Kliento avataras – kaip rasti savo idealų klientą

Kaip nustatyti savo idealų klientą

Tai apmaudu, tiesa?

Jūsų produktas / paslauga yra geresnė nei konkurentų. Išleidžiate daugiau pinigų rinkodaros pastangoms, tačiau atrodo, kad jūsų verslas nelabai juda; ir daugeliu atvejų jūsų kaina iš tikrųjų yra mažesnė nei konkurentų.

Blogiausia dalis?

Žmonės siautėja dėl savo paslaugų ir auga sparčiau nei jūsų verslas, o jų IG yra daug didesnė nei jūsų.

Koks skirtumas?

Štai raktas: jie labiau susiję su savo klientais ir yra paskui nedidelę žmonių grupę, kurią jie puikiai pažįsta (savo idealų klientą).

Priežastis ta, kad, trumpai tariant, jie žino savo klientų avatarą.

Kas yra kliento avataras (ir kodėl jis svarbus)?

„Avataro kliento“ pavyzdžiai

Kliento avataras (arba pirkėjo asmuo, kaip kai kurie mėgsta sakyti) yra išsamus idealaus kliento, su kuriuo norite dirbti, vaizdas. Jums gali kilti pagunda sudaryti skirtingų kategorijų klientus ir sekti skirtingas grupes. Nedaryk to.

Išeitis yra ta, kad jūs turite turėti vienas galvoti apie asmenį ir išsiaiškinti, ar gerai suprasti šį žmogų. Aš sugalvojau šaunią metodiką, pavadintą „360 laipsnių avataro apžvalga“. Aš taip vadinu, nes jūs turite viską žinoti apie tą asmenį, ir šis pratimas padės jums tai padaryti.

Bet ar šis pratimas tikrai svarbus? Ar tai neapribos mano augimo?

Čia yra maža istorija, parodanti, kaip tai gali padaryti ar sugadinti jūsų verslą.

Kaip aš turėjau kelių milijonų dolerių agentūrą iki 1 mln. USD skolos

Jei nežinote, 2013–2014 m. Turėjau agentūrą, kuri uždirbo beveik 2 milijonus dolerių. Tuomet net turėjau keletą žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Audi“, kaip klientas.

Aš dariau reklaminius skydus, internetines „Facebook“ ir „Google Ads“ kampanijas.

Taigi viskas turėjo progresuoti gerai, o mano įmonė turėjo dar labiau padidinti mastą, tiesa?

Vis dėlto štai kas nutiko iš tikrųjų toliau.

Aš niekuo negalėjau susitvarkyti. Verslas buvo labai sunkus ne tik pelningumo požiūriu, bet ir jo valdymas buvo tikras skaudulys.

Negalėjau sukurti tinkamų sistemų, kad galėčiau kurti ir parduoti savo paslaugas, nes negalėjau specialiai kam nors skirti.

Ilga istorija trumpa. Aš galų gale sudeginau pinigus ir negalėjau valdyti įmonės. Galų gale man liko daug skolų.

Jei aš tobulėčiau savo idealų klientą ir turėčiau aiškų konkretų kliento pseudoportretą, ne tik tai būtų buvę daug lengviau valdyti, bet ir galėčiau daug lengviau vykdyti rinkodarą ir pardavimą, taigi aš būčiau sugeba sukurti tinkamas sistemas, kad galėčiau pristatyti tai, ką iš tikrųjų pardaviau.

Taigi, kas nutiko toliau?

Aš įkūriau „Infinitus“ ir per vienerius metus sugebėjau gauti 800 tūkst. Pajamų. Tada per 2 metus galėjau padidinti verslo sumą iki 2,5 milijono dolerių per metus.

Steigdamas šią kompaniją daug ką dariau kitaip, tačiau vieną dalyką tikrai žinojau, kad seku mažą žmonių grupę. Aš žinojau savo kliento profilį iki T.

Vėlgi, galbūt jūs galvojate, kad galėtumėte sekti didesnę auditoriją ir geriau būtų mastelį greičiau.

Na, leisk man supažindinti jus su…

Didesnė žuvis, mažo tvenkinio formulė

Raktas sėkmingai reklamuotis kliento avatare

didelė žuvis, maža tvenkinio formulė kliento avataro kūrimui

Kai dauguma žmonių galvoja apie savo verslą, jie galvoja apie visas skirtingas žmonių grupes, kurioms galėtų padėti.

Jie bando varžytis „dideliame tvenkinyje“.

Tiek daug verslininkų daro tai, ką padariau aš, tai nutinka geriausiems iš mūsų.

Tačiau netrukus suprantate, kad esate tik maža žuvis, konkuruojanti su didelėmis įmonėmis dideliame tvenkinyje. Net jei jūs galite augti ir įgyti pagreitį pradėdami, ateis laikas, kai negalėsite išplėsti savo verslo, nes konkuruojate su įsitvirtinusiais verslais ir neturite tų pačių išteklių kad jie tai daro.

Tai ką darai?

Būkite didelė žuvis mažame tvenkinyje. Nukreipkite į labai mažą žmonių grupę (savo idealiausius klientus), kuriems galite padėti labiausiai, ir būkite labai svarbūs tai grupei varžytis tame mažame tvenkinyje.

Vis dar netikite manimi, kai sakau, kad reikia sekti mažą žmonių grupę ir vis tiek galėtumėte kurti kelių milijonų dolerių verslą?

Tada patikrinkite tai: 2018 m. Pradėjau verslą, orientuotą tik į tuos, kurie buvo labai specifinė niša.

Per 14 2018-2019 m. Mėnesių sukaupiau daugiau nei 10 000 000 USD su mažiau nei 400 klientų.

Aš žinau, bet taip jūs galite sukurti 7 skaitmenų internetinį verslą šiandien. Jums nereikia didelės žmonių grupės.

Kelių tūkstančių žmonių pakanka, kad sukurtumėte verslą su 7 figūromis, kaip įrodo mano istorija.

Jums nereikia sekti milijonų žmonių. Ne visas dėmesys yra geras.

Dabar kyla klausimas, kaip susikurti savo klientų avatarą?

Kliento avataro kūrimas: 2 svarbiausi klausimai, į kuriuos reikia atsakyti

Kai skaitote daugumą įrašų apie klientų avatarus, jie tiesiogiai patenka į 30 ir daugiau klausimų užduotį šabloną. Kartais nuobodžiauja net nepasiekęs galo, o galų gale tingi.

Štai kodėl norėjau iškart pradėti nuo 2 klausimų, kuriuos mažai kas aptaria, kurie, manau, yra svarbesni už visas kitas smulkmenas.

1. Su kuo galite rezonuoti? Ir kodėl?

Pirmas dalykas, apie kurį turėtumėte pagalvoti kurdami savo kliento pseudoportretą, yra tai, su kuo galite atsiliepti? Kas yra iš tos pačios aplinkos kaip jūs? Ką jūs suprantate labiausiai ir galėsite pasiekti greičiau nei kiti?

Jūs ne tik ieškote asmens, kuriam bus naudinga jūsų prekė ar paslaugos, bet ir ieškote kam nors rezonuoti su jumis.

Jei negalite atsiliepti į savo idealų klientą, jie negalės atsiliepti su jumis.

Priežastis labai paprasta. Rinkodara yra energija. Rinkodara yra sugebėjimas sukurti energetinį ryšį su kuo nors kitu ir padaryti tą ryšį pakankamai stiprų, kad jie norėtų dirbti su jumis, kad iš tikrųjų nori perduoti jums savo energiją, AKA, pinigus.

Taigi, jei eisite į kliento avatarą, su kuriuo negalite atsiliepti, negalite būti empatiškas, jei neturite tam tikro lygio sugebėjimo įsijausti į tą žmonių grupę, tai bus tikrai sunku atneškite savo energiją taip, kad jie iš tikrųjų galėtų jus pajusti.

Zinai ka? Aš galėčiau sukurti idealų kliento pseudoportretą visiems korporaciniams žmonėms, kurie turi šimto milijonų dolerių verslą, ir galėčiau užeiti ir gauti šimtą tūkstančių dolerių per dieną; galų gale, mano strategijos veikia, kai reikia išplėsti daugumą verslų, jei ne visus.

Bet aš su tuo nesusilaikau, nes niekada nebuvau įmonėje, niekada neturėjau darbo pas kitą. Aš buvau verslininkas nuo septynerių metų.

Taigi, jei einu tai padaryti, mano rezonavimo su jais lygis yra taip toli nuo to, kas esu, kad man kažkaip sunku ten patekti.

Tai kodėl tai daryti? Kodėl gi ne dirbant su žmonių grupe, su kuria galiu iš tikrųjų rezonuoti?

2. Su kuo galite linksmintis? Kas yra jūsų idealiausias klientas?

Kas sakė, kad kurdamas savo verslą negali linksmintis? Kodėl turi būti sunku ir jaustis nuobodžiai?

Čia sąžininga tiesa.

Uždirbti pinigų tikrai sunku, jei nesilinksmini.

Aš tau tai garantuoju.

Šiuo metu uždirbau daugiau nei 40 milijonų dolerių per savo gyvenimą. Kai nesilinksminau, jo laikiau labai nedaug, o kai linksmausi, buvo lengviau užsidirbti pinigų, pasilikti pinigus ir iš tikrųjų tuos pinigus panaudoti.

Turėjau savo verslą uždirbdamas 300–500 tūkst. Pajamų kas mėnesį 2017 m., Bet galų gale pūtiau tą verslą, nes jis nebuvo sėkmingas.

Ir žinai ką? Mano gyvenimas visiškai pasikeitė į gerąją pusę. Aš nuo šurmulio buvau zonoje ir mėgavausi kiekviena akimirka dirbdamas savo verslą.

Aš taip pat uždirbu daugiau pinigų 🙂

Daugiau apie tai galite perskaityti mano straipsnyje „Entrepreneur“ žurnale „Kodėl aš uždariau kelių milijonų dolerių verslą“.

Dienos pabaigoje noriu, kad kurtumėte verslą, kuris atsibunda jausdamas motyvaciją ir kuris jums tikrai patinka. Nenoriu, kad turėtumėte tik avatarą, nes tai yra geriausias avataras, galintis užsidirbti pinigų.

Netikiu idėja paversti aistrą verslu, kad užsidirbtum pinigų.

Bet jei sugebėsite surasti konkrečią visų savo idealių klientų grupę, su kuria galėsite smagiai tarnauti ir pabūti, ir su kuo jūs rezonuojate, turėsite nepaprastai gerai besiverčiantį verslą.

To priežastis yra labai paprasta. Kai atsibundi jausdamas motyvaciją dėl savo verslo, visos problemos, kurias turi išspręsti, kad būtum sėkmingas, taps galimybėmis, o ne įsipareigojimais ir kliūtimis.

Taigi turėkite omenyje tuos 2 klausimus, prieš tęsdami tolesnę informaciją 🙂

360 laipsnių kliento avataro kūrimas (žingsnis po žingsnio)

Taigi dabar jūs žinote, koks svarbus yra kliento pseudoportretas ir kaip jis gali padėti jums išsaugoti sėkmingą verslą nuo įsiskolinimų (kaip aš padariau su savo agentūra), greitai padidinti pajamas, kai pradedate, ir padidinti savo verslą per 7 skaičius .

Dabar kyla klausimas, kaip tai padaryti efektyviai, o ne tik užpildyti popieriaus lapą, kuris jūsų verslui nebus daug naudingas.

Įveskite 360 ​​laipsnių avataro pratimą.

Kliento avataro darbalapis

Tai yra vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos priverčiame padaryti žmones, prisijungusius prie IG mentorystės programų.

Tai, ką šis pratimas padeda jums padaryti, yra tai, kad jūs labiau pateksite į kliento avatarą. Tai padeda labiau patekti į savo idealaus kliento mintis, todėl mažame tvenkinyje niekas negali su tavimi konkuruoti, o tu tapsi didele žuvimi.

Likusioje įrašo dalyje pasidalinsiu su jumis šio proceso eiga ir atsakymų pavyzdžiais, kurie padės suprasti, kokio gylio jums reikia eiti.

Taigi, prieš tęsdami, būtinai atsisiųskite 360 ​​laipsnių klientų avataro darbaknygę, kurią pateikiu iš savo mentorystės programos, kad galėtumėte padėti sukurti ir išplėsti verslą per 7 skaitmenų ženklą.

Greitas atsargumo žodis:

Šiam darbalapiui prireiks laiko ir rimto mąstymo. Pasitikėkite procesu ir atiduokite viską. Čia parašyti dalykai taps beveik visos kitos jūsų verslo dalies pagrindu.

Trumpas patarimas, kaip palengvinti procesą:

Vienas paprasčiausių būdų iš tikrųjų rasti, kas yra jūsų idealus klientas, jei neturite visiško aiškumo, yra tiesiog susisiekti su jais telefonu. Tiesiog geriau pažinkite savo klientą, nes kuo geriau galėsite suformuluoti savo kliento manymą, tuo lengviau bus realiai parduoti jiems.

Ir tai padarius bus lengviau atsakyti į toliau pateiktus klausimus, taigi, jei jums sunku atsakyti į šiuos klausimus, žinote, ką turėtumėte daryti.

Su tuo iš kelio …

Pradėkime žingsnis po žingsnio, kad sukurtume kliento pseudoportretą.

1 žingsnis: Kas yra jūsų idealus klientas

Pirmoje pratimo dalyje mes pradedame nuo pagrindinių, tačiau labai svarbių duomenų, kurių jums reikia norint suprasti savo idealų klientą.

Štai ką turėtumėte padaryti šiame žingsnyje:

1. Nustatykite pagrindinius duomenis, pvz., Lytį, amžiaus diapazoną, lauką, pomėgius (4–8 populiariausi jūsų auditorijos „Facebook“ pomėgiai).

2. Jei turėtumėte vienu sakiniu apibūdinti rezultatą, kurį jūsų darbas teikia klientui, koks jis būtų? Tai turėtų būti aišku, glausta ir apčiuopiama. Apsvarstykite tai kabliuką, kuris atsilieps jūsų auditorijai.

3. Apibūdinkite geriausią klientą, kurį kada nors turėjote. Mes tai jau palietėme. Dažniausiai tai yra žmonės, su kuriais jūs rezonuojate ir dirbate.

4. Su kuo šiuo metu jūsų klientas kovoja išoriškai? Tai yra apčiuopiami rezultatai, kurių jie siekia. Kaip gauti klientų, pavyzdžiui, numesti svorio ir pan.

5. Kokia didžiausia vidinė kova, kurią jie patiria šiuo metu? Tai didžiulė. Tai gali būti tokie dalykai, kaip pasijusti nesėkme, abejoti savimi ir pan.

6. Jei galėtumėte labiausiai norimą dalyką sujungti į vieną sakinį, kas tai būtų? Iš esmės tai yra 1 sakinio atsakymas į minėtus 2 klausimus.

Dabar aš jums parodysiu išsamų pavyzdį, kaip būtų galima atsakyti į šiuos klausimus realiame gyvenime.

Štai kaip fitneso treneris galėtų atsakyti į šiuos klausimus 360 laipsnių klientų avataro darbalapyje:

idealus kliento pavyzdys

Dauguma žmonių čia sustoja, bet mes ne. Kaip jau sakiau, tai 360 laipsnių avataras, ne tik tas, kuris subraižo paviršių.

Kartą…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Patarimai

Kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi Kauno mieste?

Kraustymasis gali būti vienas iš labiausiai stresą keliančių gyvenimo įvykių. Jei gyvenate Kaune ir planuojate persikraustyti, svarbu pasiruošti iš anksto ir apgalvoti visas detales. Šiame straipsnyje pateiksime praktinius patarimus, kaip pasiruošti sklandžiam kraustymuisi, kad viskas vyktų kuo paprasčiau. Taip pat aptarsime, kaip krovinių pervežimas Kaune gali palengvinti šį procesą. 1. Planuokite iš anksto 1.1. Sudarykite […]

Read More
Patarimai

Sklypo Projektavimas: Ką Būtina Žinoti?

Projektuojant sklypą, labai svarbu atsižvelgti į daugybę aspektų – nuo sklypo ypatybių iki asmeninių poreikių. Tai gali būti sudėtingas ir ilgalaikis procesas, tačiau kruopštus planavimas užtikrina, kad sklypas taps patogia ir estetiška erdve. Žemiau apžvelgsime pagrindinius etapus ir veiksnius, kuriuos reikia įvertinti. Pagrindiniai Sklypo Projektavimo Etapai 1. Sklypo Analizė ir Įvertinimas Pirmasis žingsnis yra atlikti […]

Read More
Patarimai

Betoninių pamatų įrengimas: svarbiausi etapai

Betoninių pamatų įrengimas – esminis kiekvieno pastato statybos etapas, kuris lemia ne tik statinio stabilumą, bet ir ilgaamžiškumą. Kiekviena klaida šiame procese gali sukelti rimtų pasekmių, todėl būtina išmanyti pagrindinius darbo etapus, naudoti tinkamas medžiagas ir laikytis technologinių reikalavimų. Kas yra betoniniai pamatai? Betoniniai pamatai – tai konstrukcinė dalis, kuri paskirsto pastato svorį ant žemės […]

Read More