Tiesą sakant, visos dažniausios startuolių žlugimo priežastys gali būti tiesiogiai siejamos su šiuo vienu veiksniu. Taigi, savo ruožtu, yra prasminga tik tai, kad jei tai padarysite teisingai ir gerai tai atlikdami, labai sumažinsite savo riziką ir dramatiškai padidinsite savo sėkmės tikimybę ir galimą sėkmės lygį.
Pasak „CB Insights“, svarbiausios startuolių žlugimo priežastys yra šios:
- Jų rinkai nereikia rinkos
- Pritrūksta grynųjų
- Neturi tinkamos komandos
- Kainodara
- Prasti produktai
- Verslo modeliai
- Bloga rinkodara
- Klientų ignoravimas
- Blogas gaminio laikas
- Dėmesio stoka
Renkant lėšas būtina apibūdinti tikslinę auditoriją. Atminkite, kad renkant lėšas pasakojimas yra viskas. Atsižvelgdami į tai, kaip laimėti aukščio denį, kuris jums padės čia, pažiūrėkite į Silicio slėnio legendos Peterio Thielo (žiūrėkite čia) sukurtą šabloną, kurį neseniai padengiau. Thielas buvo pirmasis „Facebook“ angelų investuotojas, turėjęs 500 tūkst. USD čekį, kuris grynaisiais tapo daugiau nei 1 mlrd.
Nepamirškite atrakinti aukščio denio šablono, kurį viso pasaulio įkūrėjai naudoja siekdami surinkti milijonus žemiau.
Problemos žinojimas
Remiantis tais pačiais „CB Insights“ duomenimis, 42% startuolių žlunga dėl to, kad neturi savo sukurto produkto auditorijos.
Problemos žinojimas yra svarbiausias sėkmės ar nesėkmės veiksnys ir dažnai jūsų startuolio finansavimas.
Jūs negalite žinoti savo problemos, nebent žinote, kaip rasti tikslinę auditoriją. Iš tikrųjų negalite suprasti problemos, nebent tikrai nežinote savo tikslinės auditorijos.
„Market Market Fit“ įvaldymas
Kuriant startuolį svarbiausia žinoti pagrindinę problemą, kuria kenčia jūsų tikslinė auditorija. Nors gilindamiesi į tai, jūs taip pat sužinosite, kaip geriausiai kurti ir kurti viską savo tikslinei auditorijai.
Tai apima siuvimą:
- Produkto dizainas
- Pristatymas
- Apsipirkimo patirtis
- Klientų aptarnavimas ir garantinis aptarnavimas
- Kainodara
- Prekės ženklas
- Ką atvesite į savo komandą, kad visa tai įvyktų teisingai
Nereikia nieko atspėti iš šių dalykų. Jūs neturėtumėte būti. Tai tik lošimas. Yra daugiau linksmų ir mažiau rizikingų lošimo būdų, jei tai norite padaryti.
Nors jei žinote, kaip surasti tikslinę auditoriją taip, kaip turėtumėte, ir tikrai jų klausytis, jie jums tiksliai pasakys, ką turite padaryti.
Kai prikišate nagus prie šio produkto rinkos, dauguma kitų dalykų gali pasirūpinti savimi. Tokie kaip finansavimas, pajamos, pinigų srautai ir pelnas.
Tai taip pat yra pagrindas, kad būtų galima greitai ir greitai keisti mastelį.
Rinkodara
Rinkodara padarys ar sugadins jūsų įmonę. Kol nerandate tikslinės auditorijos, paprasčiausiai negalite efektyviai ir efektyviai prekiauti.
Jūs turite žinoti, kam reklamuojate. Be to jūs tiesiog šaudote aklai, kaip vaikas, užrištomis akimis, bandantis pataikyti į pinatą gimtadienio šventėje. Tai nėra taip juokinga, kai tavo gyvenimo darbai, santaupos ir reputacija yra svarbiausi.
Rasti ir žinoti tikslinę rinką reiškia žinoti, kokią rinkodarą turėtumėte daryti, kaip ją pasiekti ir puoselėti kliento kelionėje, ir optimizuoti ją maksimaliam našumui ir IG.
Galiausiai laimi jūsų žaidime esanti įmonė, kuri geriausiai reklamuoja rinkodarą ir parduoda pelningiausiai ir efektyviausiai.
Geriau vykdoma rinkodara taip pat tiesiogiai veikia jūsų padalinio ekonomiką. Tai diktuoja jūsų pelno maržas, finansinę pagalvę ir tvarumą.
Gebėjimas atskirti
Tik tada, kai sugebėsite atskirti savo verslą ir tikrai turėsite ką nors išskirtinio, kuo puikiausiai užsiimsite, galėsite dideliais mastais pasilikti ir pasisemti rėmėjų, kurie jums padės.
Tikslinės auditorijos žinojimas padės rasti vietą, kur reikia atskirti, norint laimėti jų verslą. Sužinosite, ko jiems reikia, kodėl jie apgaubia jūsų konkurentus ir kaip atskirti, kur jiems tai iš tikrųjų svarbu.
Tai bent jau padės susikaupti ten, kur reikia pradėti ir išsiskirti. Grįžtant prie „Amazon“ ir „Tesla“ pavyzdžių, vargu ar jie egzistuotų šiandien, jei jie pradėtų bandyti pasiekti visą mažmeninės prekybos ar automobilių rinką.
Jie niekada nebūtų kažkuo išgarsėję ar turėję pakankamai unikalumo, kad paskatintų žmones pasikeisti. Jums reikia šio aštraus lazerio židinio iš pradžių. Vėliau galite išplėsti begalybę.
Užtikrinti, kad rinka yra pakankamai didelė
Kai žinosite, kaip rasti tikslinę auditoriją, tai leis jums užtikrinti, kad rinka yra pakankamai didelė. Pakankamai didelis, kad taptum tikru verslu. Pakankamai didelis jūsų tikslams pasiekti. Pakankamai didelis norint pritraukti investuotojus, jei jų norite.
Be visų aukščiau paminėtų, padidinsite savo finansavimo galimybes, jei turite gerai ištirtą, apibrėžtą ir įsitraukusią tikslinę auditoriją ir sukaupėte duomenis.
Ką norite žinoti apie tikslinę auditoriją
Pirmiausia norite sužinoti, kiek klientų yra jūsų tikslinėje auditorijoje. Kiek tai reiškia vertės. Be to, kaip šie skaičiai populiarėja ir kaip greitai. Tai yra nutolinta, bendra versija.
Tada norite priartinti ir giliai su jais susipažinti. Galbūt net geriau, nei jie patys žino. Čia sukursite klientų avatarus ir idealius profilius.
Ši tema yra visai kitas straipsnis. Trumpai tariant, jūs norite sužinoti ir dokumentuoti viską, ką galite apie savo tikslinę auditoriją. Viskas, atsižvelgiant į jų kasdienį ekrano laiką, mėgstamas spalvas, tai, kas juos palaiko naktį ir apie ką jie slapta tikisi ir svajoja.
Kaip rasti tikslinę auditoriją
Taigi, kaip elgtis ieškant ir sužinojus apie tikslinę auditoriją?
Rinkos tyrimų ataskaitos
Apytikslė pradžia yra pradėti tikrinti esamus rinkos tyrimus, trečiųjų šalių ataskaitas ir internetinius duomenis. Tai gali suteikti jums kelias tyrinėti ir patikrinti. Tiesiog įsitikinkite, kad tai patvirtinote patys.
Nauji užsakomosios rinkos tyrimai
Nesvarbu, ar tai yra „pasidaryk pats“, ar pasamdyti trumpalaikę pagal poreikį pagalbą, ar pasitelkti savo komandą, atlikite savo tyrimus. Ką galite sužinoti iš paieškos sistemų analizės, socialinės žiniasklaidos duomenų ir savo tinklo?
Yra įvairių būdų atlikti naujus rinkos tyrimus tiesiogiai su jūsų numanoma auditorija internete. Kaip ir siųsti apklausas bei apklausas per „LinkedIn“, kitus socialinius tinklus ir el. Paštu.
Jei galite, asmeniniai susitikimai, tinklų renginiai ir panašios vietos gali suteikti jums galimybę įsigilinti į šią gyvą vietą profesionalioje ar atsitiktinėje aplinkoje.
Išstudijavę tikslinę rinką, jūs taip pat turite išmokti parodyti tikslinius klientus aikštelėje, kai pradėsite ieškoti finansavimo.
Išeik ir pasikalbėk su savo tiksline auditorija
Tikriausiai geriausias būdas yra išlipti ten, pasibelsti į duris ir kalbėtis tiesiogiai su tais, kurie, jūsų manymu, yra jūsų tikslinės auditorijos baseinas.
Klauskite, klausykite jų, patikrinkite problemą, išsamiai apibrėžkite ją ir sužinokite, ko jie jau ieško ir moka pagal atitinkamus sprendimus.
Rinkodaros ir pardavimo testai
Pradėkite jį reklamuoti. Išskaidyti testai ir našumas padės jums tobulėti, išsiaiškinti, kaip rasti tikslinę auditoriją ir suprasti, kas su jais paspaudžia.
Labiausiai pasakojama apie pardavimo testų vykdymą. Patinka, taip ir linkčiojimas ar šypsena tikrai nieko nesiskaito. Ne tik tada, kai rengiate populiarumo konkursą.
Jei ši įmonė bus verslas, tai svarbu yra realūs pardavimai ir realūs doleriai. Tai geriausias išbandymas, kaip būti teisingame kelyje ir prikaustyti tikslinę auditoriją.
Pradėkite tikrinti nukreipimo puslapius ir skelbimus. Testas su demonstracijomis ir aikštelėmis. Dar svarbiau, nei gaunamos dolerio sumos yra tai, kad jūs realiai parduodate. Tai pakankamai atspindi jūsų tikslinę auditoriją, kad jie stengsis pirkti.
Įrodykite tai, o surinkti finansavimą, pritraukti geresnių talentų ir užsitikrinti partnerystę bus daug lengviau.
Santrauka
Bet kuriam verslininkui tai, kaip rasti tikslinę auditoriją, yra vienas svarbiausių dalykų, kurį galite padaryti vertindami naują startuolio galimybę. Tai yra pats jūsų įmonės pagrindas ir DNR. Visa kita tuo remiasi ir, remdamasi tuo, didins mastą arba žlugs.
Supratus tikslinę auditoriją, visa kita bus lengviau. Tai labai sumažins būsimą nuotykį jums ir kitiems, kuriuos tikitės atnešti šioje kelionėje.
Sužinokite, ko turėtumėte siekti, kad išeitumėte iš šio proceso ir kaip pradėti ieškoti tikslinės auditorijos. Tikėtina, kad tai bus žaidimų keitimas viskam, ką bandėte padaryti iki šio taško. Daugiau laiko praleidžiate iš anksto, tuo greičiau ir efektyviau galite išplėsti ir pasiekti savo didžiausius tikslus bei viziją, kurios pradėsite įgyvendinti.
Jums taip pat gali būti įdomu mūsų nemokama verslo šablonų biblioteka. Čia rasite kiekvieną šabloną, kurio jums prireiks kuriant ir plečiant savo verslą visiškai nemokamai. Žiūrėkite čia.
Aš išsamiai aptariu šią temą toliau pateiktame vaizdo įraše, pavadintame „Kaip rasti tikslinę auditoriją“
* * *
PILNAS ŠIO VIDEO Perkėlimas:
Sveiki visi. Tai Alejandro Cremadesas, ir šiandien mes kalbėsime apie tai, kaip rasti tikslinę auditoriją. Prieš pradėdami įsitikinkite, kad paspaudėte mygtuką „Prenumeruoti“ ir tokiu būdu niekada nepraleisite vaizdo įrašų, kuriuos leidžiame kiekvieną savaitę.
Rasti savo klientus, išlaikyti juos, būti šalia, padaryti juos lojaliais yra viskas. Šiandieniniame vaizdo įraše mes jums tai išskaidysime ir žingsnis po žingsnio apžiūrėsime. Taigi be ilgesnio svarstymo leiskimės į tai.
Norite pradėti nuo supratimo: kur yra jūsų tikslinė auditorija? Jūs pradedate nuo didelės savo verslo vizijos. Jūs turite didelę viziją. Jūs žinote, kaip pradėsite, pavyzdžiui, su parduotuve ir paskui ją statydami į tai, kas taps prekybos centru. Bet pirmiausia turite suprasti, koks bus tas prekybos centras, kaip jis atrodys, o tada kaip pakeisti procesą ten, kur esate šiandien? Labiausiai tikėtina, kad klientai, po kurių einate šiandien, bėgant laikui pasikeis, kol būsite prekybos centre. Prekybos centre bus įvairių tipų klientai ir įvairios asmenybės.
Pagalvokite: kai „Tesla“ 2008 m. Išleido pirmąjį modelį, jie buvo brangesni; jie neturėjo įkrovimo stotelių, kurios dabar yra visur. Dabar jie labiau prieinami; dabar yra daugiau žmonių, kurie iš tikrųjų gali įsigyti „Tesla“. Jie turi skirtingus būdus įsigyti „Tesla“, finansavimo būdus – „Tesla“. Niekas iš jų nebuvo prieinamas dar 2008 m. Taigi, akivaizdu, kad tikslinė auditorija ir ta asmenybė bėgant laikui pasikeitė.
Tas pats, pavyzdžiui, su „Amazon“ – kai „Amazon“ pradėjo veikti, jie pardavinėjo knygas, tačiau žinojo, kad nori būti viskas parduotuvė. Dabar „Amazon“ galite nusipirkti viską, ko norite. Bet vėlgi, „Amazon“ viskas pasikeitė, o tas profilis ir auditorija taip pat pasikeitė laikui bėgant. Taigi norite būti labai aiškus, kas greičiausiai šiandien pirks jūsų daiktus ir domėsis jūsų daiktais, tada turėsite idėją, kaip tai laikui bėgant keisis ir keisis, kai subręs jūsų įmonė.
Kodėl tikslinė auditorija tokia svarbi? Tikslinė auditorija yra viskas. Tikrai suprasdami, po ko einate, ir turėdami duomenų, patvirtinančių, po ko eisite, galėsite suprasti, kaip galite kurti prasmingą verslą.
Yra puiki ataskaita, kurią išleido „CB Insights“, kuri yra tyrimų bendrovė, nurodydama kelis veiksnius, sukėlusius verslo nesėkmę, ir kokie kai kurie iš šių ingredientų buvo kartojami per laiką, kai startuoliai žlugo. . Remiantis duomenimis ir tyrimais, kai kurie iš šių veiksnių buvo šie:
- Jų rinkai nereikia rinkos
- Pritrūksta grynųjų
- Neturi tinkamos komandos
- Kainodara
- Prasti produktai
- Verslo modeliai
- Bloga rinkodara
- Klientų ignoravimas
- Blogas gaminio laikas
- Dėmesio stoka
Kaip matote, tikslinės auditorijos neturėjimas bus neįtikėtinas sukėlėjas. Žinodami, po ko jūs einate, jūs galiausiai rizikuosite, kad egzekucija bus jūsų laukiama ateinančius 18–24 mėnesius, ką jūs norite padaryti čia.
Remiantis tais pačiais „CB Insights“ tyrimais, daugiau nei 42% įmonių, kurios žlugo, padarė tai, nes jos atvedė produktą į rinką ten, kur nereikėjo. Štai kodėl labiau už viską norite sužinoti, kokia yra ta problema, kurią …