Kaip rasti tai, kas daro jūsų prekės ženklą unikalų

Kaip rasti jūsų prekės ženklą unikalų + Kodėl rankų darbo ir pagaminta JAV nebėra pakankamai

Taigi jūs esate rankų darbo verslo savininkas.

Savo aistrą paversti verslu ir uždirbti pajamas iš pardavimo yra žavinga!

Bet ar jaučiatės įstrigo?

Jūs negaunate daug pardavimo ir labai sunku vieną kartą paversti klientus pakartotiniais pardavimais.

Bet kaip ir einant į kliniką gauti atsakymų, kas sukelia tą intensyvią migreną, taip gali būti daugybė priežasčių problemą, su kuria susiduriate savo versle.

Jūsų kainos gali būti neteisingos.

Jūsų nuotraukos gali būti blogos.

Jūsų produktų linija gali būti nesuderinta.

Kartais to tikrai reikia grįžk prie pagrindų.

Tačiau daugumą smulkaus verslo savininkų kamuoja problema neaišku, kuo tu esi unikalus.

Koks tavo unikalus pardavimo pasiūlymas (USP)?

Kuo žinoma jūsų parduotuvė?

Be aiškaus ir glausto USP, jūs kova sukurti pastovias pajamas.

Šiame straipsnyje aš jums parodysiu, kaip galite sužinoti savo USP ir pagaliau pradėti judėti teisinga kryptis!

Pasidalysiu pastebėjimu, kurio galbūt nenorite girdėti.

Uždenkite akis, jei turite silpną skrandį!

Deja, rankų darbas nebeskiria visų kitų, parduodančių internete.

2014 metais buvo pranešta, kad jų buvo 1,3 mln. „Etsy“ parduotuvių.

Daugumoje „Etsy“ parduotuvių, parduodančių rankų darbo gaminius, neįmanoma išsiskirti iš minios važiuojant ta pačia valtimi.

Rankų darbo gaminio pavertimas verslu anksčiau buvo nauja, nauja ir unikali idėja prieš 10 metų, kai mažai žmonių tai darė.

Dabar, tu tik dar viena maža žuvytė labai dideliame tvenkinyje. Adata šieno kupetoje.

Rankų darbo galima suvokti kaip naminį

Diskutavau su savo „Atlanta Dovanų šou“ pardavėju apie savo sutartį antrą kartą eksponuoti prekybos parodoje.

Aš buvau padaręs laidą prieš metus ir buvau priskirtas kategorijai „On Trends“ paskutiniame aukšte.

„On Trends“ kategorija buvo labai šauni ir aš didžiavausi būdama jos dalimi.

Tačiau dauguma mano kategorijos pardavėjų nebuvo rankų darbo ar pagaminti JAV.

Pablogino situaciją „Made In China“ kategorija šalia mūsų.

Aš beveik nepardaviau šios kategorijos, nes mano brangesni dalykai buvo rankų darbo ir pagaminti Amerikoje, todėl aš nustačiau būklė pardavėjui.

aš jiems sakiau Aš vėl eksponuočiau tik tuo atveju, jei galėčiau būti „Made In The USA“ kategorijoje, antrame aukšte, kur eismas buvo geresnis, o pirkėjai mažiau dvejojo ​​dėl aukštesnių kainų.

„Made In USA“ kategorija yra a prisiekė vienas, nes jiems to reikėjo patikrinti kad mano medžiagos buvo pagamintos JAV.

Mano vėrinių grandinėlės pagamintos Italijoje. Nors patys kerai yra lipdyti rankomis Mineapolyje, to nepakako ir žiuri negalėjo padaryti išimties.

Supratau.

Bet štai kicker. Tada jie padarė a pasiūlymas kad Turėčiau eksponuoti kategorijoje Rankų darbo.

Bet kad aš turėčiau perdirbti savo pakuotę, nes ji atrodė nepakankamai rankų darbo.

Vėliau numanė, kad mano kabinoje pateikiu savo papuošalus atrodė taip profesionaliai (su gamyklos tikslumu), kad neatrodė rankų darbo.

Kaip rasti jūsų prekės ženklą unikalų + Kodėl rankų darbo ir pagaminta JAV nebėra pakankamai

aš buvau iratuoti. Garuojantis iš mano ausų!

Nuo kada profesionalus išvaizda prilygo nebuvimui rankų darbo?

Nuo kada rankų darbo prilygo buvimui naminis?

Kai susiduriate su parodomis, užsiregistruojate susitarti dėl mišių.

Ir man pasirodė, kad tai yra suvokimas masių.

„Jūs gaminate rankų darbo gaminį? Kaip miela.”

Tarsi rankų darbas reiškia, kad nereikėtų rimtai žiūrėti.

Dalyvaujant parodose buvo neįkainojama rinkti parduotuvių pirkėjų atsiliepimus.

Kalbėjau su keliomis parduotuvėmis, kurios iš pirmo žvilgsnio pamilo mano produktą, bet užbėgau už mano aukštas kainas.

„Mes vertiname rankų darbo ir pagamintus JAV, tačiau tai priklauso nuo kainų.”

Parduotuvės vis dar siekia gauti pelno parduodamos produktus, kurie, jų manymu, kils.

Dienos pabaigoje lemiamas veiksnys yra kaina.

Nepakanka tik pagaminti Amerikoje.

Nepadarykite klaidos, kad padarysite tai vieninteliu USP, rinkdami žurnalą, parduotuvę ar internetinį klientą.

Iš kitos pusės yra labai specifinės aplinkybės, kai „Made in USA“ yra svarbi.

Pavyzdžiui, jei dalyvavote Martos Stewart „American Made“ konkurse.

Arba jei pretendavote dalyvauti parodoje ar galerijoje „Made in USA“.

Arba, jei žurnalo redaktorius ieškojo „Made in America“ produktų, kuriuos būtų galima pristatyti.

Bet likusį laiką pagaminta JAV yra savaime nenaudinga.

Šiuo metu jūs galite draskyti galvą.

Koks turėtų būti jūsų USP?

Puikus, bet paprastas išbandymas yra užpildyti šį teiginį:

Aš darau THE __________

Pavyzdžiui:

Aš darau pačius mieliausius kvapnius maisto papuošalus.

Tai, aišku, užtruks, kol ateisite pas jus. Taigi nemuškite savęs, jei jums tai dar nėra akivaizdu!

Kaip rasti jūsų prekės ženklą unikalų + Kodėl rankų darbo ir pagaminta JAV nebėra pakankamai

Nurodykite žmonėms priežastį (ar kelias) pirkti iš jūsų.

Neseniai klientas man pasakė, kad „Instagram“ supažindino su maisto papuošalų sąvoka.

Jis matė šaunias nuotraukas, ne paskelbiau aš.

Vėliau jis nuėjo į „Google“ ieškodamas parduotuvių, kuriose buvo prekiaujama maisto papuošalais, ir iškart surado mano parduotuvę.

Nors maisto papuošalus pirmiausia rado kitur, jis sakė, kad pirko iš manęs, nes mano produktai atrodė geriausiai, o klientų aptarnavimas buvo nuostabus.

Man labai svarbu sukurti maisto dizainą, kuris būtų žavingas ir įsivaizduojamas miniatiūrine forma.

Aš ne tik pasiimsiu spagečių ir mėsos kukulių lėkštę ir paversiu ją karoliais. Tai neatrodys gerai ir net nebus galima nustatyti tokiu mažu mastu.

Turėtumėte žinoti kiti prekės ženklai, kurie parduoda panašų dizainą kaip ir tu.

Ką jie daro teisingai?

Ir kaip tu gali būti geresnis (ar kitoks) iš jų?

Norint sužinoti savo USP, dažnai reikia laiko.

Praleisti laiką pabendrauti su būsimais klientais.

Ką jie vertina?

Kas juos džiugina?

Kas juos skandina?

Kas juos jaudina?

Kitas apgaulingai paprastas pratimas, kurį galite padaryti, yra sužinoti, koks vienas dalykas gali būti jūsų parduotuvė garsus dėl.

Garsūs aktoriai, muzikantai, šefai, politikai ir sportininkai yra žinomi dėl vieno konkretaus dalyko, kurį jie puikiai atlieka genialiu lygiu.

Žinoma, galite išgarsėti keliais skirtingais dalykais, bet mes visi pradedame tik nuo vieno.

Darykite vieną dalyką geriau nei visi kiti rinkoje.

Tada galite ištirti kitą dalyką.

Aš nesu vienintelis internete prekiaujantis kvapais kvepiančiais maisto papuošalais.

Aš vis dėlto esu viena iš garsiausių parduotuvių, kurioje žmonės eina, norėdami nusipirkti žavingų dovanų gėrybėms savo artimiesiems.

Kai pavyks išsiaiškinti šį vieną garsų dalyką, taip ir bus taip lengviau jums reklamuoti ir reklamuoti savo verslą.

Jūsų socialinės žiniasklaidos pastangos ir prekės ženklo balsas taps vis didesni nuoseklus.

Prisikabinęs prie žurnalų jūs gausite geresnių rezultatų.

Tai verta, todėl skirkite laiko apie tai pagalvoti.

Tegul troškinasi, bet neverskite to.

Tiesiog žinodamas ir galvodamas apie tai, jūs atsidursite geresnėje padėtyje, nei buvote prieš skaitant šį straipsnį!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Mokymai Statybininkams

Mokymai statybininkams: Svarbiausi aspektai Mokymai statybininkams – tai neatsiejama profesinio tobulėjimo dalis, padedanti ne tik įgyti naujų įgūdžių, bet ir stiprinti esamas kompetencijas. Atsiradus naujoms technologijoms bei statybų reglamentų pokyčiams, specialistai privalo nuolat atnaujinti savo žinias. Kodėl svarbūs mokymai statybininkams? Statybininkai dirba itin dinamiškoje ir atsakomybės reikalaujančioje srityje, kurioje saugumas, kokybė ir efektyvumas yra pagrindiniai […]

Read More
Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More
Patarimai

Sklypo Projektavimas: Ką Būtina Žinoti?

Projektuojant sklypą, labai svarbu atsižvelgti į daugybę aspektų – nuo sklypo ypatybių iki asmeninių poreikių. Tai gali būti sudėtingas ir ilgalaikis procesas, tačiau kruopštus planavimas užtikrina, kad sklypas taps patogia ir estetiška erdve. Žemiau apžvelgsime pagrindinius etapus ir veiksnius, kuriuos reikia įvertinti. Pagrindiniai Sklypo Projektavimo Etapai 1. Sklypo Analizė ir Įvertinimas Pirmasis žingsnis yra atlikti […]

Read More