
Autorius Cari Cole’as
Kalbant tikru balsu, dainininkai, aktoriai, linksmintojai, viešieji pranešėjai ir žmonės apskritai siekia viso savo gyvenimo, kad galėtų tai padaryti.
Jei kada nors lipote ant scenos ir abejojote, ką iš tikrųjų turite atsinešti, jei jaučiatės nesusipratęs ar panašus į tai, kad joje nėra nieko ypatingo – tikriausiai neradote visos savo asmeninio balso galios. Ir tam reikia laiko. Arba kaip tada, kai turite koncertą ir peršalote, ar jūsų balsas jums netinka?
Kaip dainininkas, atlikėjas ar kalbėtojas, tikriausiai norite paspartinti šį balso paieškos procesą (perkeltine ir fizine prasme), kad galėtumėte pradėti stovėti savo tikroje jėgoje jau dabar! Jums gali trūkti vienos ar kitos kategorijos.
a. Jei rašote savo dainų tekstus ir turite talentą dainuoti, lengva nepastebėti vokalo technikos praktikavimo, net jei nesate visiškai įsitikinę savo dainavimo jėga ir lankstumu – ir dėl to jūs išnaudojate savo tikrąjį potencialą.
b. Jei esate apmokytas vokalistas ir turite pagrįstą, sveiką techniką, tačiau esate įpratęs dainuoti iš anksto parašytą medžiagą, gali būti sunku rasti savo individualų garsą ir pranešimą bei atitrūkti nuo treniruotės.
c. Jums gali kilti problemų dėl to, kad patys esate galingi savo kambaryje, tačiau kiekvieną kartą užlipę į sceną ištirpkite nervų pluošte! Norint surasti ir atsistoti individualiu balsu, reikia šiek tiek tyrinėti, drausmės, savęs auginimo, kurie patenka į šias tris kategorijas.
Tau reikia:
1. Žinok savo instrumentą.
Tai reiškia žinoti savo balsą, savo kūną, savo emocijas ir tai, kaip jas panaudoti, kad tave kurstytų ir nesulaikytų! Pavyzdžiui, kai jums trūksta technikos, jūsų balsas negali peržengti atstumo – jis užgrius jus, kai jums to labiausiai reikia. Jei nežinote savo kūno, per daug nustumsite save arba nepaisysite preliminarių perdegimo ar išsekimo požymių. Jei nežinai savo emocijų, tai sulaikys tave kaip atlikėją.
2. Žinokite savo parašo garsą ir stilių.
Kitas jūsų „Lakmuso testas“ žingsnis yra neabejotinai tikras, kad turite sau ir savo projektui tinkamą įrašų gamintoją. Aš dažnai girdžiu šią istoriją. Menininkas dirba su vietos prodiuseriu ar draugo draugo siuntimu, užuot tyręs, kas yra geriausias jų projekto ir biudžeto prodiuseris. Todėl jie baigiasi vidutinišku projektu, kuriame dalyvauja viskas, ką geriausiai daro prodiuseris, o ne tai, ką jūs darote geriausiai. Atlikite tyrimus. Neskubėk. Nesitenkinkite mažiau. Nesinaudokite pigiausiu variantu. Padaryk tai teisingai. Ir tai savaime suprantama, kad NETURI savo paties įrašo – tiesa? Jums reikia objektyvių ausų, kad galėtumėte geriau nei geriausiai.
3. Pažink savo save.
Išsiskiria atlikėjas ar viešas kalbėtojas, kuris stovi savo tiesoje. Tu juos atsimeni. Tai kyla iš tos vidinės aistros ir atsidavimo atlikti visą darbą ir sielos paieškas. Nuo bandymo ir nesugebėjimo visko įgyvendinti – turėti ką atsinešti ant stalo. Tai kyla iš jūsų „kodėl“ – jūsų misijos pasaulyje. Kuris yra daug didesnis už plojimus ir garbinimą. Kokia jūsų priežastis groti muziką?
Dažniausiai jūsų „kodėl“ kils iš kažko, su kuo jums teko kovoti ir įveikti (arba vis dar kovojate!). Galbūt jūs pradėjote rašyti muziką, nes netilpote mokykloje. Galbūt taip radote paguodą ir dabar esate daug labiau pasitikinti savimi ir turite nuostabią draugų grupę.
Pasitikėjimas, atsirandantis dėl savęs pažinimo ir disciplinos, kad galėtum prisiimti atsakomybę už šiuos tris dalykus – nuo to, kad turi tvirtą balsą, kurio, kaip žinai, neišduos, ir unikalią žinią bei prekės ženklą, kuriuo gali remtis – leis tau atsistoti savo jėgomis ir kalbėk savo tikru balsu.
Kai tu žaidi dabar, ar tu žaidi dėl to prarasto mažo vaiko, kuris manė, kad jie visada bus atstumti? Ar atsiduotumėte visiems savo amato aspektams, jei tai reikštų, kad galėtumėte įkvėpti vaikus rasti savo kelią ir neprivalyti išgyventi skausmo, kurį padarėte jūs?
Kurkite muziką apie kažką didesnio už save, ir tai suteiks motyvacijos toliau glėbtis, kai to tiesiog nesinori.
Ar radote savo „kodėl?“ Praneškite man žemiau esančiuose komentaruose!