Kaip rasti geriausią filialų rinkodaros nišą tai atitinka jūsų susidomėjimą ir duoda didelį pelną – to ieško kiekvienas rinkodaros specialistas. Nors yra daug galimų variantų, gali būti labai sunku pasirinkti tinkamą. Idėja yra rasti sferą, iš kurios uždirbsite gerus pinigus ir reikės mažiau pastangų.
Prieš pasirinkdami tam tikrą ar kitą CPA pasiūlymą, turėsite nuspręsti, kiek galite investuoti. Tai apima jūsų laiką, pastangas ir pinigus. Taip pat svarbu, kokius įrankius naudosite. Interneto pinigų uždirbimo būdas yra labai individualus procesas. Vis dėlto yra keletas patarimų, kurie jums tikrai padės tai padaryti.
Kaip rasti savo filialų rinkodaros nišą
Eismo arbitražas yra sfera, iš kurios galite gauti tikrai gerų pinigų. Kita vertus, jūs ne tik taip galvojate. Norėdami būti sėkmingi, turėsite atsakyti į 3 esminius klausimus: ar čia yra ką parduoti? Ar žmonėms tikrai reikia to, ką aš reklamuoju? Kokie stiprūs mano konkurentai. Po to tikrai žinosite, ką pasirinkti.
Dažnai nutinka taip, kad jūsų pasirinktas pasiūlymas jums netinka. Tokiu atveju turėsite pasirinkti kitą. Jei Filialų rinkodaros niša nesuteikia jums pakankamai variantų, tada tai nėra geriausia sfera, su kuria reikia dirbti. Tikrai nenorite atsidurti tokioje situacijoje, kai teks susidurti su kai kuriais žemos kokybės pasiūlymais.
Ar norima niša yra populiari?
Tai laiko švaistymas reklamuojant dalykus, kurių žmonėms nereikia. Jie tiesiog neišleis tam savo pinigų. Štai kodėl turėtumėte žinoti, kas dabar populiaru rinkoje. Yra keli būdai, kuriuos galite tai išsiaiškinti.
Pirmiausia tam galite naudoti „Google Trends“. Ši paslauga jums parodys, ar geriausias filialų rinkodaros nišos populiarumas auga, ar ji mažėja. Taip pat galite gauti laikotarpio dinaminius indeksus ir GEO duomenis.
Antrasis variantas yra atlikti raktiniais žodžiais pagrįstą tyrimą. Čia galite pamatyti, kiek mėnesio paieškų turi tam tikras raktinis žodis. Turėtumėte pasirinkti tik tuos, kurie labiausiai tinka nišai. Pagaliau galite pasidomėti, ką pasirenka jūsų konkurentai ir su kuriais filialų tinklais jie dirba.
Kaip stipri konkurencija?
Aukštas konkurencijos lygis reiškia daugiau pastangų, kad būtum sėkmingas tam tikroje filialų rinkodaros nišoje – kaip rasti geriausią. Tai nereiškia, kad neturėtumėte bandyti varžytis, tačiau prieš tai geriau atsižvelgti į keletą dalykų.
Manoma, kad dirbsite su kai kuriais el. Prekybos produktų CPA tinklais ir reklamuosite motociklus. Norėdami sužinoti, kokia stipri yra konkurencija nišoje, galite ieškoti paieškos rezultatų puslapyje pagrindinių raktinių žodžių. Jei pirmieji dešimt jų yra stiprūs prekės ženklai, tokie kaip „Yamaha“ ar „Harley Davidson“, tikrai būtų labai sunku konkuruoti su tokiais prekės ženklais. Kita vertus, jei jų yra tik nedaug, o kitos yra vidutinio lygio įmonės, išbandyti nišą yra gerai.
Ką dar galite padaryti? Jei jums patinka dirbti tam tikroje sferoje, tačiau konkurencija yra per stipri, galite pabandyti rasti ne tokią konkurencingą potvarkį (pvz., Elektriniai motociklai). Pagaliau naudokitės atgalinio ryšio tikrintuvu, kad sužinotumėte, kokie stiprūs yra kiti rinkos žaidėjai.