Daugumai iš mūsų nekyla problemų rengiant verslo modelius. Logiškai mąstant, jūs tikite, kad jūsų idėjos pakeis pasaulį. Jei manote, kad visi akimirksniu priims jūsų idėją, tada jus teks nusivilti. Palyginkite su pažinčių žaidimu: ne visi yra jūsų atitikmuo. Venkite spąstų statyti Pelenės gaminį. Reikės amžių, kol rasite tinkamą stiklinę šlepetę! Pradėkite atvirkščiai ir pirmiausia raskite pėdą.
Šis tinklaraštis yra „lean startup“ serijos Nr. 2. Tai padeda rasti atsakymą į pirmąjį klausimą, į kurį turite atsakyti pradėdami: ar verta stengtis išspręsti problemą? Gaukite pagalbos, ką pirmiausia išbandyti, ir nustatykite, nuo kurių klientų segmentų turėtumėte pradėti. Pasimatymų naudojimas kaip metaforos: kuri data puikiai tiks?
Praleistas tinklaraštis Nr. 1 apie tai, kas yra „lean startup“? Paspauskite čia
Kaip startuolis ieškote pakartotino ir keičiamo verslo modelio (Steve’as Blankas), susidurdamas su ypatingo netikrumo sąlygomis (Ericas Riesas). Ką reiškia šis apibrėžimas? Tai reiškia, kad pradedantiesiems mokymasis turėtų būti pagrindinis dalykas. Patvirtintas mokymasis yra terminas, kurį pasiūlė Ericas Riesas, apibūdinantis pažangą, padarytą bandant suklastotas hipotezes (išgalvotas žodis spėjimams) atliekant vieną ar daugiau kliento / vartotojo pagrįstų eksperimentų. Kitaip tariant, išeiti ir pakeisti tuos spėjimus faktais.
Pirmoji hipotezė yra pagrįsta rizikingiausia prielaida, kuri gali paneigti jūsų verslo modelį ar jo dalį. Tada patikrinkite savo prielaidą ir išanalizuokite duomenis, kad rastumėte modelius.
ItchPitching yra iš esmės vienpusis reikalas – tai monologas, o ne dialogas ~ Justinas Wilcoxas
Taigi, nuo ko pradėti? Kaip sužinoti, ar problemą iš tikrųjų verta išspręsti? Žinoma, galėtum pasiūlyti idėją visiems ir pamatyti, ką jie galvoja! Neteisingai. Savo gyvenimo datos suradimas nėra susijęs su atsitiktiniais žmonėmis. Jūs tiesiog negalite susitikti su visais.
Startuolis susiduria su panašia realybe. Turint ribotus išteklius ir laiką, kyla keli esminiai klausimai: kas greičiausiai mylės jūsų idėją? Kaip jie išspręstų jūsų produkto problemas?
Pradėkime praktiškai dabar.
Apibrėžkite savo ankstyvąjį taikytoją
Kaip rasti puikiausias datas?
Dar ne kiekvienas būsimas klientas yra pasirengęs naudoti jūsų produktą ar paslaugą. Daugelis žmonių, su kuriais galėsite pasirūpinti ateityje, neatleis, jei jūsų produktas dar nėra tobulas. Todėl svarbu pradėti nuo žmonių, kurie pamils ir jūsų ankstyvosios stadijos produktą, – žmonių, kurie laikui bėgant gali padėti jums patobulinti produktą. Tie, kurie neprieštarauja jūsų produktui, dar neturi visų varpų ir švilpukų, jei tik ankstyvosios stadijos produktas yra geresnis nei dabartinis jų sprendimas ir jie tiki jūsų idėja / vizija.
Tai apibūdina ankstyvuosius vartotojus:
- Jie aktyviai ieškojo sprendimo įgyvendinimo būdo.
- Jie parengė išsamų sprendimą.
- Jie turi arba gali gauti biudžetą, kurį išleidžia sprendimui.

Ith Atsižvelgdami į šias savybes, turite rasti ir atpažinti žmones, kurie parodė šį konkretų elgesį. Dalis šio elgesio yra išoriškai pastebima. Grįžti į internetines pažintis: kai problema yra „rasti tinkantį partnerį“, elgesys yra „profilio kūrimas“ kanaluose, pvz., Pažinčių svetainėse, „Tinder“ ir renginiuose neprisijungus.
Susipažinkite su ankstyvaisiais savininkais, pateikdami sau šiuos klausimus: ką dabar darote jūsų būsimi pirmieji, kad pasiektumėte savo tikslus? Kuris iš šių elgesio pastebimas išoriškai? Apibrėžkite kuo daugiau šių stebimų elgesio tipų.
Rasti savo ankstyvuosius naudotojus
Kaip manome, kur jų galime rasti?
Taigi dabar jūs turite teisingą idėją apie asmenį, su kuriuo norite pasimatymą, kitas žingsnis yra įvertinti, kokie geriausi kanalai yra pasiekti tokius žmones. Kaip minėta prieš pažintį, pateikiami įvairūs kanalai. Rasti geriausią terpę, kad pasiektumėte konkrečią tikslinę grupę, kalbėtis su kitais – tai tiesiog laikas.
Geras kanalas yra vieta, apjungianti daugybę žmonių, rodančių elgesį, kuris veda link jūsų išspręstos problemos sprendimo. Pagalvokite apie prekybos centrus, „Twitter“, „Facebook“, tinklaraščius, forumus, muges ir kt.
Žemiau rasite 6 žingsnių pratimą, kuris padės jūsų komandai nustatyti tinkamus kanalus.
- Sudarykite elgesio tipų sąrašą ir nurodykite, kaip galite tai stebėti.
- Kiekvienam elgesio tipui nustatykite bent tris internetinius ir (arba) neprisijungus pasiekiamus kanalus.
- Sukurkite nedidelį eksperimentą, kad patikrintumėte, ar galite pamatyti tą elgesį per tą kanalą.
- Įvertinkite, ar radote pakankamai (ankstyvojo taikytojo) elgesio įrodymų.
- Priimkite daugiau ankstyvųjų naudotojų per sėkmingus kanalus ir persiuntimus.
- Dabar eik iš pastato ir eik į pasimatymą su savo ypatingu.
Kiekvienas komandos narys pirmiausia turėtų atlikti šį pratimą individualiai. Po to visi komandos nariai susirenka aptarti savo išvadas ir nustatyti prioritetus rezultatams.
Prieš išeidami iš pastato ir tą dieną eidami su galimu ankstyvuoju įsivaikintoju įsitikinkite, kad žinote, ko norite jų paklausti. Kitame tinklaraščio įraše mes padėsime jums parengti tinkamą klausimų sąrašą, kad sužinotumėte, ar jie yra jūsų ieškomi būsimi klientai. Sekite naujienas!
Šią „Lean Startup“ seriją jums pristatė D ouwe Wester ir E douard Dopper. Douwe yra „LeanUp“ įkūrėjas ir vienas iš „Rockstart Smart Energy“ bei „Web & Mobile“ greitintuvo programos mentorių. Edouardas yra „Office United“ įkūrėjas. Bendromis kelių startuolių įkūrėjų jėgomis „LeanUp“ moko ir treniruoja startuolius ir inovacijų komandas, kad pritaikytų paleidimo metodiką ir padėtų kurti verslo akceleratorius nuo pat pradžių.
Pradinio puslapio vaizdas: „WikiMedia“