Šiame straipsnyje mes sužinosime, kaip rasti „WooCommerce“ kliento viso gyvenimo vertę ir kaip ieškoti ir filtruoti „WooCommerce“ klientus pagal jų viso gyvenimo vertę.
Kliento viso gyvenimo vertė gali būti viena iš svarbiausių metrikų jūsų verslui optimizuoti. Tai svarbu, nes tai suteikia galimybę surasti ištikimiausius klientus ir tai, kiek jie išleidžia jūsų produktams ar paslaugoms. Žinodamas savo kliento viso gyvenimo vertę, galite plačiai pritaikyti įvairioms verslo sritims optimizuoti, taip pat padėti jums būti efektyvesniems įsigyjant klientus ir plėtojant verslą. Štai keletas pranašumų žinant kliento viso gyvenimo vertę:
- Raskite savo vertingiausius klientus
- Sužinokite, kiek vidutiniškai išleidžia jūsų klientai
- Pagerinkite savo klientų aptarnavimą
- Sužinokite, ar sutelkti dėmesį į klientų įgijimą, ar sukurti daugiau klientų lojalumo
- Įvertinkite, kiek galite išleisti savo rinkodarai ir klientų įsigijimams
- Sukurkite efektyvesnius klientų segmentus
- Pagerinkite savo klientų lojalumą
„Lifetime Value“ laukas „User Insights“
„User Insights“ „WooCommerce“ modulis pateikia lauką, pavadintą „Viso gyvenimo vertė“. Šis laukas yra vartotojo lentelėje ir išmaniuosiuose filtruose „Vartotojų įžvalgos“. Šiame lauke galite tiksliai įvertinti kiekvieno kliento išleistus pinigus. Vertinant kliento vertę, viso gyvenimo laukas yra šiek tiek tikslesnis matas nei užsakymų skaičiaus laukas. Nors užsakymų skaičius gali parodyti daugiausiai pirkėjų pirkėjus, jie gali būti ne patys vertingiausi jūsų klientai, nes gali pirkti tik pigiausius produktus. Pavyzdžiui, klientas, nusipirkęs 2 produktus už 100 USD, yra vertingesnis (atsižvelgiant į išleistus pinigus) nei klientas, įsigijęs 5 produktus už 10 USD.
Kaip apskaičiuojama kliento viso gyvenimo vertė
Kliento viso gyvenimo vertė (CLV arba LTV) turi keletą skirtingų apibrėžimų, atsižvelgiant į naudojamą verslo modelį ir (arba) skaičiavimuose naudojamo tikslumo lygį. Apskritai, viso laikotarpio vertė yra apibrėžiama kaip kliento vertė doleriais, remiantis dabartiniais bendrais kliento išleidžiamais ir būsimais prognozuojamais pinigų srautais. Naudojant tokiu būdu, viso gyvenimo trukmės metrika daugiausia naudojama kaip verslo nuspėjamosios analizės ir prognozių priemonė.
Vartotojo įžvalgos teikiama kliento viso gyvenimo vertė yra geriau apibrėžta kaip „faktinė kliento viso gyvenimo vertė“. Tai reiškia, kad šis skaičius rodo visos kliento išleistos sumos iki šiol ir neapima numatytų ateityje išlaidų. Tai taip pat kartais apibrėžiama kaip „Historic CLV“ – tai skaičius, nurodantis visų istorinių kliento pirkinių sumą.
Kaip rasti vertingiausius „WooCommerce“ klientus
Lengviausias būdas rasti vertingiausius klientus „User Insights“ yra tiesiog surūšiuoti klientų sąrašą pagal lauką „Viso gyvenimo vertė“. Tai galite padaryti spustelėję vartotojo lentelės stulpelio „Viso gyvenimo vertė“ pavadinimą. Jei šis laukas nematomas, galite juos parodyti / paslėpti akių piktogramų meniu. Spustelėję „Lifetime Value“ stulpelio pavadinimą, visi klientai bus surūšiuoti pagal šį lauką, sąrašo viršuje rodant klientus, kurių vertė yra didžiausia.
Jei norite užsakyti savo klientų sąrašą pagal mažiausią jų gyvenimo trukmės vertę, tiesiog dar kartą spustelėkite gyvybės vertės pavadinimą.
Filtruokite klientus pagal jų gyvenimo vertę
Gyvenimo trukmės vertės laukas taip pat pasiekiamas išmaniuosiuose „User Insights“ filtruose. Jei spustelėsite mygtuką „Pridėti filtrą“ ir sąraše pasirinksite parinktį „Viso laikotarpio vertė“, gausite visų galimų šio lauko filtrų sąrašą. Pirmoji filtro parinktis yra „Viso gyvenimo vertė yra“. Kaip rodo pavadinimas, šis filtras leidžia nustatyti tikslią viso gyvenimo vertės filtro vertę, kad galėtumėte parodyti visus klientus, kurių viso gyvenimo vertė yra lygi nustatytai vertei.
Antrasis variantas yra „Viso gyvenimo vertė yra didesnė nei“. Ši parinktis leidžia nustatyti minimalią viso gyvenimo filtro vertę. Tai naudinga, jei norite parodyti visiems klientams, kurių viso gyvenimo vertė yra didesnė nei tam tikras skaičius. Pavyzdys bus visi klientai, kurių viso gyvenimo vertė yra didesnė nei 100 USD.
Paskutinis variantas yra „Viso gyvenimo vertė yra mažesnė nei“. Tai leidžia nustatyti viršutinę viso gyvenimo filtro ribą. Šis filtras gali būti naudingas, jei norite gauti visų klientų, kurių viso gyvenimo vertė yra mažesnė nei konkreti suma, sąrašą. Pavyzdžiui, visų klientų, kurių viso gyvenimo vertė yra mažesnė nei 90 USD, sąrašas.
Gyvenimo trukmės vertės derinimas su kitais filtrais
Kadangi „User Insights“ filtrai yra sukraunami, labai lengva vienu metu pritaikyti kelis filtrus ir gauti konkretesnius „WooCommerce“ klientų segmentus. Pateikiame visų klientų, atlikusių užsakymą per pastarąsias 30 dienų, kurių gyvenimo vertė yra didesnė nei 100 USD, pavyzdys.
Jei norite gauti savo „WooCommerce“ klientų, kurių viso gyvenimo vertė yra didesnė nei 50 USD, tačiau pastaruoju metu nebuvo aktyvūs, sąrašą, galite tai padaryti derindami viso gyvenimo filtrą su paskutinio matyto filtru:
Arba, jei norite pamatyti visus lojalius klientus, kurie pirko per šį atostogų sezoną, galite pridėti filtrus „Paskutinio užsakymo data yra po“ ir „Paskutinio užsakymo data yra anksčiau“:
Čia yra trumpas vaizdo įrašas, parodantis, kaip galite filtruoti ir ieškoti „WooCommerce“ klientų pagal jų gyvenimo vertę:
Eksportuokite sąrašą su savo vertingiausiais „WooCommerce“ klientais
Dėl „User Insights“ eksporto funkcijos galite lengvai eksportuoti sąrašą su visais savo vertingiausiais klientais ir jų el. Pašto adresais. Tada galite naudoti šį sąrašą norėdami išsiųsti pasirinktinę el. Pašto kampaniją arba tiesiog nusiųsti jiems el. Laišką, kad padėkotumėte, jog esate nuolatinis mūsų klientas.
Apskaičiuojama vidutinė parduotuvės gyvenimo vertė
Vidutinė viso gyvenimo vertė yra skaičius, nurodantis vidutinę visų jūsų klientų LTV. Paprasčiausias būdas apskaičiuoti vidutinę viso „WooCommerce“ parduotuvės gyvenimo trukmės vertę paprasčiausiai padalijant visų klientų viso gyvenimo verčių sumą iš bendro klientų skaičiaus.
Vidutinė viso gyvenimo vertė = visų kliento gyvenimo trukmės verčių suma / bendras klientų skaičius
Naudodamiesi pasirinktinio eksportavimo funkcija, galite lengvai atlikti tokio pobūdžio skaičiavimus naudodami skaičiuoklės programinę įrangą, pvz., „Excel“ ar „Google“ skaičiuokles. Norėdami tai iliustruoti, pirmiausia sukurkime pasirinktinį eksportą, apimantį tik mums reikalingus laukus. Šiame pavyzdyje naudosime tik gyvybės vertės laukų duomenis, todėl paslėpsime likusius laukus ir spustelėkite eksportavimo mygtuką. Kai eksportuosime ir atsisiųsime CSV failą į savo kompiuterį, galėsime atidaryti failą naudodami mėgstamą skaičiuoklių programinę įrangą. Šiuo atveju aš naudosiu „Google“ skaičiuokles. Norėdami sukurti paprastą formulę, kuri apskaičiuos vidutinį LTV, tiesiog pasirinkite tuščią langelį ir įveskite:
= SUM (B: B) / COUNTUNIQUE (A: A)
kur B yra LTV stulpelis, o A yra stulpelis, kuriame yra kliento vartotojo vardas. Tada tiesiog paspauskite „Enter“, kad pritaikytumėte formulę.
Tai parodys jūsų „WooCommerce“ parduotuvės vidutinį LTV skaičių. Žinoma, jūsų parduotuvėje šis numeris nėra fiksuotas ir laikui bėgant jis keisis, tačiau tai yra geras jūsų bendros veiklos rodiklis.
Ir kad viskas! Dabar žinote, kaip surasti vertingiausius klientus, naudojant „User Insights“ modulio „WooCommerce“ vertės vertės filtrus. Tikimės, kad šis straipsnis buvo naudingas ir kad dabar turite geresnius įrankius savo „WooCommerce“ klientams valdyti ir suprasti.