Sekundę apsimeskite, kad jums priklauso limonado stendas. Jūs radote geriausią vietą savo limonado stendui pastatyti ir pradėsite siūlyti savo limonadą.
Kiekvieną dieną jūs stovite lauke, pranešdami visiems apie jūsų limonadą. Deja, jūs gaunate minimalų pardavimą. Tai neturi prasmės.
Jūs sukūrėte puikų gėrimą, ir visi turėtų stovėti eilėje, norėdami jį nusipirkti.
Nusprendėte paklausti kai kurių žmonių, kodėl jie net nesvarsto jūsų limonado, ir sužinosite, kad pastatėte savo limonado stendą mieste, kuriame visi mėgsta apelsinų sultis. Jūsų puiki vieta nebėra tokia tobula.
Šis scenarijus jums gali pasirodyti beprotiškas, nes, žinoma, nestatytumėte limonado stendo mieste, kuris mėgsta apelsinų sultis ir nekenčia limonado. Rasite miestą, kuris mėgsta limonadą.
Tačiau tai daro daugelis žmonių su savo tinklaraščiais.
Jie sukuria savo tinklaraštį ir paskui savo tinklaraščio turinį reklamuoja žmonėms, kuriems tai nerūpi.
Tuomet atsitinka taip, kad atsitiktinių žmonių, kurie ateina į jūsų tinklaraštį ir išeina gana greitai, nes jiems nerūpi jūsų turinys.
Jūsų auditorija yra tik bendra auditorija. Jums reikia rasti tikslinę auditoriją.
1. Kodėl svarbu rasti tikslinę auditoriją
Jei kam nors rūpi tik rasti mažai angliavandenių turinčios dietos receptus, jūsų pranešimas apie tai, kaip sulaukti daugiau sekėjų „Twitter“, negaus jų atgarsio.
Jūs eikvojate laiką siųsdami pranešimus žmonėms, kuriems tai neįdomu.
Kai rasite tikslinę auditoriją, tai reiškia, kad jūsų pranešimai nėra švaistomi veltui.
Tai reiškia, kad turite didesnes galimybes priversti žmones prisiregistruoti prie jūsų adresų sąrašo.
Rekomenduojamas straipsnis: Kaip aš suradau savo el. Pašto sąrašą daugiau nei 15 000 abonentų
Tai reiškia, kad turite didesnes galimybes priversti žmones pirkti jūsų produktus ir paslaugas.
Taigi, kaip rasti tikslinę auditoriją?
Pakalbėkime apie tai.
Rekomenduojamas straipsnis: Ar turėtumėte pasirinkti savo dienoraščio nišą?
2. Kaip rasti savo tinklaraščio tikslinę auditoriją
Norint surasti tikslinę auditoriją reikės šiek tiek padirbėti, tačiau kiekvienam tinklaraščių kūrimo aspektui reikia šiek tiek padirbėti. Pasiruošę pradėti?
Apie kitus dienoraščius
Spėk? Kiti tinklaraštininkai jau padarė jums sunkų darbą. Tikimybė, kad jūs nesate pirmasis tinklaraštis savo nišoje, tai kodėl bandykite rasti visiškai naują auditoriją, kai ji jau yra kitų tinklaraščių komentaruose?
Kiti tinklaraštininkai jau padarė jums sunkų darbą. Tikimybė, kad jūs nesate pirmasis tinklaraštis savo nišoje, tai kodėl bandykite rasti visiškai naują auditoriją, kai ji jau yra kitų tinklaraščių komentaruose?
Tinklaraščio komentarų skiltis dažnai nepaisoma, tačiau tai gali būti puikus būdas prisistatyti savo auditorijai.
Laimikis yra tas, kad jūs turite išsiskirti, bet, laimei, tai nėra per sunku komentaruose, nes dauguma komentarų yra labai bendri.
Kai galite palikti komentarą, atkreipiantį ne tik tinklaraščio savininko, bet ir tinklaraščio skaitytojų dėmesį, tada jūs kažkuo užsiimate.
Kai galite tai daryti nuosekliai tame pačiame tinklaraštyje, tada pradėsite rinkti sekėjus.
Taigi eikite ir raskite gerų tinklaraščio įrašų, kurie, jūsų manymu, pritraukia pakankamai srauto ir palieka puikų komentarą.
Rekomenduojamas straipsnis: Nemokamas įrankis, kurį turėtų naudoti kiekvienas tinklaraštininkas
Socialiniuose tinkluose
Socialiniuose tinkluose turėtumėte šiek tiek laiko praleisti ieškodami, kas seka jūsų nišos įtakotojus. Šie žmonės greičiausiai bus jūsų tikslinė auditorija. Jei radote aktyvių žmonių socialinės žiniasklaidos platformoje, sekite juos ir įsitraukite, kai pamatysite tinkamą galimybę.
Daugelis žmonių neteisingai daro socialinėje žiniasklaidoje tai, kad pamiršta socialinę dalį. Vietoj to, jie tai traktuoja tik kaip vietą savo turiniui reklamuoti.
Nustebtumėte dėl rezultatų, kuriuos galite gauti tiesiog kiekvieną dieną praleisdami šiek tiek laiko bendraudami su kitais.
Rekomenduojamas straipsnis: Tinkamos socialinės žiniasklaidos platformos pasirinkimo vadovas jūsų nišai
„Facebook“ grupės
Tai gali atrodyti kaip socialinė žiniasklaida, tačiau grupėms skyriau savo skyrių, nes „Facebook“ galite rasti konkrečių grupių, kurios tenkina jūsų nišą.
Taip pat yra tinklaraščių tinklaraščių „Facebook“ grupės, kuriose paprastai diena skirta pasidalinti naujausiu tinklaraščio įrašu. Nors šiose grupėse paprastai yra daug žmonių, visada galima pritraukti porą žmonių iš savo tikslinės auditorijos.
Kiekvienas truputis yra svarbus.
Gali atrodyti kvaila leisti laiką bandant suburti auditoriją po vieną, tačiau, kaip ir bet kuriame kitame versle, žodis iš lūpų į lūpas gali būti gana galingas.
Rekomenduojamas straipsnis: 73 „Facebook“ grupės tinklaraštininkams ir verslo savininkams
3. Raskite, kur jūsų auditorija praleidžia laiką
Priklausomai nuo jūsų nišos, gali būti internetiniai forumai ir bendruomenės, susijusios su tomis temomis, apie kurias rašote.
Vėlgi, visa tai susiję su panardinimu tarp vietinių gyventojų.
Labai lengva įsitraukti į kitus tinklaraštininkus sakant, kad jie gauna 10 000 naujų stebėtojų ar el. Pašto abonentų per mėnesį, tačiau tiesa yra ta, kad dauguma tinklaraštininkų turi įdėti daug darbo, kad gautų porą naujų žmonių per dieną.
Ir tai gerai, nes kiekviena įdėta darbo diena ilgainiui lems eksponentinį augimą.
Rekomenduojamas šaltinis: „MiloTree“ yra išmanusis iššokantis langas, kuris padės padidinti stebėtojų skaičių „Instagram“, „Facebook“ ar „Pinterest“. Išbandykite nerizikingą 30 dienų bandymą.
4. Neieškok aklai
Nėra jokios priežasties manyti, kad norint rasti tikslinę auditoriją reikia aklai išmesti savo tinklą į vandenyną ir tikėtis, kad ką nors pagausite.
Jūsų auditorija jau yra prisijungę, todėl jums tereikia rasti vietas, kuriose jie praleidžia laiką, ir tada išsiskirti.
Kartais tai yra taip paprasta, kaip bendrauti su jais.
Kiek kartų galite bendrauti vienas su vienu tinklaraštininku, kuris jums patinka?
Tai gana reta, todėl, skirdami tam laiko, galite nepaprastai išsiskirti.
Rekomenduojamas straipsnis: 5 geriausi atsakymai į pradedančiųjų tinklaraštininkų klausimus
Užuot galvoję, kad vien jūsų turinys stebuklingai pritraukia jūsų tikslinę auditoriją, turite aktyviai ten išeiti ir pritraukti savo auditoriją.
Iš pradžių tai atrodys didelis darbas, tačiau, didėjant auditorijai, pastebėsite, kad galite skirti mažiau laiko auditorijos kūrimui ir daugiau laiko tam, kad suteiktumėte jiems nuostabią vertę.
Rekomenduojamas šaltinis: „Tailwind Tribes“, sukurta „Tailwind“, yra puikus būdas pritraukti turinį naujoms auditorijoms ir padėti plėsti savo tinklaraštį.
Daugiau įrašų, kurie jums gali patikti: