Ar tikrai žinote, kas yra verslo rinkodara?

Yra daugybė knygų ir kursų apie rinkodarą ir kaip tinkamai ją vykdyti. Tikriausiai ir patys esate skaitę ar lankę keletą jų. Tačiau ar jaučiatės gerai išmanantys rinkodarą?

Ar iki galo suprantate visus su ja susijusius procesus ir kaip juos geriausiai pritaikyti savo įmonėje? Kai visos kortos išverstos ant stalo, dauguma mažų ir vidutinių įmonių to nežino. Arba bent jau nesupranta šių sąvokų.

Kas yra verslo rinkodara?

Viskas, ką daro verslas, viskas, ką darote, kad parduotumėte produktus ir paslaugas, yra rinkodara. Kiekvienas jūsų priimtas sprendimas, jei jis susijęs su tuo, kaip pateikti savo produktus ar paslaugas į vartotojų rankas, yra verslo rinkodara.

Rinkodaros pagrindus palyginti lengva paaiškinti ir suprasti. Tačiau šių esminių sąvokų įvaldymas gali reikšti skirtumą tarp sėkmės ir nesėkmės.

Neprivalote mikromanipuliuoti visa rinkodara, kurią vykdo jūsų įmonė. Tiesą sakant, tikriausiai verta pasisamdyti profesionalą. Tačiau tai nepakeičia būtinybės gerai išmanyti rinkodaros strategiją. Verslo savininkai visada turėtų aktyviai dalyvauti savo įmonės rinkodaros taktikoje.

Esminiai geros rinkodaros strategijos komponentai
Ne visos rinkodaros koncepcijos bus taikomos kiekvienai įmonei. Vienos jų bus svarbesnės už kitas, tačiau kaip verslininkas turėtumėte būti susipažinęs su visomis.

Įeinančioji rinkodara

Įeinančią rinkodarą laikykite savo darbiniu arkliu.

Tai rinkodaros taktikų rinkinys, skirtas nuolatiniam klientų srautui į jūsų pardavimo procesą palaikyti. Tai nėra jūsų prekės ženklo stūmimas siekiant generuoti potencialius klientus ar tiesioginės konversijos.

Įeinančioji rinkodara kūrybiškai naudoja įvairius kanalus, kad pasiektų kuo daugiau žmonių. Tokios priemonės, kaip SEO optimizavimas ir socialinės žiniasklaidos kanalai, idealiai tinka šiai rinkodaros rūšiai. Tikslas – sukelti didelį kokybišką srautą, kuris ilgainiui gali konvertuotis dėl prekės ženklo įsitraukimo.

Tiesioginė rinkodara

Jei įeinančioji rinkodara yra jūsų darbinis žirgas, tiesioginę konkurentų analizės rinkodarą laikykite savo lenktyniniu žirgu.

Tiesioginė rinkodara apima pardavimo taktiką, kuria siekiama iškart sulaukti atsako. Į šią kategoriją patenka tokie dalykai kaip raginimai imtis veiksmų internetinėje ar transliuojamoje žiniasklaidoje.

Nepriklausomai nuo to, ką dar darote, tiesioginė rinkodara yra svarbi bet kurios rinkodaros strategijos dalis. Ji leidžia akimirksniu įvertinti sėkmę arba nesėkmę pagal atsako rodiklius.

Labai svarbu žinoti, kaip žmonės reaguoja į vieną ar kitą pasiūlymą.

Išorinė rinkodara
Čia iš tikrųjų veikia pagrindinis veiksnys.

Vykdydami išvažiuojamąją rinkodarą kreipiatės į potencialius klientus ir iš esmės sakote: „Pirkite iš manęs”. Paprastai žmonės, išgirdę žodį „rinkodara”, galvoja būtent apie tai.

Išorinė rinkodara apima pardavimo skambučius, spausdintus skelbimus, transliuojamus skelbimus, durų pardavimus ir daug daugiau. Į šią apibrėžtį įeina bet kokia veikla, kai kreipiatės į potencialius klientus su pasiūlymu.

Nors tai yra pagrindinė daugybės rinkodaros strategijų dalis, ji nėra labai veiksminga. Sunku išsiaiškinti, ar ji tikrai veikia, o žmonės tampa vis išrankesni ir blokuoja daugumą šios rinkodaros rūšių.

Turinio rinkodara

Tai naujas-senas rinkodaros būdas.

Dauguma protingų įmonių supranta, kad žmonės neprieštarauja rinkodarai, jei gauna ką nors mainais. Pavyzdžiui, jei sukursite puikų turinį, vartotojai mielai iš jūsų išgirs.

Todėl kiekvienas jūsų kanalas turėtų prasidėti nuo vertės suteikimo mainais už klientų dėmesį.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara
Ji yra neišvengiama, visur esanti ir plačiai paplitusi.

Rinkodara – tai dėmesio sulaukimas. Jei nesugebate atkreipti žmonių dėmesio, neturite kam parduoti.

Didžiausias dėmesio vakuumas šiuo metu yra socialinės žiniasklaidos platformos. Savaime suprantama, kad bet kokia rinkodaros strategija, į kurią neįtraukta socialinė žiniasklaida, yra prasta pradžia.

Pradėkite nuo tvirto pagrindo
Kiekvienas iš šių komponentų turi savo vietą dėlionėje. Vieni jų jūsų verslui gali būti svarbesni už kitus. Tačiau tik suprasdami juos visus galite rasti išeitį iš rinkodaros beprotybės.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apie viską

H7, H11 lemputės ir LED

Pagrindinis automobilio žibintų konkurentas yra šviesos diodai (LED). Paprastai jos naudojamos tik prabangiuose prabangiuose automobiliuose, tačiau dabar šio tipo apšvietimo sistemos vis labiau plinta visose transporto priemonėse. Abiejų tipų priekiniai žibintai gerokai pranoksta halogeninius žibintus. Šviesos diodų žibintai veikia kibirkščiuojant srovei per puslaidininkį, kuris nepertraukiamai gamina šviesos nuotraukas. Tačiau yra ir kitų skirtumų, kurie gali […]

Read More
Apie viską

Automatinės vejos laistymo sistemos

Automatinis vejos laistymas užima ypatingą vietą tarp žemės ūkio priemonių. Šį procesą galima tinkamai organizuoti ir sumažinti rankų darbo sąnaudas bet kokio dydžio sklype. Automatinė laistymo sistema – tai inžinerinių statinių tipas, naudojamas vandeniui tiekti į atskiras daržo, sodo, vejos laistymo sistemos ar sporto aikštelės dalis. Sistema gali būti kraštovaizdžio arba žemės ūkio paskirties, įrengtas […]

Read More
Apie viską

Sporto klubai nauda?

Trūkumai: 1. Motyvacija Dažnai kalbama apie tai, kad treniruojantis namuose gali trūkti motyvacijos, nes šalia nėra sporto salės pokštų ir atmosferos. Kai kurie žmonės gali manyti, kad dėl to jiems trūksta motyvacijos, tačiau kai kurie gali manyti, kad tai suteikia daugiau motyvacijos, nes jie lieka susikaupę savo atmosferoje. Manau, kad viskas, kas jums tinka! 2. […]

Read More