H7, H11 lemputės ir LED

Pagrindinis automobilio žibintų konkurentas yra šviesos diodai (LED). Paprastai jos naudojamos tik prabangiuose prabangiuose automobiliuose, tačiau dabar šio tipo apšvietimo sistemos vis labiau plinta visose transporto priemonėse. Abiejų tipų priekiniai žibintai gerokai pranoksta halogeninius žibintus.

Šviesos diodų žibintai veikia kibirkščiuojant srovei per puslaidininkį, kuris nepertraukiamai gamina šviesos nuotraukas. Tačiau yra ir kitų skirtumų, kurie gali turėti įtakos vartotojo sprendimui.

HD7,H11 ir LED: galiojimo laikas

H7 ir H11 led žibintų ilgaamžiškumas yra didelis, jis siekia apie 15 000 valandų, o LED žibintai gali veikti daugiau kaip 40 000 valandų. Tai lemia didesnes LED išlaidas, be to, svarbu pažymėti, kad perkaitimas gali turėti neigiamos įtakos šiai eksploatavimo trukmei, o ilgai veikiant aukštai temperatūrai LED įrenginiai gali net sugesti.

LED: Ryškumas

LED žibintai sukuria apie 1 000-2 000 liumenų daugiau nei HID ir pasižymi mažesniu akinimu; tačiau dėl jų nukreiptų šviesų yra siauras priekinis diapazonas. HID žibintams paprastai teikiama pirmenybė važiuojant naktį, nes jie ne tik ryškūs, bet ir užtikrina didesnį matomumą.

HID ir LED: Efektyvumas

Nors HID žibintai efektyviai naudoja energiją, LED žibintai šioje kategorijoje turi pranašumą dėl kompaktiškesnio dydžio.

Kuris geresnis?

Kiekvienas atnaujinimo tipas turi daug privalumų ir trūkumų. Galiausiai HID ir LED žibintų diskusijos laimėtojas dažnai priklauso nuo asmeninio pirkėjo pasirinkimo ir transporto priemonės tipo. HID žibintai yra pigesni ir paprastai pasižymi didesniu ryškumu projektoriaus lęšiuose, o LED žibintai optimaliai tinka reflektoriaus lęšiams.

HID perdarymas

Atėjus laikui pereiti prie automobilio žibintų, būsimą automobilį reikės šiek tiek modifikuoti, kad ksenono lemputės tilptų į halogeninius žibintus. Štai čia į pagalbą ateina HID pertvarkymo rinkiniai (dar vadinami „pertvarkymo paketais”), kuriuose yra viskas, ko reikia montavimui atlikti.

Kaip minėta, procesas yra paprastas.

1) Pakelkite automobilio variklio dangtį.

2) Dėvėdami pirštines atidarykite priekinio žibinto bloko galinę dalį ir išimkite halogeninę lemputę. Venkite liesti lemputę plikomis rankomis, kad nesusidarytų dėmių. Jei reikia, lemputėms valyti efektyvus sprendimas yra šveičiamasis alkoholis.

3) Atsargiai įdėkite naują ksenono lemputę į korpuso bloką, įstatykite ją į žibintą.

4) Prijunkite HID lemputę prie balastinio įtaiso, tada prijunkite jį prie standartinio lizdo.

5) Išbandykite šviesą, prireikus apverskite adapterį 180 laipsnių kampu, jei jis neįsijungia iš pirmo karto.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apie viską

Automatinės vejos laistymo sistemos

Automatinis vejos laistymas užima ypatingą vietą tarp žemės ūkio priemonių. Šį procesą galima tinkamai organizuoti ir sumažinti rankų darbo sąnaudas bet kokio dydžio sklype. Automatinė laistymo sistema – tai inžinerinių statinių tipas, naudojamas vandeniui tiekti į atskiras daržo, sodo, vejos laistymo sistemos ar sporto aikštelės dalis. Sistema gali būti kraštovaizdžio arba žemės ūkio paskirties, įrengtas […]

Read More
Apie viską

Sporto klubai nauda?

Trūkumai: 1. Motyvacija Dažnai kalbama apie tai, kad treniruojantis namuose gali trūkti motyvacijos, nes šalia nėra sporto salės pokštų ir atmosferos. Kai kurie žmonės gali manyti, kad dėl to jiems trūksta motyvacijos, tačiau kai kurie gali manyti, kad tai suteikia daugiau motyvacijos, nes jie lieka susikaupę savo atmosferoje. Manau, kad viskas, kas jums tinka! 2. […]

Read More
Apie viską

Šviesos jutikliai

Šviesos jutikliai atrodo gana paprasti. Jie matuoja šviesą, kaip termometras matuoja temperatūrą, o spidometras – greitį. Temperatūrą ir greitį lengva suprasti, nes juos jaučiame paprastai. Tačiau šviesa yra labai sudėtinga. Temperatūra ir greitis yra intensyvios savybės, todėl jos nepriklauso nuo objekto masės ar dydžio. Šviesą galima matuoti kaip ekstensyvią savybę, t. y. visa surinkta šviesa […]

Read More