
Šiandien mes parodysime, kaip galite ieškoti ir filtruoti „LearnDash“ vartotojus pagal jų viktorinos našumą. Mes patikrinsime kelis jūsų studentų, kursų, grupių ir produktų naudojimo atvejus. Nors yra daug informacijos, kurią galite gauti, daugiausia dėmesio skirsime „LearnDash“ viktorinos užpildytai ir perduotai metrikai, naudodami skirtingus filtrus, kad pamatytume visas jo galimybes.
„LearnDash“ yra puiki priemonė. Tai leidžia jums sukurti klasės aplinką ir lengvai valdyti savo mokinius. Vienas didžiausių internetinių kursų privalumų yra tas, kad galite atidžiai stebėti savo studentų pažangą. Dėl savo skaitmeninio pobūdžio galite lengvai saugoti duomenis apie pamokas, bandytas viktorinas ir mokinių sąveiką su kitais mokiniais.
Naudodamiesi „User Insights“ galite filtruoti, tvarkyti ir eksportuoti šiuos duomenis, kurie gali padėti lengvai pamatyti visos šios informacijos apžvalgą. Šiame straipsnyje mes pamatysime, kaip galite naudoti šiuos du papildinius kartu, o pagrindinės temos, apie kurias kalbėsime, yra šios:
- „LearnDash“ modulis
- „LearnDash“ viktorinos bandymai ir „Quiz Passes“ stulpeliai ir filtrai
- Informacijos apie viktoriną paieška
- Duomenų filtravimas pagal kursus
- Informacijos apie konkrečias vartotojų grupes atradimas
- Našumo metrikos derinimas su palaikymo produktais
- Vartotojo profilio apžvalga
Pradėkime!
„LearnDash“ modulis
Įdiegę ir suaktyvinę „User Insights“ ir „LearnDash“, iškart nematysite visų „LearnDash“ filtrų ir stulpelių. Taip yra todėl, kad „User Insights“ niekaip negali atspėti, kad turite tam tikrų pasirinktų duomenų, kuriais norite manipuliuoti. Norėdami tai padaryti, turite suaktyvinti modulį (jei yra) arba susieti savo pasirinktus laukus.
Kadangi turime „LearnDash“ modulį, eikime šiuo keliu. Kai suaktyvinsite modulį, „User Insights“ supras ir suformatuos jūsų pasirinktus laukus. Todėl tokie laukai kaip datos ar nuoseklūs duomenys bus rodomi žmonėms suprantamu formatu. Modulį galite suaktyvinti skiltyje Vartotojų įžvalgos> Modulio parinktys:
„LearnDash“ viktorinos bandymai ir „Quiz Passes“ stulpeliai ir filtrai
Suaktyvinę tą modulį turėsite prieigą prie visų „LearnDash“ tinkintų laukų, stulpelių ir filtrų. Pavyzdžiui, galite pamatyti greitą visų bandymų ir „LearnDash“ viktorinos, atliktos jūsų vartotojams, apžvalgą. Norėdami tai padaryti, galite spustelėti piktogramą „akis“ ir suaktyvinti šiuos stulpelius:
Tai taip pat leidžia jums užsisakyti vartotojus pagal visas „LearnDash“ viktorinas, atliktas (bandytas) spustelėjus stulpelio pavadinimą.
Ši informacija yra gera apžvalga, bet taip pat gali būti naudojama atliekant tolesnes manipuliacijas. Kadangi visi matomi stulpeliai taip pat yra eksportuojami, galite spustelėti eksportavimo piktogramą, kad šie duomenys būtų rodomi visiems vartotojams:
Taigi, norėdami rasti metriką, galite naudoti skaičiuoklės programinę įrangą, pvz., „Google“ dokumentus ar „Excel“. Pavyzdžiui, galite rasti išlaikymo koeficientą, nesėkmės koeficientą ir daug daugiau. Mes turime dar vieną straipsnį apie tai, kaip sukurti išplėstines „LearnDash“ ir „bbPress“ vartotojų veiklos ataskaitas, kurios gali suteikti jums idėjų.
„LearnDash“ viktorinos užpildytos informacijos radimas
Puikiai tikrina bendrus bandymus ir bandymus atlikti viktoriną, bet galbūt jūs ieškote filtruoti savo vartotojus pagal šiuos duomenis. Tokiu atveju galite naudoti „LearnDash“ pasirinktinius filtrus, kad gautumėte informaciją.
Čia yra visi galimi filtrai:
- Užbaigtos pamokos (skaičius)
- Užbaigtos temos (skaičius)
- Baigti kursai (skaičius)
- Viktorinos bandymai (skaičius)
- Viktorinos leidimai (skaičius)
- Paskutinė veikla (data arba dienų skaičius prieš)
- Baigė kursą (kurso pavadinimas)
- Nebaigė kurso (kurso pavadinimas)
- Išlaikė viktoriną (viktorinos pavadinimas)
- Neišlaikė viktorinos (viktorinos pavadinimas)
- Grupės pavadinimas)
Tuomet tarkime, kad norite sužinoti, kurie vartotojai išlaikė viktoriną „CSS viktorina“. Galite filtruoti visus šiuos vartotojus, kurie išlaikė šią viktoriną, pritaikydami šį filtrą:
Puiku, kai norite sužinoti, kuriems vartotojams pavyko, kad galėtumėte susisiekti su jais. Bet ką daryti, jei norite sužinoti, kuriems vartotojams nepavyko?
Na, tam mums reikės naudoti tam tikrus kursus turinčius duomenis.
Duomenų filtravimas pagal kursus
Jei paprasčiausiai naudosite filtrą „neišlaikė viktorinos“, negalėsite gauti norimų rezultatų. Taip yra todėl, kad šis filtras grąžins visus vartotojus, kurie neišlaikė šios viktorinos, įskaitant tuos, kurie net nėra tame kurse. Juk jie tikrai neišlaikė tos viktorinos.
Dabar turite naudoti filtrą „neišlaikė viktorinos“ kartu su kitu filtru. Galite naudoti filtrą „Įstojo į kursą“, kad būtų rodomi tik tie vartotojai, kurie užsiregistravo į tą kursą.
Be to, galbūt norėsite toliau filtruoti vartotojų sąrašą, kad surastumėte tuos, kurie šiuo metu dalyvauja šiame kurse, bet dar jo nebaigė. Tai galima padaryti tiesiog pridedant papildomą filtrą „Nebaigė kurso
Filtras „Įstojo į kursą“ gali būti labai naudingas norint išgauti metriką apie konkretų kursą, ypač kai kiekvienas vartotojas paprastai dalyvauja tik viename kurse. Tokiu atveju viktorinos metrika atspindėtų tik pasirinktą kursą – galite patikrinti tą pačią metriką, kurią jau minėjome anksčiau (išlaikymo koeficientas, nesėkmės santykis). Jums tereikia filtruoti visus šio kurso vartotojus ir eksportuoti savo duomenis:
Informacijos apie konkrečias vartotojų grupes atradimas
Norėdami išsaugoti svarbią informaciją apie savo vartotojus, galite naudoti „User Insights“ grupes. Grupes galite naudoti kategorijoms, pavyzdžiui:
- Pirkinių suma – pakartotiniai pirkėjai tampa kita grupe
- Įtakos turintys vartotojai – vartotojai, kurie yra pagrindiniai organizacijos nariai arba rinkoje, gali turėti savo grupę
- Pirkimo ciklo būsena – potencialių klientų, potencialių klientų ir esamų klientų skirstymas į savo grupes
- Specialūs klientai – vartotojai, kuriems reikalinga ypatinga priežiūra (dėl bet kokios priežasties), gali būti atitinkamai paženklinti
- Buvę klientai – žmonės, kurie dėl kokių nors priežasčių paliko jūsų įmonę
- Atsiliepimai – galite pažymėti jų atsiliepimus (ar tai būtų 1–10 skalė, ar kaip laimingi jie, atrodo, yra savo kursai)
Visos šios grupės gali būti naudojamos norint išgauti dar daugiau informacijos apie jūsų klientus. Pvz., Galite patikrinti laimingų vartotojų tendencijas ir jų „LearnDash“ viktorinos įvykdymo koeficientą. Tikriausiai rasite koreliaciją tarp prakeikimo sunkumo ir jų viktorinoje atliktų santykių.
Todėl galite patikrinti viktorinos bandymus ir potencialių klientų pasiskirstymo santykį, kad galėtumėte padėti jiems iškilus klausimams ir galbūt paversti juos lojaliais klientais:
Našumo metrikos derinimas su palaikymo produktais
Taip pat galite patikrinti papildomų produktų, kuriuos galite parduoti, tendencijas. Pavyzdžiui, galite parduoti papildomus vadovėlius, privačius užsiėmimus ar kitą aukščiausios kokybės turinį. Būtų malonu žinoti ir šių vartotojų vidutinį naudotojų perdavimo koeficientą.
Tokiu atveju jums reikės aktyvaus „WooCommerce“ ir „WooCommerce Users Insights“ modulio. Galite naudoti filtrą „įsigijo produktą X“ ir eksportuoti duomenis tolesnei analizei:
Vartotojo profilio apžvalga
Mūsų paskutinė šios dienos savybė būtų atvirkštinis kelias į tai, ką darėme. Užuot žiūrėję apibendrintą ir bendrą informaciją, mes pirmiausia nagrinėsime vartotoją.
Suaktyvinus „LearnDash“ modulį, vartotojo profilyje pamatysite greitą jų „LearnDash“ veiklos apžvalgą. Todėl galima pamatyti visas jų viktorinas ir kursus bei jų pažymius:
Galų gale kiekvienas vartotojas skaičiuoja, todėl labai svarbu stebėti jų statistiką, kad įsitikintumėte, jog jie kuo geriau išnaudoja jūsų turinį.
Išvada
Šiandien pamatėme, kaip galite naudoti „User Insights“ kartu su „LearnDash“, kad geriau suprastumėte savo vartotojų bazę. Mes matėme įvairius metodus, kaip suprasti „LearnDash“ viktorinos užbaigimo ir išlaikymo santykius, naudojant skirtingus modifikatorius, tokius kaip vartotojų grupė, vartotojų kursai ir pirkti produktai.
Tikimės, kad jums patiko ir iki pasimatymo kitą kartą!