatos rašytojų, kurie gali užsiimti darbu, jei jie bus užimti?
  • Taikymas paslėptai darbo rinkai – perskaitykite, kaip šie patyrę laisvai samdomi vertėjai rado savo pirmuosius klientus
  • Šaltas skambinimas arba šaltas elektroninis paštas – galbūt norėsite išbandyti naujienlaiškių rinkodarą el. Paštu ar plėtoti juos
  • Subranga – subranga patyrusiems rašytojams yra puiki strategija pradedantiesiems.

Laisvai samdomiems rašytojams nišos pasirinkimas yra puikus būdas išsiskirti ir rasti svarbių klientų. Tačiau norint pasiekti sėkmės sveikatos priežiūros pramonėje, jums reikia sveikatos rašymo nišos – skirtumo taško. Taigi pagalvokite ne tik apie „sveikatos rašymą“ ir toli pasieksite.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Projektų rengimas: Veiksmai ir etapai siekiant sėkmingos projekto realizacijos

Projektų rengimas yra sudėtingas procesas, kuriame įgyvendinami ir valdomi tam tikri tikslai, siekiant sėkmingos projekto realizacijos. Tai apima daugybę veiksmų ir etapų, kuriuos reikia įveikti, kad būtų pasiekti norimi rezultatai. Šiame straipsnyje išnagrinėsime svarbiausius veiksmus ir etapus, kurie padės užtikrinti projektų sėkmę. 1. Projekto iniciavimas Pirmasis žingsnis kuriant projektą yra jo iniciavimas. Tai apima idėjos […]

Read More
Patarimai

Unlocking the Mysteries of Cord Cutting in Spirituality: Breaking Free from Negative Influences

In the realm of spirituality, there exists a concept that has gained increasing attention and relevance: cord cutting. Often associated with energy work and holistic healing practices, cord cutting is a profound technique aimed at releasing negative attachments and influences that may be hindering an individual’s spiritual growth and well-being. In essence, it is a […]

Read More
Patarimai

SPA Palangoje dviems: romantiška atostogų patirtis porai

Ar ieškote būdo šiek tiek pažadinti romantiškumą su savo partneriu? Ar norite pabėgti nuo kasdienio gyvenimo rato ir leisti laiką tik sau? Jei taip, tada SPA Palangoje gali būti būtent tai, ko jums reikia. Šis pajūrio kurortas Lietuvos širdyje siūlo ne tik puikią poilsio ir atsipalaidavimo atmosferą, bet ir unikalią galimybę sukurti neprilygstamą romantišką patirtį […]

Read More