Kaip rasti savo nišą tinklaraštyje
Sveiki atvykę į sudėtingiausią naujo tinklaraščio kūrimo dalį: kaip rasti savo nišą tinklaraštyje. Daugelis „Wannabe“ tinklaraštininkų delsia žengti savo pirmąjį žingsnį, nes stengiasi rasti tinklaraščio nišą.
Ir aš juos visiškai suprantu. Ypač jei esate naujokas pasaulyje „Kaip užsidirbti pinigų internete“. Tikriausiai galvoje sukasi daugybė idėjų ir internete yra daugybė informacijos, tačiau vis dar nežinote, apie ką rašyti tinklaraštį.
Visiškai normalu nesijausti tikru, kur ir kaip pradėti savo internetinę karjerą. A nedideli tyrimai gali parodyti viską, ką reikia žinoti, todėl be abejonės galite pradėti savo kelionę.
Jūsų pasirinkta niša paveiks visą jūsų tinklaraščių kūrimo karjerą. Apie tai rašysite ilgai (tikiuosi) ir tai gali turėti įtakos net kiek pinigų galite uždirbti internete.
Išvesime jus iš šios nepatogios padėties! Aš čia, norėdamas parodyti, kodėl tau reikia laikykitės konkrečios nišosir kaip sužinoti, kokia niša jums labiausiai tinka.
Ką Ar tinklaraštis Nniša?
Tinklaraščių rašymo srityje niša yra specifinė tema, pvz., „Makaronų receptai“ arba „Kačių dresūra“.
Kodėl man reikia pasirinkti konkrečią nišą?
Norėdami geriau suprasti, kaip rasti savo tinklaraščio nišą, pažiūrėkime į šį pavyzdį:
Norite supjaustyti didelį, sultingą arbūzą. Jūsų žinioje turite Šveicarijos armijos peilį ir ilgesnį, aštresnį peilį. Kurį pasirinktumėte supjaustyti šį mielą arbūzą? Spėju, kad pasirinktumėte aštresnį peilį.
Šveicarijos armijos peilis yra tarsi tinklaraštis, kuriame paprastai kalbama daugeliu temų. Šiame pavyzdyje aštresnis peilis reiškia tinklaraštį, kuriame pateikiama visa informacija apie konkrečią temą.
Niekas nesirenka Šveicarijos armijos peilio, kai turi daug geresnių įrankių. Tas pats pasakytina ir apie internetinį pasaulį.
Įsivaizduokite, kad kažkas ieško „Google“ apie šunų dresūrą. Ar jis nuspręs perskaityti bendrą tinklaraščio straipsnį, kuriame kalbama apie šunis? Arba jis nuspręs perskaityti įrašą iš tinklaraščio, kuriame daugiausia dėmesio skiriama tik šunų dresūros temoms? Taip, atsakymas yra antras.
Kiekvieno sėkmingo tinklaraščio raktas yra jo auditorija. Neįmanoma rasti didelės auditorijos, kuri domėtųsi viskuo, kas jums patinka.
Ar norite būti sėkmingas tinklaraštininkas / rinkodaros specialistas? Tada turėtumėte nukreipti į konkrečią auditoriją:
- Padėkite jiems išspręsti jų problemas.
- Pateikite jiems vertę.
- Išmokyk juos daryti.
- Parodykite jiems, kaip jie gali pagerinti savo gyvenimą.
Tokiu būdu garantuojama, kad jūsų tinklaraštis bus sėkmingas!
Kaip rasti savo dienoraščio nišą
Norėdami rasti sau tinkamiausią nišą, turėtumėte atsižvelgti į 3 svarbius kriterijus:
- Jūsų susidomėjimas niša.
- Kitų žmonių susidomėjimas niša.
- Jei niša iš tikrųjų yra pelninga.
1. Jūsų susidomėjimas niša
Kad viskas būtų aišku, jūs tikrai galite užsidirbti pinigų nišoje, dėl kurios jūs taip nesijaudinate. Bet tai greičiausiai bus nuobodus procesas.
Jei pasirinksite tinklaraštį apie tai, kas jums patinka, šis procesas bus daug malonesnis. Ir internete galite užsidirbti daugiau nei pragyventi, rašydami apie savo aistrą!
Atėjo laikas plauti keletą idėjų. Paimkite rašiklį, popieriaus lapą (arba tiesiog naudokitės kompiuteriu) ir užrašykite 3 skirtingus sąrašus:
- 1 sąrašas: visi mėgstami dalykai, tokie kaip mėgstama veikla ir pomėgiai.
- Nr. 2 sąrašas: dalykai, kuriuos mokate gerai arba turite daug žinių.
- 3 sąrašas: visi dalykai, apie kuriuos norite sužinoti. Užrašykite visas temas, kurios jums atrodo įdomios, bet dar neturėjote galimybės atrasti.
Tikiuosi, kad jau turite gerų idėjų. Bet gal jums kyla klausimas: „Kaip aš galiu rašyti internetinį dienoraštį apie tai, apie ką mažai ar visai nežinau?“
Na, jei stebime žmonių skaitymo įpročius internete, galime pastebėti, kad jie linkę sekti 2 skirtingų tipų tinklaraštininkus / influencerius:
- Ekspertas
- Naujosios kelionės pradedantysis (jei tik išvengsite šių tinklaraščių klaidų)
Jei esate temos ekspertas, galite pateikti naudingos ir tikslios informacijos. Jūsų skaitytojai pasitiki jumis lengviau, jei tik galite įrodyti savo kompetenciją. Taigi, jei turite gerų žinių apie temą ir nusprendėte apie ją rašyti tinklaraštį, eikite šiuo keliu.
Kita vertus, tai labai skatina pamatyti pradedančiojo sėkmę ir pasiekti savo tikslus. Žmonės supras, kad gali pasiekti ir šių tikslų. Viskas, ko jiems reikia, yra nedidelis jūsų nurodymas!
Pažvelkite į šį pavyzdį:
Jūs esate pradedantysis virėjas. Jūs bandote pagaminti keletą skanių receptų ir pasidalinti jais su savo auditorija savo tinklaraštyje. Tokiu atveju įrašysite virimo procesą; pateiksite keletą patarimų, išvardysite ingredientus ir pan.
Jei auditorija matys, kad jūsų galutinis rezultatas yra tikrai geras, jie pagalvos: „Jei pradedantysis gali pagaminti tokį gerą valgį, aš taip pat galiu jį pagaminti. Pabandykime “.
Tikiuosi, kad suprasite mano nuomonę. Nedvejodami rašykite dienoraštį apie tai, apie ką neturite žinių, tačiau esate pasirengęs to išmokti.
Tiesiog būk sąžiningas savo auditorijai. Jei teigiate, kad esate ekspertas, bet nesate, jie netrukus sužinos. Jūsų santykiai su jais yra viskas, todėl nesugadinkite jų pasitikėjimo jumis.
2. Kitų žmonių susidomėjimas niša
Prieš patvirtindami, ar yra pakankamai žmonių, besidominčių jūsų niša, atsakykime į 3 svarbius klausimus:
a. Kam ketini padėti? Pabandykite apibrėžti tikslinę grupę / idealų skaitytoją.
Pavyzdys: „Noriu padėti šunų savininkams“.
b. Kaip ketinate jiems padėti?
Pavyzdys: „Aš galiu jiems parodyti, kaip dresuoti savo šunį be dresuotojo“.
c. Kuo jūs išsiskiriate iš minios? Pagalvokite, kodėl žmonės turėtų pasirinkti sekti jus, panašius į tinklaraštininkus. (Tai vadinama unikaliu pardavimo tašku arba USP).
Pavyzdžiai: – Aš išmokiau šimtus šunų.
„Aš padariau nuostabų darbą su savo šunimis, kaip pirmą kartą šunų savininku.”
Dabar sužinokime, ar yra pakankamai žmonių, kurie ieško jūsų nišos internete. Atliksime nedidelį tyrimą darant prielaidą, kad galvojate rašyti dienoraštį apie „Šuns dresūrą“.
Geriausios vietos ieškoti, jei yra pakankamai žmonių, besidominčių jūsų tema, yra socialinė žiniasklaida ir „Google“:
Eikite į „Facebook“ ir paieškos juostoje įveskite savo temą (ar su ja susijusius terminus).
Atkreipkite dėmesį į vartotojų skaičių susijusiose grupėse ir puslapiuose, vaizdo įrašų peržiūrų skaičių ir kt.
Tą patį procesą galite pakartoti kiekvienoje jums patinkančioje socialinėje žiniasklaidoje.
„Google“ įrankiai
Kitas puikus įrankis ieškant raktinių žodžių ar surandant tinklaraščio nišas, kurios uždirba pinigus, yra „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė. Tai nemokamas įrankis, tačiau norint jį naudoti, reikia turėti „Google“ paskyrą.
Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite Įrankiai -> Raktinių žodžių planavimo priemonė tada įveskite raktinį žodį (mus domina tik pirmieji 3 stulpeliai). Galite įvesti savo nišos arba kai kurių straipsnių, apie kuriuos norite parašyti, raktinius žodžius.
Tokiu būdu galite pamatyti kiek žmonių aktyviai ieško jūsų temai „Google“. Be to, galite apriboti paiešką, atsižvelgdami į vietą ir kalbą.
Atkreipkite dėmesį, kad jei yra per didelė konkurencija, tai reiškia, kad jūs tikriausiai turite susiaurinkite savo nišą.
Pavyzdžiui, šunų dresūra yra populiari niša ir jums bus sunku užimti aukštesnę vietą „Google“. Tačiau terminas „vokiečių aviganių mokymas“ atrodo mažiau konkurencingas. Tuo pačiu metu daugelis vartotojų ieško termino paieškos sistemose, todėl jis yra tobula niša.
Nišos, kuriose kas mėnesį ieškoma daug, o konkurencija menka, yra tikimybė, kad turėtumėte ieškoti.
3. Ar niša iš tikrųjų yra pelninga?
Jei yra daug žmonių, besidominčių niša, tai reiškia, kad galite iš to užsidirbti pinigų. Nebijok konkurencijos! Jei nišą jau yra daug svetainių, tai iš tikrųjų reiškia, kad iš jų uždirbama.
Patikrinkite geriausias partnerių programas
Taip pat skaitykite: „Partnerių rinkodaros vadovas pradedantiesiems: 7 būtini žingsniai“
Ar ketinate užsidirbti pinigų iš savo tinklaraščio naudodamiesi filialų rinkodara (reklamuodami ar peržiūrėdami produktus)? Tada patikrinkite „Amazon Associates“. Tai turbūt geriausia fizinių produktų ir elektroninių knygų filialų programa.
Čia galite rasti daugybę įvairių produktų, kuriuos galite reklamuoti arba semtis idėjų apie geriausiai parduodamus produktus savo nišoje.
Be to, yra daugybė galimybių, jei norite užsidirbti iš savo tinklaraščio reklamuodami skaitmeninius produktus (kursai, programos, internetiniai seminarai, interneto priegloba ir kt.). Kai kurios didžiausios partnerių programos yra „Clickbank“, „ComissionJunction“ ir „ShareASale“.
Ar kelių nišų tinklaraštis gali būti sėkmingas?
Kadangi gaunu daug klausimų dėl daugialypių tinklaraščių, nusprendžiau atnaujinti įrašą ir parašyti keletą žodžių apie juos.
Taip, kelių nišų tinklaraštis gali būti sėkmingas ir generuoti pajamas, kaip ir bet kuris kitas tinklaraštis.
Tačiau norint sukurti konkurencingą kelių nišų svetainę, jums reikės daug išteklių (pvz., Samdyti rašytojus, vaizdų dizainerius), kad galėtumėte dažnai skelbti ir atnaujinti visas nišas. Tokiu būdu tai nėra rekomenduojantis pasirinkimas pradedantiesiems.
Kita vertus, jei jums patinka rašyti kasdien daugeliu skirtingų temų, tada eikite į tai! Vis dėlto turėsite daugiau dirbti, palyginti su konkretesne niša.
Kaip tai padaryti:
Apgaulė čia yra pažymėti jį (pvz., „Gyvenimo būdo tinklaraštis“). Jums vis tiek reikės tikslinės auditorijos: žmonių, kurie mėgsta / domisi skaitymu ir yra informuoti apie daugybę skirtingų dalykų.
Ar jums reikia šiek tiek daugiau įkvėpimo? Patikrinkite žemiau mano sukurto sąrašo apie 80 geriausių tinklaraščių nišų! (tvarka yra atsitiktinė).
Pelningiausias tinklaraščių nišos sąrašas 2020 m
Ar esate pasirengęs pradėti užsidirbti pinigų internete? Sužinokite, kaip pradėti savo verslą internete per mažiau nei 30 minučių neišleidžiant daugiau nei 35 USD interneto prieglobai!
Palauk, ar tikrai 35 $ nėra pigu? Taip, tai taip pigu, nes mes kartu su geriausiai pasirodžiusia kompanija pasinaudojame šiuo metu geriausiu interneto pasiūlymu!
Mielai atsakysiu į bet kurį jūsų klausimą ar komentarą! Galite juos paskelbti žemiau. Jei jums pasirodė šis įrašas naudingas, pasidalykite juo ir sekite mane socialiniuose tinkluose, kad galėtume palaikyti ryšį!
Sekite mane socialiniuose tinkluose, kad galėtume palaikyti ryšį: