Kodėl turėtumėte šnipinėti savo internetinius konkurentus
Jūs tikriausiai gerai žinote savo verslą, bet:
Ar pažįstate savo konkurentus?
Jums tikriausiai įdomu:
„Kodėl mano konkurentai turi daugiau sėkmės internete nei aš, nors aš kuriu puikų turinį?“
Arba:
„Kodėl mano konkurentai turi daugiau sekėjų socialiniuose tinkluose, daugiau lankytojų savo svetainėje ir daugiau potencialių klientų?“
Verslui labai svarbu žinoti konkurentus. Viena didžiausių klaidų, kurias gali padaryti įmonė, yra neigimas, kad konkurentai egzistuoja jų pačių rinkoje. Didelio greičio pasaulyje, praleidęs tik vieną įrašą ar vieną tendenciją, priešininkas gali pirmauti.
Perskaitę šį išsamų konkurentų šnipinėjimo vadovą, galėsite:
- Nustatykite, kas yra jūsų internetiniai konkurentai
- Nustatykite, kokie kanalai jiems yra sėkmingiausi
- Nustatykite konkurentų reitingavimo raktinius žodžius
- Nustatykite jų silpnybes (kurias galite išnaudoti savo naudai!)
1 žingsnis – nustatykite savo internetinius konkurentus
Jei nežinote, kas yra jūsų konkurentai, tai geriausias būdas pradėti. Be to, jei manote, kad jau pažįstate savo konkurentus, tai yra geras pratimas surasti kitus, kurie dar nepatraukė jūsų dėmesio.
Prieš pradėdami ieškoti savo internetinių konkurentų, turite nustatyti savo rinkos rinkodaros nišą. Rinkodaros nišos yra nedideli visos jūsų rinkos pogrupiai.
Yra keletas vietų, kuriose galite nustatyti tikslią savo nišos rinką, pavyzdžiui, forumai, „Quora“, „Wikipedia“ turinys arba „Alltop“.
Radę nišą, galėsite nustatyti savo konkurentus. Šiame vadove aš naudoju tik kelis (beveik visada nemokamus) įrankius, tačiau jei norite gauti daugiau informacijos ir rasti jūsų poreikius atitinkančius įrankius, pateikiame konkurentų šnipinėjimo įrankius.
Prieš pradėdami analizuoti SERP, įdiekite šį plėtinį savo naršyklėje.
Suaktyvinkite „MOZ Bar“ plėtinį.
Tarkime, kad jūsų rinkodaros niša yra teniso sportinė apranga. Tiesiog eikite į „Google“ ir įveskite:
Ir slinkite žemyn, kad patikrintumėte rezultatus:
Analizuodami savo internetinius konkurentus, turėtumėte atsižvelgti į tuos du parametrus, kuriuos aš jums pabrėžiau, PA ir DA.
- PA – Puslapio valdžia nurodo, kaip šis puslapis yra „stiprus“. Puslapiai su didesniu skaičiumi bus dedami ant SERP viršaus. Vienas iš svarbiausių veiksnių yra jūsų atgalinio ryšio struktūros stiprumas.
- DA – Domeno valdžia nurodo, koks stiprus yra visas domenas. Jei šis skaičius yra didesnis, tai gali padėti jums gauti vietą, net jei jūsų PA nėra tokia didelė („Google“ algoritmas jus laikys autoritetingu puslapiu).
Daugiau apie PA ir DA čia: https://moz.com/learn/seo/page-authority
Grįžtame prie mūsų tyrimų. „Google“ rezultatų puslapyje slinkite žemyn, kur rasite glaudžiai susijusių raktinių žodžių paieškų.
Kitas jūsų raktinių žodžių ar nišos rinkų šaltinis yra jūsų žiniatinklio valdytojo įrankiuose. Čia galite rasti raktinius žodžius, kuriuos jau reitinguojate. Analizuodami šių raktinių žodžių SERP, gausite puikų, sultingą savo konkurentų sąrašą.
Tai lengva. Eikite į savo WT ir spustelėkite Paieškos srautas >> Paieškos užklausos.
Tada spustelėkite stulpelį su Įspūdžiai arba Paspaudimai užsisakyti sąrašą ir pereiti visus svarbius jūsų verslo augimo raktinius žodžius.
Ištirkite tas susijusias paieškas ir sukurkite bent 30 internetinių konkurentų sąrašą. Taip jūs suprantate, kas yra jūsų priešininkai.
2 žingsnis – pradėkite stebėti jų paminėjimus
Kodėl turėtumėte net stengtis stebėti savo konkurentų prekės ženklo paminėjimus?
Yra keletas priežasčių, kodėl:
- Atraskite ir pasiekite konkurentų atgalines nuorodas
- Stebėkite raktinių žodžių paminėjimus (ir susisiekite su atgalinių nuorodų prašymu, jei tai aktualu)
- Stebėkite socialinę žiniasklaidą ir padėkite nepatenkintiems konkurentų klientams arba atsakykite į neatsakytus potencialių klientų klausimus
Pirmosioms dviem parinktims galite nustatyti paprastą „Google Alert“. Tai nemokama ir lengva.
„Google Alerts“ vietoj prekės ženklo galite stebėti ir konkurentų raktinius žodžius. Jei radote ką nors, kas aktualu jūsų verslui, ir manote, kad tai padarėte geriau nei konkurentai, tinkamas laikas kreiptis į atgalinę nuorodą.
3 žingsnis – stebėkite jų organinį srautą
Tikriausiai susimąstėte, kokios yra jūsų konkurentų dažniausiai lankomos svetainės iš paieškos sistemų. Šie puslapiai skatina srautą ir greičiausiai yra svarbūs jų reitingui, nes tai yra puslapiai, kuriuose taip pat yra dauguma svetainės atgalinių nuorodų.
Aš jums parodysiu, kaip galite greitai identifikuoti šiuos puslapius „UberSuggest“.
Į svetainės URL įveskite savo konkurento domeną. Spustelėkite mygtuką „Ieškoti“, kuris nukreips jus į raktinių žodžių rezultatų puslapį.
Kairėje pusėje galite pamatyti raktinius žodžius, kurie atnešė jiems didžiausią srautą.
Kartais jūs galite rasti tikrą lobį raktinio žodžio pavidalu, su mažais raktinių žodžių sunkumais ir didele komercine paklausa.
4 žingsnis – šnipinėkite savo PPC (mokamą) srautą
Dabar apie mokamą srautą šnipinėkime konkurentų srautą, kuris yra mokamas.
Yra daugybė įrankių, kurie gali padėti atlikti tyrimą, tačiau dauguma jų yra mokami.
Paprastai įrankiai gali analizuoti svarbiausius raktinius žodžius ir skelbimus, kurie naudojami šiems raktiniams žodžiams. Taigi eikime į https://www.ispionage.com/.
Įveskite savo konkurento domeną (arba raktinį žodį).
Rezultatų puslapyje spustelėkite Skelbimai, kad pamatytumėte populiariausias PPC kampanijų skelbimų kopijas.
Spustelėkite skirtuką PPC raktiniai žodžiai, kad gautumėte 5 svarbiausius konkurentų raktinius žodžius.
Šie duomenys gali padėti suprasti, ką daro jūsų konkurentai ir už ką jie moka. KEI parametras reiškia raktinių žodžių efektyvumo indeksą, kuris matuoja šio raktinio žodžio efektyvumą tiems mokesčiams už paspaudimą.
Ir visada palyginkite skelbimų kopijas, nes kartais galite rasti ką nors įkvepiančio. Tuo pačiu tikslu galbūt norėsite naudoti https://semrush.com (ypač jei jums reikia patikrinti konkurentus kitose šalyse nei JAV).
5 žingsnis – patikrinkite konkurentų atgalines nuorodas
Kur jūsų konkurentai gauna atgalines nuorodas? Kodėl turėtumėte tai žinoti?
Įsivaizduokite: konkurentų svetainėje rasite tinklaraščio įrašą, kuriame yra daug gerų, susijusių, kokybiškų atgalinių nuorodų. Jūs tikite, kad galite sukurti ką nors geresnio už jų. Dabar galite paprašyti atgalinės nuorodos, nes atnaujinote senesnio įrašo turinį.
Žinodami, iš kur yra jūsų konkurentų atgalinės nuorodos, galėsite rasti ir pritaikyti naujų savo atgalinio ryšio strategijos idėjų.
Yra daugybė gerų įrankių, kurių dauguma turi pažangesnes funkcijas per mokamas prenumeratas. Bet visada yra nemokama versija, kuri gali parodyti pirmąsias penkias nuorodas, pavyzdžiui, https://ahrefs.com.
Eikite į „Ahrefs“ ir įveskite savo konkurento URL. Rezultatų puslapyje yra daugybė dalykų, kuriuos reikia atrasti. Norėdami rasti atgalines nuorodas, užveskite pelės žymeklį virš gaunamų nuorodų ir spustelėkite Nuorodos. Ten pamatysite:
Kitas žingsnis – eiti į gautuosius ir laukti el. Laiško. Tai gali užtrukti. Atsisiųskite CSV ir įkelkite į „Google“ diską. Dabar galėsite pamatyti visas atgalines nuorodas ir inkaro teksto žymas.
6 žingsnis – atraskite populiariausią jų įrašą
Jūs taip pat turėtumėte žinoti, koks yra populiariausias jūsų konkurento sukurtas turinys. Gausite vertingą įžvalgą apie savo konkurento darbą ir tiesiogiai pamatysite, ką jie pasiekė turinio rinkodaros pastangose.
Tikrai šauni priemonė atrasti dažniausiai pasidalijamus jūsų konkurentų įrašus ir turinio rinkodaros strategiją yra „Buzzsumo“.
„Buzzsumo“ pagrindiniame puslapyje tiesiog užpildykite savo konkurento svetainę. Štai ką turėtumėte gauti:
Galite filtruoti rezultatus, kad pamatytumėte, ką labiausiai dalijasi individualus socialinis tinklas.
7 žingsnis – šnipinėkite savo konkurento socialinę žiniasklaidą ir susisiekite su vertingiausiais konkurentų sekėjais
Atlikdamas šį paskutinį žingsnį, aš jums parodysiu, kaip jūs galite šnipinėti savo konkurentų socialinę žiniasklaidą, surasti labiausiai įsitraukusius sekėjus ir susisiekti su jais tikrai protingai. Taip pat galite nustatyti dažniausiai naudojamas žymas su grotelėmis ir dienos laiką, kai skelbia jūsų konkurentai. Tai darydami galite rasti atvejų, kai jie nėra aktyvūs, kad pritaikytų jūsų strategiją ir pateiktų turinį tomis tuščiomis valandomis.
Pradėkime analizuodami „Facebook“ gerbėjų puslapį naudodami „FanPageKarma“. Suraskite savo konkurento „Facebook“ gerbėjų puslapį ir įterpkite jo pavadinimą į teksto laukelį.
Rezultatų puslapyje slinkite žemyn iki Sėkmės rodiklis pagal įrašo tipą:
Tai jums pasakys, koks įrašo tipas anksčiau dirbo jūsų konkurentui. Šiuo atveju puslapio tipas, kurį atradau kaip sėkmingiausią įrašą, buvo „Paveikslėlis“. Nors yra tik 41 įrašas su nuotraukomis, jie sulaukia daugiau vidutinių teigiamų įvertinimų nei visi kiti įrašų tipai kartu.
Kitas dalykas. Eikite į „Fan Post“ skirtuką. Slinkite žemyn iki Aptarnavimas lygiu.
Jūsų konkurentas greičiausiai ištrins arba nepaisys bet kokių pašto išlaidų savo gerbėjų puslapyje. Tai gali lemti tik vieną dalyką … Eikite į jų gerbėjų puslapį. Slinkite žemyn ir kairėje pusėje pamatysite Įrašai į puslapį.
Jūs galite pradėti kurti santykius su neatsakytais lankytojais, suteikdami jiems vertę. Nėra protinga iškart pradėti reklamuoti savo gerbėjų puslapį, nes tai gali uždrausti gerbėjų puslapio administratorių. Kurkite santykius lėtai, organiškai.
Ir tada yra „Twitter“. Dauguma šių dienų įmonių turi „Twitter“ paskyrą. Tai visiškai būtina norint padidinti prekės ženklo žinomumą ir gauti naujų potencialių klientų. Tai taip pat turbūt paprasčiausias būdas surasti jūsų produktu besidominčius žmones.
Norėdami patikrinti jūsų konkurentų „Twitter“ veiklą, naudosime „Twitonomy“.
Įveskite savo konkurento „Twitter“ rankeną ir palaukite rezultatų. Slinkite žemyn, kad pamatytumėte dažniausiai persiųstus, dažniausiai atsakytus ir dažniausiai minimus vartotojus:
Tai vartotojai, kurie turėtų jus dominti.
Tiems žmonėms kartkartėmis kyla klausimų ir galite, pavyzdžiui, juos įtraukti į „Twitter“ sąrašus ir pradėti stebėti jų tweetus. Jei yra kur nors, kur galite suteikti vertę, darykite tai. Galite sukurti santykius, kurie galėtų paskatinti jus sekti, paskatinti, persiųsti ir pan.
Be to, peržiūrėkite konkurento dažniausiai persiųstus įrašus. Ar galite rasti retweetuose esančiuose „tweets“ modelius?
Šiame pavyzdyje galite pamatyti, kad sėkmingiausi Briano Deano tweetai yra įrašai su skaičiais (36 282 skaitytojai ir kt.), Kuriuose pateikiami išsamūs sąrašai ar vadovai.
Nemokama premija: Atsisiųskite nemokamą skaičiuoklės šabloną, kuris padės jums atlikti procesą. Gaukite tai čia.
Išvada
Šnipinėti savo konkurentus praktiškai būtina, jei esate konkurencinėje nišoje. Jūs negalite išvengti konkurencijos (nebent galbūt sukūrėte savo rinką, pvz., „Uber“ ar „Airbnb“). Susipažinimas su konkurentais padės atrasti jų stipriąsias ir silpnąsias puses.