Padidėjęs nuotėkis gali sukelti daug skirtingų simptomų. Čia yra labiausiai paplitę
Ar jūsų automobilis jaučiasi daug lėčiau nei įprastai, o prietaisų skydelyje yra patikrinimo variklio lemputė?
Tai gali sukelti padidėjęs nuotėkis!
Tačiau kas yra „nutekėjimo“ nuotėkis ir kokie yra dažniausiai pasitaikantys simptomai?
Šiame straipsnyje mes kalbėsime apie įprastus padidėjusio nuotėkio simptomus ir apie tai, kaip galite lengvai juos rasti.
6 padidėjusio nuotėkio simptomai
- Lėta turbo ritė
- Galios praradimas
- Patikrinkite variklio lemputę
- Juodi dūmai iš išmetimo vamzdžio
- Prasta degalų ekonomija
- Vargšas tuščiosios eigos
Dėl padidėjusio nutekėjimo gali pasireikšti daugybė skirtingų simptomų. Yra keletas iš jų, kuriuos verta pažvelgti iš arčiau, kad būtų galima nustatyti padidėjusį nuotėkį.
Čia pateikiamas išsamesnis 6 dažniausiai pasitaikančių padidėjusio nuotėkio simptomų sąrašas.
Lėta turbo ritė
Turbo veikia didinant oro ir degalų, kuriuos galima sutalpinti į cilindrą, kiekį; taigi didėja arklio galia ir našumas. Tačiau prieš turbo „įsijungimą“ turbina turi suktis labai greitai. Kol tai neįvyks, turbo neturi vaidmens skatinant automobilio stiprinimą.
Ši problema, paprastai vadinama turbo vėlavimu, yra ta, kai turbo ritė orą ir degalus, kuriuos reikia siųsti į cilindrą. Jei šis procesas yra lėtesnis nei įprasta, jūs patiriate didesnį nuotėkį. Koncepcija paprasta; dėl nuotėkio reikia daugiau laiko, kol turbo užpildys pakėlimo vamzdžius.
Galios praradimas
Kol jūs greitinate, turbo sukuria slėgį į papildymo vamzdžius, kad automobilis būtų geresnis. Jei yra nuotėkio nuotėkis, užtruks ilgiau, kol šie vamzdžiai bus užpildyti slėgiu, ir slėgis bus mažesnis nei įprasta.
Tai smarkiai sumažins jūsų automobilio variklio galią. Jei nuotėkis yra didelis, tai netgi gali reikšti, kad prarandate visą turbo slėgį.
Patikrinkite variklio lemputę
Patikrinimo variklio lemputė stebi visus automobilio variklio jutiklius, įskaitant slėgio jutiklį.
Jei turbokompresoriaus slėgyje yra kažkas negerai, tai bus neteisinga, jei turite slėgio padidėjimo nuotėkį – tai užsidegs kontrolinio variklio lempute.
Jei prietaisų skydelyje matote tikrinimo variklio lemputę, patikrinkite gedimų kodus naudodami OBD2 skaitytuvą.
Juodi dūmai iš išmetimo
MAF jutiklis matuoja į variklį patenkantį orą. Jei tarp MAF jutiklio ir variklio yra nuotėkis ant vamzdžių, bus išmatuotas prarastas oras.
Tai sukels netinkamą oro ir kuro mišinį, o daugeliu atvejų – gausų mišinį. Per didelis mišinys sukels juodus dūmus iš išmetimo vamzdžio. Taigi, jei greitėdami patiriate juodus išmetamųjų dujų dūmus, pats laikas patikrinti, ar nėra nuotėkio.
Prasta degalų ekonomija
Tas pats pasakytina apie degalų sąnaudas, susijusias su padidėjusiu nuotėkiu ir MAF jutiklio matavimais.
Tai gali būti labai lengva atskirti, tačiau jei stebėsite vidutines automobilio degalų sąnaudas, lengvai užfiksuosite nuotėkį.
Jei automobilis sunaudoja daugiau degalų, nei turėtų, turite problemų. Tokiose situacijose gali būti naudinga padidinti nuotėkio testą.
Vargšas tuščiosios eigos
Tai galioja tik tuo atveju, jei turite automobilį su masės oro srauto jutikliu arba MAS / MAF. MAF pajunta oro kiekį, išeinantį iš turbo ir patenkantį į variklį.
Jei yra didelis slėgio nuotėkis, jūsų automobilis turės problemų tuščiąja eiga. Dėl nuotėkio jis gali strigti ir užsidaryti.
Tai nėra labai įprasta esant prastai veikiančiai tuščiąja eiga dėl slėgio vamzdžio nuotėkio, dažniau, jei nuotėkis yra įleidimo kolektoriuje už droselio korpuso, tačiau tai gali būti tiesa, jei tai yra didžiulis nuotėkis.
Kas yra „boost“ nuotėkis?
Padidėjęs nuotėkis yra oro nutekėjimo tipas įsiurbimo kelyje prieš pat variklio cilindrus. Iš esmės tai yra laisvas spaustukas arba pažeista žarna, kuri negali atlaikyti turbokompresoriaus slėgio.
Nepaisydami „boost“ nuotėkio galiausiai sutrumpinsite savo turbo gyvenimą ir savo ruožtu automobilio variklio gyvenimą.
ECU nustato kuro ir oro santykį; tačiau jei kelyje yra oro nutekėjimas, santykis apskaičiuojamas neteisingai.
Dyzeliniai varikliai šiuo atžvilgiu yra patenkinti, nes jie labiau toleruoja aukštą degalų ir oro santykį. Tačiau benzininiai varikliai yra jautrūs. Todėl norint pagerinti jūsų automobilio eksploataciją būtina atlikti nuotėkio patikrinimą.
Kaip rasti padidėjusį nuotėkį
Galite pabandyti rasti „boost“ nuotėkį sunkiuoju arba lengvuoju keliu.
Norėdami lengvai rasti padidėjusį nuotėkį, turėtumėte naudoti EVAP dūmų aparatą. Naudodami tokio tipo įrenginį, greitai pastebėsite nuotėkio nuotėkį.
Mašina slėgį padidina vamzdžiuose dūmais, o jei iš kažkur variklio skyriuje sklinda dūmai, greičiausiai ten gali prasidėti nuotėkis.
Jei turite nedidelį seminarą, tikrai laikas investuoti į vieną. Mano rekomendacijas dėl EVAP dūmų mašinų galite pamatyti čia: geriausios EVAP dūmų mašinos.
Sunkus būdas rasti nuotėkio bandymą yra vizualiai jį rasti. Patikrinkite visus pakėlimo vamzdžius ir žarnas, kad įsitikintumėte, jog nė vienas jų neatsiliko.
Jei turite oro kompresorių, taip pat galite atsargiai pabandyti suspausti orą slėgiu variklio stiprinimo vamzdžiuose. Vis dėlto būkite labai atsargūs – nes varikliai labai gerai dirba esant suslėgtam orui !! Įsitikinkite, kad ratai yra ore, kad jis nepradėtų judėti į priekį dėl suslėgto oro, ir būkite labai atsargūs dėl slėgio.